quote:Op zondag 2 september 2012 11:16 schreef Loodje het volgende:
Lieve ladies, even een berichtje van ons vanuit het kraambed
Blijepeen en ik zijn vrijdag 31 augustus om 14.15uur bevallen van onze lieve zoon.
Hij heet Logan Jace en is 48 cm en was 2612gr.
We hebben een lange rit gehad, van dinsdag 9.00uur tot vrijdag 14.15 maar we hebben het gered en wat doet ons kindje het toch ook heerlijk.
We zijn heel trots, en gaan nu nog even van het hotel genieten. Gisteren al heerlijk pizza besteld ipv ziekenhuisvoer, want dat is echt niet heel erg lekker hihi. En vanavond heerlijk roomservice van het hotel van hun menukaart, kan niet wachten op een entrecote rare of sushi
Het verhaal van de bevalling is gezien het aantal dagen best wel lang, dat zal snel schrijven in het bevallingstopic, kan je zeggen dat de lange rit vermoeiend was maar dat we enorm veel gehad hebben aan onze cursus Hypnobirthing. Ben daar achteraf dus echt enorm blij mee. Ons kindje doet het ook heel goed, hij is heerlijk rustig, geeft goed aan wat hij wil (tot nu toe) en ligt nu even lekker te slapen. Ik ga nu ook weer even slapen. Blijepeen blijft jullie op de hoogte houden !Hier een foto van onze Logan Jayce[ afbeelding ]
En ook een jongetje voor Sopho!quote:Op zondag 2 september 2012 11:21 schreef Loodje het volgende:
Mango, las net je berichtje. Wij hadden dat ook gedaan en wat is dat heerlijk he! Dat is echt even genieten![]()
Thanks Mango
Meiden houd je taai, houd vol, geniet van jullie zwangerschappen. Blijf jullie (via Peen) natuurlijk nog even volgen maar verkas dan ook alweer naar het babytopicHoop jullie daar snel allemaal weer te lezen.
![]()
voor de dames die het nodig hebben:D
De bevalling is echt een bijzonder moment, laat angsten niet in de weg staan, luister naar je hart, jouw baby en naar jezelf. Doe wat voor jou goed voelt en neem advies aan waar jij achter wil staan en achter staat. Maak de keuzes die jij wil en overweeg alleen andere keuzes als jij je daar goed bij voelt. Toi toi ladies, op naar het mooie moment dat jullie in jullie armen gaan liggen
quote:Op zondag 2 september 2012 13:05 schreef Incantrix het volgende:
Ik weet trouwens nog iemand die haar baby heeftmaar dat komt ze vast zelf nog vertellen..
quote:Op zondag 2 september 2012 13:39 schreef Sopho het volgende:
Kuch, dat ben ik dus. Gisteravond om half twaalf is Julius geboren. Het was een snelle bevalling van vier uurtjes. Hij is 3490 gram en kerngezond!
Weeën storm is niet leuk, maar de ontsluiting schiet dan wel op. Julius is dus net geboren op de uitgerekende datum!
Gefeliciteerd Loodje!
Wow, al een heus mei-babytjequote:Op zondag 2 september 2012 14:14 schreef zandsculptuur het volgende:
Verse babies
Loodje en Sopho, van harte
@bellelena je mag mij op 7 mei zetten
Ik begin het al bijna te geloven
Dank je!quote:Op zondag 2 september 2012 14:18 schreef bellelena het volgende:
Wow, al een heus mei-babytjeIk heb je erbij gezet!
achter mijn naam mag nog Jongentje komen te staanquote:Op zondag 2 september 2012 13:58 schreef bellelena het volgende:
Heb ik nog aanpassingen voor de OP gemist? Knetterkrankjorum staat erbij! Zandsculptuur, wil jij er al in met een (voorlopige) datum?
Dat ja... Ik sta gewoon 15e! Waar blijft de tijd?!quote:Op zondag 2 september 2012 14:37 schreef Logician78 het volgende:
Van harte Sopho!!!![]()
de lijst onder mijn datum wordt steeds langer, blijft onwerkelijk!
Ik ben ook heel erg moe ja. Tijdens het werk gaat het nog wel, maar als ik dan thuis kom heb ik nog net de puf om eten te maken maar daarna val ik in slaap op de bank waarna ik me alleen nog net een paar uur later naar bed kan hijsen om daar weer verder te slapenquote:Op zondag 2 september 2012 18:04 schreef zandsculptuur het volgende:
Pff, vanmiddag een enorme jankbui gehad om bijna niets. Het luchtte wel op, maar ik vond het wel stom
Waren jullie in het begin ook zo moe?
Woehoeeee! Wat leuk!quote:Op zondag 2 september 2012 19:09 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Kiekeboe!
[..]
Ja!![]()
Maar ik durf het nog helemaal niet te geloven
.
Dan was ik opgestaptquote:Op zondag 2 september 2012 19:11 schreef Fieder het volgende:
Sopho gefeliciteerd! Nog net op tijd![]()
LB 10 weken!![]()
Twentemeisje gefeliciteerd!![]()
Wij waren vandaag op een verjaardag waar echt iedereen de ene na de andere peuk rookte binnen... Ze wisten dat ik zwanger was maar niemand vroeg of ik bezwaar had ofzo. Durfde er niks van te zeggen, was wel 15 man, maar kon wel janken
Oww Fieder lastig zijn dat soort situaties hequote:Op zondag 2 september 2012 19:11 schreef Fieder het volgende:
LB 10 weken!![]()
Wij waren vandaag op een verjaardag waar echt iedereen de ene na de andere peuk rookte binnen... Ze wisten dat ik zwanger was maar niemand vroeg of ik bezwaar had ofzo. Durfde er niks van te zeggen, was wel 15 man, maar kon wel janken
Ik weet het morgen een week L0t, maar eigenlijk wist ik het een paar dagen daarvoor al zonder te testen.quote:Op zondag 2 september 2012 19:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Woehoeeee! Wat leuk!Gefeliciteerd!
Weet je het pas net?
Nogmaals gefeliciteerd!! Saar wordt grote zusquote:Op zondag 2 september 2012 19:11 schreef twentemeisje het volgende:
Yup KJ! What you see is what you I get
Ohh wat goed hey, hartstikke fijn dat dat niet nodig is gebleken! Hoe voel je je?quote:Op zondag 2 september 2012 19:12 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik weet het morgen een week L0t, maar eigenlijk wist ik het een paar dagen daarvoor al zonder te testen.
Wham Bam, het is gewoon weer raak in het verkennende onderzoekstraject bij de Fertiliteitspoli, we zouden anders volgende week een afspraak hebben om vervolgstappen te bespreken.
Volgende keer gewoon wat zeggen hoor! Of opstappen!quote:Op zondag 2 september 2012 19:11 schreef Fieder het volgende:
LB 10 weken!![]()
We wisten door de follikelmeting dit keer echt precies wanneer mijn ovulatie was geweest, ik wist dus ook dat het conceptiegewijs wel heel gunstig wasquote:Op zondag 2 september 2012 19:39 schreef Mangostine het volgende:
TM, van harte! Waar kwam je vermoeden vandaan?
quote:
Ah, dat soort mensen.. Dat is iig fijn dat je ze makkelijk kan ontwijkenquote:Op zondag 2 september 2012 19:39 schreef Fieder het volgende:
Ik geloof zelfs dat ze allemaal tijdens hun zwangerschap doorrookten... dus ze zullen t idd niet in de gaten gehad hebben![]()
Gelukkig wordt er in mijn naaste omgeving niet gerookt en kan ik deze mensen voortaan makkelijk ontwijken.
Maar goed om te horen dat jullie weg zouden gaan, voel ik me de volgende keer sterker, mocht het weer gebeuren.
Poezebeest, ik hoop dat het bij jou wat beter gaat, moest vandaag nog aan je denken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan drinken flugeltje en ik wel genoeg zodat we gezellig mee kunnen kotsen!quote:Op zondag 2 september 2012 20:02 schreef twentemeisje het volgende:
En lieve Elmootje, hopelijk zit je nu niet met een kotsende reisgenote opgezadeld als we straks in Polen zitten
. Vooralsnog weinig last van, er is een wat sluimerende misselijkheid, maar niet spannend.
Ja, dat is dan heel begrijpelijkquote:Op zondag 2 september 2012 20:02 schreef twentemeisje het volgende:
Juud, ik hoop dat je snel weer in een goed ritme gaat komen met je lijf!
Thanks Mrientje en FTA!
En lieve Elmootje, hopelijk zit je nu niet met een kotsende reisgenote opgezadeld als we straks in Polen zitten
. Vooralsnog weinig last van, er is een wat sluimerende misselijkheid, maar niet spannend.
Kyara er was een probleem met mijn progesteronwaarde waardoor spontaan zwanger raken erg lastig werd geacht. Het kan een goede innesteling serieus in de weg staan (ik heb twee miskramen gehad, die zouden daardoor kunnen zijn veroorzaakt). Ik heb daarom tot 13 weken zwangerschap van Saar ook Utrogestan moeten gebruiken. Mijn gynaecoloog raadde ons aan om bij de wens voor een tweede niet te lang te wachten met het maken van een afspraak bij de fert.poli. Ik wilde daar zelf eigenlijk nog niet aan, maar gezien mijn leeftijd (ik word 38 deze maand) en mijn gezondheidsgedoe (MS) hebben we na een half jaartje proberen (waarbij 1 hele vroege miskraam) toch maar de afspraak gemaakt.
Blergh, vies, ik ga me denk ik maar gewoon gedragen. En wie weet drink ik wel helemaal niet!quote:Op zondag 2 september 2012 20:08 schreef twentemeisje het volgende:
Ik wilde net al zeggen dat je zult zien dat ik de enige ben die niet kotst. Jij en Fluugs lam van de cheap ass wodka
.
Dat zou natuurlijk het mooist zijn!quote:Op zondag 2 september 2012 20:11 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Blergh, vies, ik ga me denk ik maar gewoon gedragen. En wie weet drink ik wel helemaal niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |