Ik heb het al!quote:Op maandag 10 september 2012 19:42 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik ben zo vrij je ff te dm-en, anders haal je het misschien niet qua tijd!
Ha! Als er niemand anders een paarse heeft gestuurd, dan is die van mij! *spot*quote:Op maandag 10 september 2012 19:44 schreef Fratz het volgende:
Mijn vader stuurde me net een fotootje met een deel van de "oogst".
Cool hè!!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 september 2012 19:44 schreef Fratz het volgende:
Cool hè!!
[ afbeelding ]
Dan lig ik op jou zo te zien.quote:Op maandag 10 september 2012 19:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ha! Als er niemand anders een paarse heeft gestuurd, dan is die van mij! *spot*
Heerlijkquote:Op maandag 10 september 2012 19:44 schreef Fratz het volgende:
Cool hè!!
[ afbeelding ]
Ik heb tegen hem gezegd dat ik in "het complot" zit en dat ik wel weet waar de kaarten vandaan komenquote:Op maandag 10 september 2012 19:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Weet je vader eigenlijk wel waar al die kaarten vandaan komen?
Dus ook heel leuk voor je vader !quote:Op maandag 10 september 2012 19:52 schreef Fratz het volgende:
[..]
Ik heb tegen hem gezegd dat ik in "het complot" zit en dat ik wel weet waar de kaarten vandaan komenHij vindt het allang mooi dat mijn moeder zoveel kaartjes krijgt, daar gaat hij ook helemaal van glunderen!
quote:
Ik vind het zo leuk dat iedereen meeleeft! En eigenlijk ook wel ontroerend. Zeker omdat er hier een aantal users tussen zitten waarvan ik weet dat ze het ook niet makkelijk hebben. Jullie zijn allemaal schatjes!quote:Op maandag 10 september 2012 20:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
je bent niet de enige hier geloof ik !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op maandag 10 september 2012 20:05 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga morgen een dagje naar Utrecht, maar ik kom tussendoor wel even dit topic checken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
quote:Op maandag 10 september 2012 20:22 schreef Fratz het volgende:
[..]Snap ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Dan zal die van jou wel al zaterdag zijn aangekomen! En deze zijn van vandaag. Je kaart is er vast al wel!quote:Op maandag 10 september 2012 20:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik zie de mijne nog niet (langwerpige vlop met bloemen) en heb die vrijdagochtend al op de bus gedaan![]()
Maar morgen weer post toch.
Maar wat véél alen er is nog zoveel onderweg!
Zit gewoon helemaal emokip te wezen hier.
Kanjers
Ooooh nice! Zouden we de 40 halen denk je?quote:Op maandag 10 september 2012 19:44 schreef Fratz het volgende:
Cool hè!!
[ afbeelding ]
Zeker wel! Echt zo leuk dit.quote:Op maandag 10 september 2012 20:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ooooh nice! Zouden we de 40 halen denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |