In ieder geval zonder ARG maar die andere NB.quote:Op zondag 2 september 2012 19:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hoe rolt het leven voor jou op moment?
Boeiend, we zijn toch een kliek. Erg kliekerige kliek. Maar dat vind ik goed zo, lekker knus.quote:Op zondag 2 september 2012 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In ieder geval zonder ARG maar die andere NB.Hoe kan je Appel?!
Niet echt oké. Moet morgen meteen drie verslagen inleveren, maar ik heb geen printer én geen geld om te laten printen.quote:Op zondag 2 september 2012 19:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hoe rolt het leven voor jou op moment?
quote:
Ik doe nu toch niks?quote:Op zondag 2 september 2012 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In ieder geval zonder ARG maar die andere NB.Hoe kan je Appel?!
Ik ben vervreemd van haar hoor. Omdatappel zei je? Ken ik haar?quote:Op zondag 2 september 2012 19:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Boeiend, we zijn toch een kliek. Erg kliekerige kliek. Maar dat vind ik goed zo, lekker knus.
Balen. Geen enkele oplossing?quote:Op zondag 2 september 2012 19:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niet echt oké. Moet morgen meteen drie verslagen inleveren, maar ik heb geen printer én geen geld om te laten printen.
Verder wel oké.
En bij jou?
[..]
[..]
Ik doe nu toch niks?
Gister enkel omdat Dimens en Oceanview, daarom.
quote:Op zondag 2 september 2012 19:26 schreef Omdatappel het volgende:
Ik blijf altijd het meest bij ARG, ook al post ik niet meer zoveel. ARG blijft het tofst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |