SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Sexy op 02-09-2012 15:08:24 ]![]()
Net terug van een rondje hardlopen. 7.75km in 41:37. Oftewel een pace van 5.23/km. Was nog best warm en ging ook te snel van start. Al ben ik wel blij met de manier van herstellen, heb redelijk snel weer een normale hartslag na het lopen
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_![]()
Sexy, kan jij het eerste plaatje in de OP even fixen?
Dwz, zorgen dat er helemaal bovenaan weer een plaatje staat, zoals een stuk of 10 topics geleden?
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Net gedaanquote:Op zondag 2 september 2012 15:08 schreef Yuki het volgende:
Sexy, kan jij het eerste plaatje in de OP even fixen?
Dwz, zorgen dat er helemaal bovenaan weer een plaatje staat, zoals een stuk of 10 topics geleden?woww mannnn same waveelength mannnn
![]()
GMTA!!quote:Op zondag 2 september 2012 15:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Net gedaanwoww mannnn same waveelength mannnn
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Mijn god.. ik kan in ene gewoon helemaal niets meer.. zelfs een op de grond gevallen sok is teveel, wát een pijn en het trekt helemaal door naar m'n hoofd en maakt me duizelig.Mr.Mo is nu in z'n eentje de was aan het ophangen.. kan nog net tikken, maar ook dat doet razend veel pijn
Ja doei.![]()
Lekker op bed gaan liggen danquote:Op zondag 2 september 2012 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn god.. ik kan in ene gewoon helemaal niets meer.. zelfs een op de grond gevallen sok is teveel, wát een pijn en het trekt helemaal door naar m'n hoofd en maakt me duizelig.Mr.Mo is nu in z'n eentje de was aan het ophangen.. kan nog net tikken, maar ook dat doet razend veel pijn
Sterkte meid!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Thanks. Ik claim de hoek van de hoekbank met alle kussens die er zijn en ga de rest van de dag NCIS kijkenauwauwauwauwauw, uit 't niets. Wat stóm
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
Migraine ? Evenwichtstoornis ? Lekker op bed, gordijntjes dicht, koud washandje op je voorhoofd.
![]()
Het is dus geen hoofdpijn maar nek/schouderpijn, maar elke echt verkeerde beweging voel ik helemaal omhoog trekken... Vaagheid. Heb wel eens stijve nek gehad en dergelijken, maar dit is echtbuitengewoon pijnlijkbeter is 't morgen over, want morgen 'moet' ik 8km rennen
Ja doei.![]()
Beterschap MoBlo. Misschien kan Mr Mo je een ontspannen nekmassage geven ?Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
En je hebt geen idee hoe het komt?quote:Op zondag 2 september 2012 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks. Ik claim de hoek van de hoekbank met alle kussens die er zijn en ga de rest van de dag NCIS kijkenauwauwauwauwauw, uit 't niets. Wat stóm
![]()
Nope... kwam uit 't niets opzetten, lichtjes, 2 uur geleden en nu is alles verkrampt en gaat er een constante pijn van mn schouders via nek naar bovenkant nek, zeg maar. Heel vervelendmassage hielp niet veel.. ibuprofen ook niet...
Ja doei.![]()
Heldenquote:- Has tracked 20026.21 km with average speed of 6:55 min/km in 2310h:29m:42s
F means you're fucked![]()
Toch een dikke 86 km van mij daarbij ... dat klinkt toch verder als je het in een andere context ziet moet ik zeggen..![]()
Damn, wat was dit tof. Afgezien van de Ekiden die ik met Fok-leden liep een maand of twee geleden was dit mijn eerste wedstrijd ever. Maar het ging zo fucking goed!
Vannacht niet echt lekker geslapen. Ik denk dat ik toch zenuwachtiger was dan gewild. Ik was vroeg wakker ook in elk geval. Kwart voor acht eruit, terwijl om negen uur de wekker pas stond. Banaan gegeten, koffie gedronken, brood gesmeerd en om tien uur richting Tilburg gaan rijden. In de auto vier witte boterhammen met kipfilet naar binnen gewerkt en toen ik om elf uur in Tilburg aankwam nog een banaan gegeten, een uur voor de wedstrijd,
Voor de wedstrijd even warmgelopen en na het warmlopen kwam ik een Fokker tegen. Even staan ouwehoeren, daarna zag ik slacker_nl nog. Oook even ouwehoeren en voor ik het wist begon de wedstrijd.
KM1: Opgelopen met slacker en de andere Fokker. Na een halve kilometer gingen we alle drie onze eigen weg. Echter na een kilometer liep ik nog steeds samen met slacker. gezellig samen 5.48 op de klok gezet.
KM2: Vanaf nu ieder zijn eigen weg. Slacker is natuurlijk sneller dan ik, dus ik laat hem lekker gaan. Zelf pers ik er 5.47 uit. Misschien wat te snel, want ik wilde eigenlijk op 6.00 weggaan de eerste vijf kilometer, maar ach: het is niet buitensporig snel. Top.
KM3: Langs de Korte Heuvel. Voor wie Tilburg kent: bomvol kroegen en bij Babbus stonden mijn maatjes, lekkere opsteker dus. Gogo! 5.48
KM4-7: Het lopen gaat lekker en ik heb totaal geen moeite. Ik blijf lekker op schema lopen. Ietsje sneller dan de eerste drie kilometer: 5.41, 5.41 en 5.49.
KM8: bij de Ringbaan moeten we afslaan en het gaat een stukje vals plat omhoog. Dat compenseer ik door wat harder te lopen, geen idee waarom, gaat vanzelf: 5.32.
KM9: Damn, dat had ik dus niet moeten doen. Die krijg ik terug. Ik pak wat sponzen en bekertjes water op de laatste punten, maar het gaat niet van harte. 5.54.
KM10: Ha! laatste kilometer. Kijk, Korte Heuvel weer. Maten juichen. Dat geeft motivatie. De laatste kilometer gaat daardoor lekker en op moed. Alleen als mijn Garmin trilt dat ik er ben, moet ik nog 170 meter, maar goed. 5.39 en die 170 meter nog in 53 seconden.
Finishtijd: 58.26
Super super tevreden. Nooit durven dromen dat ik zo lang zo vlak zou lopen. Officiele tijd weet ik nog niet, site van de Tilburg Ten Miles ligt plat.
Na mijn loop de hoofdwedstrijd nog gekeken. Tering, wat loopt Patrick Makau (wereldrecordhouder op de marathon) fucking hard zeg. Dat hou ik nog geen 500 meter vol.
Super mooie dag. Hartstikke blij mee!Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: