quote:Op maandag 3 september 2012 20:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nou zou wonder zijn als de xbox het uitpoept.
Misschien heb ik de xbox dan nog iets te hoog zittenquote:Op maandag 3 september 2012 20:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook de pc gewend inmiddels.
Heb net alle nummers van het kanaal van BlackMil gedownload (die ik nog niet had). Wat een fucking heerlijke muziekquote:
Vanmiddag nog naar zitten luisteren, erg lekker ja.quote:Op maandag 3 september 2012 21:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb net alle nummers van het kanaal van BlackMil gedownload (die ik nog niet had). Wat een fucking heerlijke muziek
Goede uitspraak.quote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vanmiddag nog naar zitten luisteren, erg lekker ja.
Ik zou liever blind dan doof zijn.
Nouuuuuuuuuuuuuuquote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ook al zou ik het heel erg missen, mijn zicht heb ik toch liever.quote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Van die flapdrollen in je groepje die geen flikker doen, en dan vervolgens met de eer strijkenquote:
Ook wel logischquote:Op maandag 3 september 2012 10:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De GAM SC is aan het doodbloeden. Overstap naar daar maken?Zelfs Stoma was daar al gespot!
Gelukkig hebben ze dat welquote:Op maandag 3 september 2012 12:16 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Die overdreven aanbidding van vrouwvolk daar![]()
Heeft Fok geen ignore functie? Stef op die lijst en het probleem is opgelost
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |