SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar is Stinho
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Sorry, ik wou wel ee nnieuw deel openen. Maar hij zei dat ik niet 2 berichten snel na elkaar kon plaatsen.![]()
7 strafpunten voor H'veen voor het kapot maken van een brugquote:Op zondag 2 september 2012 15:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
3-0 voor Heerenveen omdat Ajax niet komt.![]()
![]()
Heerenveen heeft niet eens 7 punten gok ikquote:Op zondag 2 september 2012 15:34 schreef ejfaar het volgende:
[..]
7 strafpunten voor H'veen voor het kapot maken van een brug![]()
Dan komen ze dus in de minquote:Op zondag 2 september 2012 15:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heerenveen heeft niet eens 7 punten gok ik![]()
OP tv, ik hoorde het ook.quote:Op zondag 2 september 2012 15:34 schreef Jojoortje het volgende:
Was dat een mug op tv? Of hier in mijn woonkamer?![]()
de kater van de Europees-spelende ploegen doordweeks is dus blijkbaar nog niet uitgewerkt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
hoezoquote:Op zondag 2 september 2012 15:36 schreef Symphonic het volgende:
Trouwens wel wrang dat juist Bony de winnende treffer scoort...![]()
Omdat hij niet meer wilde spelenquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Dat is mooiquote:Op zondag 2 september 2012 15:36 schreef Fok-it het volgende:
de kater van de Europees-spelende ploegen doordweeks is dus blijkbaar nog niet uitgewerkt.![]()
Toivonen gaat expres kutten bij PSV omdat hij niet weg kon.quote:Op zondag 2 september 2012 15:37 schreef Greenpeas het volgende:
ToivonenMoet nog leren wat buitenspel is.
![]()
Overdrijven is ook een vakquote:Op zondag 2 september 2012 15:39 schreef Gramulanion het volgende:
Gorter achterlijke mongool.![]()
Had al twee keer rood moeten hebben.
![]()
min en min is plus he. dus krijgt ie niksquote:Op zondag 2 september 2012 15:39 schreef Gramulanion het volgende:
Gorter achterlijke mongool.![]()
Had al twee keer rood moeten hebben.
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.![]()
Maak an joh, Twente
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 15:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
Dat hadmoest een tweede geel kunnen zijn.![]()
quote:dat dus.quote:
Hij was pissed off omdat Vitesse zijnn transfer naar Aston Villa blokkeerdeJuin uit Eigen Tuin!![]()
bommel
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Wat een kneus
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 15:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Van Bommel had al 5 keer rood moeten hebben in de laatste 4 wedstrijden![]()
![]()
Vroegquote:Op zondag 2 september 2012 15:41 schreef Caland het volgende:
Opa Bommel kan het gewoon niet meer belopen, dan krijg je dat.![]()
Ik wou typen, vroeger pakte hij regelmatig kaarten voor smerige overtredingen, nu gewoon omdat hij te laat is.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ze zitten te loeren op hem!!!!!
Stelletje calimero boeren zijn het ook
Yep, ben benieuwd wanneer z'n eerste schorsing is.quote:Op zondag 2 september 2012 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wou typen, vroeger pakte hij regelmatig kaarten voor smerige overtredingen, nu gewoon omdat hij te laat is.![]()
Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om binnen 8 minuten 2x geel te pakken...Juin uit Eigen Tuin!![]()
Hij zal het na de wedstrjd wel weer een slechte scheids vinden.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Ach laat ze elkaar lekker afmakenquote:Op zondag 2 september 2012 15:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Al die gele kaarten deze wedstrijd, gaat lekker zogoed voor ajax
![]()
over 2 weken zijn 5e dus de week daaropquote:Op zondag 2 september 2012 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yep, ben benieuwd wanneer z'n eerste schorsing is.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Gewoon oerdom zijn.quote:Op zondag 2 september 2012 15:42 schreef Symphonic het volgende:
Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om binnen 8 minuten 2x geel te pakken...![]()
Eerste helft belde?quote:Op zondag 2 september 2012 15:42 schreef Symphonic het volgende:
Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om binnen 8 minuten 2x geel te pakken...![]()
Oh ja, interlandsquote:Op zondag 2 september 2012 15:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
over 2 weken zijn 5e dus de week daarop
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Voor Gorter geldt hetzelfde, die heeft gewoon geluk dat hij er nog instaat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Klopt ja.quote:Op zondag 2 september 2012 15:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor Gorter geldt hetzelfde, die heeft gewoon geluk dat hij er nog instaat.![]()
v.BOMMEL !!!Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Mark had niet eens meer in het veld mogen staanOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Over 3weken pas wegens de interlandweekquote:Op zondag 2 september 2012 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yep, ben benieuwd wanneer z'n eerste schorsing is.
Wat flauw Van Bommel![]()
Los van deze prachtige goal moet een Van Bommel zich afvragen wat hij op het veld doet met zijn gedrag. Dit seizoen nog geen pot gezien waarin hij zich niet kon gedragen. Als hij zich zou gedragen dan zou hij nog waardevoller zijn voor PSV[b]Mijn Reviews[/b]
Ex-crew.![]()
Precies, voorbeeldspeler dusquote:Op zondag 2 september 2012 15:45 schreef detulp050 het volgende:
Los van deze prachtige goal moet een Van Bommel zich afvragen wat hij op het veld doet met zijn gedrag. Dit seizoen nog geen pot gezien waarin hij zich niet kon gedragen
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Lul niet zo dom man. Overtredingtje gemaakt, geel kaartje gekregen. Verder geen probleem deze wedstrijd.quote:Op zondag 2 september 2012 15:45 schreef detulp050 het volgende:
Los van deze prachtige goal moet een Van Bommel zich afvragen wat hij op het veld doet met zijn gedrag. Dit seizoen nog geen pot gezien waarin hij zich niet kon gedragen![]()
Meeste gele kaarten in 1 seizoen is 12 door Ramos toch? dat word een eitje
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
je zegt het verkeerd maar ik nsap wat je bedolt.quote:Op zondag 2 september 2012 15:45 schreef detulp050 het volgende:
Los van deze prachtige goal moet een Van Bommel zich afvragen wat hij op het veld doet met zijn gedrag. Dit seizoen nog geen pot gezien waarin hij zich niet kon gedragen. Als hij zich zou gedragen dan zou hij nog waardevoller zijn voor PSV
Zijn gedrag begint sneue vormen aan te nemen..Juin uit Eigen Tuin!![]()
Voor de winterstop heeft hij er al 12quote:Op zondag 2 september 2012 15:46 schreef Fok-it het volgende:
Meeste gele kaarten in 1 seizoen is 12 door Ramos toch? dat word een eitje
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Daar gaat de Fair Play prijsquote:Op zondag 2 september 2012 15:46 schreef Fok-it het volgende:
Meeste gele kaarten in 1 seizoen is 12 door Ramos toch? dat word een eitje![]()
![]()
is dat ongeveer even lang geleden als jullie laatste kampioenschap of CL-deelname?quote:Op zondag 2 september 2012 15:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom op, die hattrick in de ArenA is alweer lang geleden.![]()
enige kans voor jullie op europees voetbal is weg dan jaquote:
Dus volgend jaar geen Europees voetbal voor julliequote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 15:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dus volgend jaar geen Europees voetbal voor julliequote:Op zondag 2 september 2012 15:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
enige kans voor jullie op europees voetbal is weg dan jaDijenkletsers manquote:Op zondag 2 september 2012 15:47 schreef Syntix het volgende:
[..]
is dat ongeveer even lang geleden als jullie laatste kampioenschap of CL-deelname?Waarom zit het zo diep?
![]()
Mooi man, lekker laten gaanquote:Op zondag 2 september 2012 15:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dijenkletsers manWaarom zit het zo diep?
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
eenschquote:Op zondag 2 september 2012 15:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat jullie simpelweg de grootste kutclub uit Nederland zijn![]()
Staat bij de pannenkoekenhuisquote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Is onderwegquote:
Paar fb berichten zag ik voorbij komenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
van je vrienden?quote:Op zondag 2 september 2012 15:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is onderweg
Paar fb berichten zag ik voorbij komen![]()
busje komt zo busje komt zo busje komt zo busje komt zo, eventjes gedullddd want het buusje komt zoo.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ze hadden beter de trein kunnen pakken, al snap ik dat dat een beetje gevoelig ligt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
hoax. echte fokkers hebben geen vrienden.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je dat station van Heerenveen wel eens gezienquote:Op zondag 2 september 2012 15:51 schreef Caland het volgende:
Ze hadden beter de trein kunnen pakken, al snap ik dat dat een beetje gevoelig ligt.
quote:Op zondag 2 september 2012 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hoax. echte fokkers hebben geen vrienden.Spreek voor jezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hebben ze een station dan?quote:Op zondag 2 september 2012 15:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je dat station van Heerenveen wel eens gezien
Jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Zo... ik haak af en wacht wel tot Ajax begint. Deze wedstrijd heeft ook echt totaal geen niveau om over Twente nog maar te zwijgen.![]()
0-0 is primaquote:Op zondag 2 september 2012 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo... ik haak af en wacht wel tot Ajax begint. Deze wedstrijd heeft ook echt totaal geen niveau om over Twente nog maar te zwijgen.
0-1 is nog beterWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Hmm maakt het ook allemaal uit. Hopelijk kan Kees Jansma tot zo laat wakker blijven na een dag werken.quote:Dat gaf bij mij de doorslag de tv uit te zettenquote:Op zondag 2 september 2012 15:56 schreef GGMM het volgende:
Pff, Twente is ook een ontzettende baggerwedstrijd zeg.![]()
![]()
Liverpool - Arsenal.quote:Op zondag 2 september 2012 15:56 schreef GGMM het volgende:
Pff, Twente is ook een ontzettende baggerwedstrijd zeg.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Gini er in. Dat wordt 3-1.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
quote:MikeVerweij #heeaja begint een kwartier later: 16.45 uur. #Ajax is nu binnen in Abe Lenstra Stadion![]()
U zei?quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Lang woord.quote:Op zondag 2 september 2012 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
*******************************************************ZOOI![]()
Wat een baas, die Marcelo.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Zo zo, PSV kan eindelijk scoren tegen 10 man, heeft ze maar 50 minuten geduurd
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Iets met kanker?quote:Op zondag 2 september 2012 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
**********************************************VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Och, koetsjiekoetsjie.quote:Op zondag 2 september 2012 15:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zo zo, PSV kan eindelijk scoren tegen 10 man, heeft ze maar 50 minuten geduurdCuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
54ste tot 68ste minuut is 50 minuten ja?quote:Op zondag 2 september 2012 15:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zo zo, PSV kan eindelijk scoren tegen 10 man, heeft ze maar 50 minuten geduurd![]()
Wat een frustraties in al jouw postsquote:Op zondag 2 september 2012 15:58 schreef Syntix het volgende:
3-1 door iemand uit de eigen jeugd. Oh nee wacht daar doet psv niet aan![]()
![]()
![]()
Goed Nederlands man.quote:Op zondag 2 september 2012 15:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zo zo, PSV kan eindelijk scoren tegen 10 man, heeft ze maar 50 minuten geduurd![]()
![]()
Niks onjuist aan toch? Ik denk niet dat Advocaat tevreden gaat zijn na de wedstrijd. (Ik mag hopen van niet)quote:![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 15:58 schreef Syntix het volgende:
debieletje
![]()
Hahaha. Wat laat jij je kennen zeg... Zielig.quote:Op zondag 2 september 2012 15:58 schreef Syntix het volgende:
3-1 door iemand uit de eigen jeugd. Oh nee wacht daar doet psv niet aan
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Weet vrij zeker dat die ene grappenmaker van AZ er al binnen een kwartier uit gestuurd was anders.quote:Op zondag 2 september 2012 15:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
54ste tot 68ste minuut is 50 minuten ja?mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Nu weten we het wel.quote:Op zondag 2 september 2012 15:58 schreef Syntix het volgende:
![]()
En de 2-1 telt niet mee?quote:Op zondag 2 september 2012 15:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Weet vrij zeker dat die ene grappenmaker van AZ er al binnen een kwartier uit gestuurd was anders.![]()
En niemand geeft een neuk (L)quote:Op zondag 2 september 2012 15:58 schreef Syntix het volgende:
3-1 door iemand uit de eigen jeugd. Oh nee wacht daar doet psv niet aan
Dit, dus.![]()
Ja sukkel, maar PSV had al gescoord sinds hij er uit was. Dus heeft het geen 50 minuten geduurd...quote:Op zondag 2 september 2012 15:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Weet vrij zeker dat die ene grappenmaker van AZ er al binnen een kwartier uit gestuurd was anders.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
1 goal voorsprong na een hele wedstrijd tegen 10 man telt niet mee neequote:.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
De psv wel of niet eigen jeugd discussie kan weer stoppen damesOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Laten we het niet meer hebben over die kutclub PSV.
Gezellig Twente kijekn dat nog 0-0 staat tegen VVV.![]()
twitter:ajaxnetwerk twitterde op zondag 02-09-2012 om 16:00:35Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Dijks; Schöne, Eriksen, Serero; Sana, De Jong, Boerrigter #heeaja reageer retweet
![]()
Sanaaaaaaquote:Op zondag 2 september 2012 16:01 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:ajaxnetwerk twitterde op zondag 02-09-2012 om 16:00:35Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Dijks; Schöne, Eriksen, Serero; Sana, De Jong, Boerrigter #heeaja reageer retweet
![]()
Weer geen Kolbein en ik heb hem verdomme nog steeds in mijn ndh coach van het jaar teamquote:Op zondag 2 september 2012 16:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Is gemeentesubsidie een beter onderwerp?quote:Op zondag 2 september 2012 16:00 schreef stevenmac26 het volgende:
De psv wel of niet eigen jeugd discussie kan weer stoppen dames
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben toch elke keer weer zo blij als ik de naam Blind niet ziequote:Op zondag 2 september 2012 16:01 schreef j0rdiiii het volgende:
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Ook nietquote:Op zondag 2 september 2012 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is gemeentesubsidie een beter onderwerp?
Genoeg discussies over geweestOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Kolbeinn zit niet in de Wedstrijdselectie.quote:Op zondag 2 september 2012 16:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weer geen Kolbein en ik heb hem verdomme nog steeds in mijn ndh coach van het jaar team![]()
Wel slim, een speler die 90% van de tijd geblesseerd is erin hebben staan.quote:Op zondag 2 september 2012 16:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weer geen Kolbein en ik heb hem verdomme nog steeds in mijn ndh coach van het jaar team
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dijks zou niet spelen toch?quote:Op zondag 2 september 2012 16:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weer geen Kolbein en ik heb hem verdomme nog steeds in mijn ndh coach van het jaar team![]()
![]()
Ja ik had veel hoopquote:Op zondag 2 september 2012 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel slim, een speler die 90% van de tijd geblesseerd is erin hebben staan.
Dijks, Serero, Sana en Boerrigterquote:Op zondag 2 september 2012 16:01 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
![]()
Klopt, is wel verassendquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dijks is aanvallend niet zo goed als Blind dus is nog maar afwachten of het wel een verbetering is. Ajax heeft toch het meeste balbezit.quote:Op zondag 2 september 2012 16:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik ben toch elke keer weer zo blij als ik de naam Blind niet zie![]()
Serero![]()
Ik blijf hem maar overschat vinden.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Nopequote:
Moet eerst met Jong Ajax wat wedstrijd ritme op doenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik hoop dat Dijks zich niet gek laat maken door De La parra met zijn nutteloze scharen. Want hij hapt toch wel vaak iets te snel.quote:Op zondag 2 september 2012 16:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dijks is aanvallend niet zo goed als Blind dus is nog maar afwachten of het wel een verbetering is. Ajax heeft toch het meeste balbezit.![]()
Eerst liever de verdediging op orde hebben tegen een club als Heerenveen dan het aanvallende aspect.quote:Op zondag 2 september 2012 16:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dijks is aanvallend niet zo goed als Blind dus is nog maar afwachten of het wel een verbetering is. Ajax heeft toch het meeste balbezit.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Ah, even zijn naar binnen draaien en heupschot techniek bijschaven.quote:Op zondag 2 september 2012 16:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nope
Moet eerst met Jong Ajax wat wedstrijd ritme op doenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dit zou inderdaad wel eens de eerste wedstrijd kunnen worden waarin La Parra succes heeft met zijn Tango.quote:Op zondag 2 september 2012 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop dat Dijks zich niet gek laat maken door De La parra met zijn nutteloze scharen. Want hij hapt toch wel vaak iets te snel.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Waar is Twente allemaal mee bezig dan? Normaliter zou Twente deze wedstrijd makkelijk thuis winnen.Anonieme tievesclown![]()
Hatrick tegen feyenoordquote:Op zondag 2 september 2012 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, even zijn naar binnen draaien en heupschot techniek bijschaven.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Of Immers.quote:Op zondag 2 september 2012 16:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan fucking Pelle of Verhoek. [ afbeelding ]Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Degradatievoetbal in de badkuipquote:Op zondag 2 september 2012 16:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan fucking Pelle of Verhoek. [ afbeelding ]![]()
Joh, die scoort 1x en is gelijk een superster.quote:Op zondag 2 september 2012 16:03 schreef One_of_the_few het volgende:
Serero![]()
Ik blijf hem maar overschat vinden.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Godsamme Schilder op de lat
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Dit sowieso jaquote:Op zondag 2 september 2012 16:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan fucking Pelle of Verhoek. [ afbeelding ]
Hadden ze nog beter Jack Tuyp kunnen halen....quote:Op zondag 2 september 2012 16:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan fucking Pelle of Verhoek. [ afbeelding ]![]()
Twente gaat deze wedstrijd gewoon weer op z'n duits winnen hoor.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Als ik dan toch homo wordt dan fuck ik liever Pelle hoor, hahaquote:Op zondag 2 september 2012 16:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan fucking Pelle of Verhoek. [ afbeelding ]en weer tv kijken dan maar.
![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 16:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Joh, die scoort 1x en is gelijk een superster.![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 16:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Twente gaat deze wedstrijd gewoon weer op z'n duits winnen hoor.![]()
Mwah, kan niks met links. Zo'n grote kans of kan was dat niet.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Fischer en Boccara laten invallen aub.twitter:ajaxnetwerk twitterde op zondag 02-09-2012 om 16:03:46Bank Ajax: Cillessen, Blind, Veltman, Boccara, Fischer, Lukoki en Sulejmani #heeaja reageer retweet
![]()
![]()
Castaignos
RvP; Feyenoord
En Blind ookquote:Op zondag 2 september 2012 16:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Fischer en Boccara laten invallen aub.twitter:ajaxnetwerk twitterde op zondag 02-09-2012 om 16:03:46Bank Ajax: Cillessen, Blind, Veltman, Boccara, Fischer, Lukoki en Sulejmani #heeaja reageer retweet
RvP; Feyenoord
Kans wel groot, alleen kut ingeschotenquote:Op zondag 2 september 2012 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, kan niks met links. Zo'n grote kans of kan was dat niet.![]()
Standaard hequote:
Ik hoop dat Heerenveen wint, heeft Blom alsnog een kut dag
RvP; Feyenoord
Kans is niet groot omdat hij hem voor zijn chocoladebeen kreeg.quote:Op zondag 2 september 2012 16:07 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Kans wel groot, alleen kut ingeschotenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Van Bommel 2quote:
RvP; Feyenoord
WildschutBlind paard dat alleen kan rennen
RvP; Feyenoord
Kan Willems niet beter op linksbuiten staan? Verdedigen kan hij niet.RvP; Feyenoord
Deze wedstrijd heeft echt geen MOTM trouwens. Ze moeten gewoon een fan uit het publiek loten die er 90 minuten blijft zitten en die motm noemen
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: