Ga printen met je kadaver!quote:Op zondag 2 september 2012 23:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, maar die verslagen printen zichzelf niet.
Foei Appel, foei.
FOK! restricties!quote:Op zondag 2 september 2012 23:22 schreef Omdatappel het volgende:
En waarom doet mijn internet het 's avonds wel en overdag niet, potjandikkies.
Ik heb weinig te kiezen, niet mijn internet.quote:Op zondag 2 september 2012 23:25 schreef leeell het volgende:
probeer eens een ander kanaal als je draadloos heb
scumbag dhcp serverquote:Op zondag 2 september 2012 23:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb weinig te kiezen, niet mijn internet.
De 'hoofd'router schijnt telkens andere IP-adressen uit te delen en 9/10 keer heb ik er eentje uit de serie die het kennelijk niet doet.
Lange OP, uhhhh wat verwacht je wel niet.quote:Op zondag 2 september 2012 23:33 schreef LompeHork het volgende:
Volgens mij heeft mijn moeder een 'fuckbuddy'lees de OP zonder de reacties eerst te lezen.
Lezen met je design-verzoekjesquote:Op zondag 2 september 2012 23:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Lange OP, uhhhh wat verwacht je wel niet..
Als je op deze manier gaat doen dan hoef je niks meer te maken.quote:Op zondag 2 september 2012 23:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lezen met je design-verzoekjesanders krijg je voortaan bloemetjesheaders!
quote:Op zondag 2 september 2012 23:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Als je op deze manier gaat doen dan hoef je niks meer te maken.
Ja, hij is al meer dan een jaar dood, dus dat verbaast me niets.quote:Op zondag 2 september 2012 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij ligt hier naast me. Hij is klaar met de mannenliefde sorry.
wa lulde gij manquote:Op zondag 2 september 2012 23:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, hij is al meer dan een jaar dood, dus dat verbaast me niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |