abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116304922

Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier ;). Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Motivatie van FOK!kers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Sexy op 02-09-2012 15:08:24 ]
pi_116305028
Net terug van een rondje hardlopen. 7.75km in 41:37. Oftewel een pace van 5.23/km. Was nog best warm en ging ook te snel van start. Al ben ik wel blij met de manier van herstellen, heb redelijk snel weer een normale hartslag na het lopen :)
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_116305135
TT _O_
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  zondag 2 september 2012 @ 15:08:51 #4
50430 Yuki
Student Midwife
pi_116305391
Sexy, kan jij het eerste plaatje in de OP even fixen?
Dwz, zorgen dat er helemaal bovenaan weer een plaatje staat, zoals een stuk of 10 topics geleden? :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_116305419
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 15:08 schreef Yuki het volgende:
Sexy, kan jij het eerste plaatje in de OP even fixen?
Dwz, zorgen dat er helemaal bovenaan weer een plaatje staat, zoals een stuk of 10 topics geleden? :)
Net gedaan ;) woww mannnn same waveelength mannnn
  zondag 2 september 2012 @ 15:10:53 #6
50430 Yuki
Student Midwife
pi_116305488
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 15:09 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Net gedaan ;) woww mannnn same waveelength mannnn
GMTA!! ^O^
pi_116305529
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 15:10 schreef Yuki het volgende:

[..]

GMTA!! ^O^
^O^
pi_116305877
Mijn god.. ik kan in ene gewoon helemaal niets meer.. zelfs een op de grond gevallen sok is teveel, wát een pijn en het trekt helemaal door naar m'n hoofd en maakt me duizelig. -O- Mr.Mo is nu in z'n eentje de was aan het ophangen.. kan nog net tikken, maar ook dat doet razend veel pijn :')
Ja doei.
  zondag 2 september 2012 @ 15:19:13 #9
50430 Yuki
Student Midwife
pi_116305906
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn god.. ik kan in ene gewoon helemaal niets meer.. zelfs een op de grond gevallen sok is teveel, wát een pijn en het trekt helemaal door naar m'n hoofd en maakt me duizelig. -O- Mr.Mo is nu in z'n eentje de was aan het ophangen.. kan nog net tikken, maar ook dat doet razend veel pijn :')
Lekker op bed gaan liggen dan :*
Sterkte meid!
pi_116305994
Thanks. Ik claim de hoek van de hoekbank met alle kussens die er zijn en ga de rest van de dag NCIS kijken O+ auwauwauwauwauw, uit 't niets. Wat stóm :(
Ja doei.
pi_116306033
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
:o Migraine ? Evenwichtstoornis ? Lekker op bed, gordijntjes dicht, koud washandje op je voorhoofd.
pi_116306097
Het is dus geen hoofdpijn maar nek/schouderpijn, maar elke echt verkeerde beweging voel ik helemaal omhoog trekken... Vaagheid. Heb wel eens stijve nek gehad en dergelijken, maar dit is echtbuitengewoon pijnlijk :') beter is 't morgen over, want morgen 'moet' ik 8km rennen :(
Ja doei.
pi_116306197
Klinkt pijnlijk, beterschap :)
  zondag 2 september 2012 @ 15:29:47 #14
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_116306333
Beterschap MoBlo. Misschien kan Mr Mo je een ontspannen nekmassage geven ?
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_116306641
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks. Ik claim de hoek van de hoekbank met alle kussens die er zijn en ga de rest van de dag NCIS kijken O+ auwauwauwauwauw, uit 't niets. Wat stóm :(
En je hebt geen idee hoe het komt?
pi_116306827
Nope... kwam uit 't niets opzetten, lichtjes, 2 uur geleden en nu is alles verkrampt en gaat er een constante pijn van mn schouders via nek naar bovenkant nek, zeg maar. Heel vervelend :') massage hielp niet veel.. ibuprofen ook niet... :')
Ja doei.
pi_116306977
Tijgerbalsem? Misschien met open raam geslapen, kou op je spieren.
pi_116308341
TT :D
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  zondag 2 september 2012 @ 17:21:27 #19
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_116311155
quote:
- Has tracked 20026.21 km with average speed of 6:55 min/km in 2310h:29m:42s
Helden _O_
F means you're fucked
  zondag 2 september 2012 @ 17:56:52 #20
361852 AlexN
Revaliderend wrak
pi_116312866
Toch een dikke 86 km van mij daarbij ... dat klinkt toch verder als je het in een andere context ziet moet ik zeggen..
  zondag 2 september 2012 @ 18:28:55 #21
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_116314214
Mossel, ik zie nu je 10K-tijd van vandaag pas. Mooi gedaan _O_
F means you're fucked
  zondag 2 september 2012 @ 18:30:50 #22
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_116314306
Idd, mooi gedaan mossel *O* Lekker onder het uur, top.
pi_116314415
*O* mossel! :*
Ja doei.
pi_116314726
Damn, wat was dit tof. Afgezien van de Ekiden die ik met Fok-leden liep een maand of twee geleden was dit mijn eerste wedstrijd ever. Maar het ging zo fucking goed!

Vannacht niet echt lekker geslapen. Ik denk dat ik toch zenuwachtiger was dan gewild. Ik was vroeg wakker ook in elk geval. Kwart voor acht eruit, terwijl om negen uur de wekker pas stond. Banaan gegeten, koffie gedronken, brood gesmeerd en om tien uur richting Tilburg gaan rijden. In de auto vier witte boterhammen met kipfilet naar binnen gewerkt en toen ik om elf uur in Tilburg aankwam nog een banaan gegeten, een uur voor de wedstrijd,

Voor de wedstrijd even warmgelopen en na het warmlopen kwam ik een Fokker tegen. Even staan ouwehoeren, daarna zag ik slacker_nl nog. Oook even ouwehoeren en voor ik het wist begon de wedstrijd.

KM1: Opgelopen met slacker en de andere Fokker. Na een halve kilometer gingen we alle drie onze eigen weg. Echter na een kilometer liep ik nog steeds samen met slacker. gezellig samen 5.48 op de klok gezet.

KM2: Vanaf nu ieder zijn eigen weg. Slacker is natuurlijk sneller dan ik, dus ik laat hem lekker gaan. Zelf pers ik er 5.47 uit. Misschien wat te snel, want ik wilde eigenlijk op 6.00 weggaan de eerste vijf kilometer, maar ach: het is niet buitensporig snel. Top.

KM3: Langs de Korte Heuvel. Voor wie Tilburg kent: bomvol kroegen en bij Babbus stonden mijn maatjes, lekkere opsteker dus. Gogo! 5.48

KM4-7: Het lopen gaat lekker en ik heb totaal geen moeite. Ik blijf lekker op schema lopen. Ietsje sneller dan de eerste drie kilometer: 5.41, 5.41 en 5.49.

KM8: bij de Ringbaan moeten we afslaan en het gaat een stukje vals plat omhoog. Dat compenseer ik door wat harder te lopen, geen idee waarom, gaat vanzelf: 5.32.

KM9: Damn, dat had ik dus niet moeten doen. Die krijg ik terug. Ik pak wat sponzen en bekertjes water op de laatste punten, maar het gaat niet van harte. 5.54.

KM10: Ha! laatste kilometer. Kijk, Korte Heuvel weer. Maten juichen. Dat geeft motivatie. De laatste kilometer gaat daardoor lekker en op moed. Alleen als mijn Garmin trilt dat ik er ben, moet ik nog 170 meter, maar goed. 5.39 en die 170 meter nog in 53 seconden.

Finishtijd: 58.26

Super super tevreden. Nooit durven dromen dat ik zo lang zo vlak zou lopen. Officiele tijd weet ik nog niet, site van de Tilburg Ten Miles ligt plat.

Na mijn loop de hoofdwedstrijd nog gekeken. Tering, wat loopt Patrick Makau (wereldrecordhouder op de marathon) fucking hard zeg. Dat hou ik nog geen 500 meter vol.

Super mooie dag. Hartstikke blij mee!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_116314806
Super joh _O_
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')