Ik verdenk mijn moeder erop dat seks heeft met iemand anders. Ik woon nog thuis en mijn ouders hebben een paar vrienden. Echter gaan ze bijna nooit zonder elkaar naar die vrienden
Maar de laatste 3 maanden wil me moeder perse alleen naar haar vriendinnen. Soms gaan me vader en ik dan iets leuks doen dus dat maakt verder niet uit. soms gaan we naar de bios of gewoon lekker bankhangen..
Maar mijn moeder kwam nogal wat 'wilderig' terug als je het snapt.. soms was ze ook uitgeput maar zei ze dat ze hard gefietst hard. Nou oke dat klinkt niet verdacht.
maar laatst had ze iets in haar nek wat erg veel leek op een zuigzoen. dus ik vroeg zo wat dat was en ze zei: oh ik denk een muggenbultje ofzo, en de dagen erna droeg ze vaak iets met een kraag of iets wat haar nek bedekte...
Ook wou ze, als ze terug kwam vaak direct onder de douche en gaan slapen en was ze moe..
Als we vroegen hoe het was bij haar vriendinnen dan kregen we waak antwoorden als 'ja goed, gezellig'
'ja we hebben veel gepraat' kortaf, en daarna vroeg ze snel wat wij hadden gedaan en ging ze uitgebreid vragen wat wij deden en of het leuk was om ervoor te zorgen dat wij niet gingen doorvragen over haar.
Ik zei tegen mijn vader dat ik het niet vertrouwde en we besloten een keer achter haar aan te fietsen om te kijken waar ze heen ging (we hebben ook wel een auto maar dat valt op) ook begon het al schemerig te worden dus wij de lampen aan, en fietsen.
Dus wij achter haar aan fietsen op een behoorlijke afstand en opeens merkte ik dat mijn versnellingen soms bleven haken, nu wou ik vragen of ik naar een fietsen maker zal gaan en veel zal moeten betalen of zal ik het eerst even inspuiten met WD-40 en kijken of het dan weer goed is?
Mijn vader en ik twijvelen hierover omdat het vaak toch wel een duur geintje is om je fiets naar de fietsenmaker te brengen.