SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
Feyenoord Rotterdam
mickey.jpgquote:Op zondag 2 september 2012 13:20 schreef Tim86 het volgende:
Vitesse is net zo mati, al tonene die wel iets meer aanvallende intenties. Iets
ahquote:Op zondag 2 september 2012 13:20 schreef Tim86 het volgende:
Vitesse is net zo mati, al tonene die wel iets meer aanvallende intenties. Iets
quote:Op zondag 2 september 2012 13:19 schreef vandermar het volgende:
Blomwat een feestneus. Hij moet Feyenoord een penalty geven en daarna vitesse rood voor doorgebroken speler. Vervolgens geeft hij vitesse vrije trappen terwijl er niets gebeurd. Ongelofelijk dat die droplul Feyenoord mag fluiten terwijl hij keer op keer stelselmatig tegen ons fluit. Saillant detail, Blom heeft jarenlang een seizoenskaart bij ajax gehad.
Ja klopt, sowieso penalty moeten hebben + rood Vitesse. Blomquote:Op zondag 2 september 2012 13:19 schreef vandermar het volgende:
Blomwat een feestneus. Hij moet Feyenoord een penalty geven en daarna vitesse rood voor doorgebroken speler. Vervolgens geeft hij vitesse vrije trappen terwijl er niets gebeurd. Ongelofelijk dat die droplul Feyenoord mag fluiten terwijl hij keer op keer stelselmatig tegen ons fluit. Saillant detail, Blom heeft jarenlang een seizoenskaart bij ajax gehad.
Nieuw toetsenbord ftw. Blind typen gaat nog niet zo soepelquote:
Jijquote:
Natuurlijk wel, maar dat complot dat jij erachter zoekt is gewoon weer te triest.quote:
idd, maar zoiets kon je weer verwachtenquote:Op zondag 2 september 2012 13:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar dat complot dat jij erachter zoekt is gewoon weer te triest.
Immers doorgebroken. Tevens heb jij blom wel eens vaker Feyenoord zien fluiten? Keer op keer worden we benadeeld.quote:Op zondag 2 september 2012 13:22 schreef Tim86 het volgende:
Ik vond dat penaltymoment geen rood overigens..dat zou echt nergens op slaan. Bal moest wel op de stip.
Je tranen smaken zoet.quote:Op zondag 2 september 2012 13:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Immers doorgebroken. Tevens heb jij blom wel eens vaker Feyenoord zien fluiten? Keer op keer worden we benadeeld.
Lol? Wanneer dan?quote:Op zondag 2 september 2012 13:25 schreef Toefjes het volgende:
Ach, Feyenoord krijgt weer vaak punten mee als die Turk fluit. Dan hoor ik weer niemand.
Nee, daar heb ik geen ELquote:Op zondag 2 september 2012 13:25 schreef Tim86 het volgende:
Loop je nou stampvoetend door je zolderkamertje vandermar?
Ze takelen hem 1 keer per week naar beneden als Feyenoord speelt.quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 13:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze takelen hem 1 keer per week naar beneden als Feyenoord speelt.
Ik kom ook nog wel eens van mijn zolderkamer af. Even wennen omdat school weer begint. Ritme opdoen!quote:
Heb geen archief hier beschikbaar. Maar het gebrul is doorgaans hard in de kuip bij naaierij, de scheidsrechter krijgt in spreekkoren iets met kanker toegeroepen en de moeder van de scheids krijgt betaald voor seks. Soms zit het mee, soms zit het tegen.quote:
Succes straks he, mogen de beste winnenquote:Op zondag 2 september 2012 13:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb geen archief hier beschikbaar. Maar het gebrul is doorgaans hard in de kuip bij naaierij, de scheidsrechter krijgt in spreekkoren iets met kanker toegeroepen en de moeder van de scheids krijgt betaald voor seks. Soms zit het mee, soms zit het tegen.
Dan kan je je eerst op je studie/werk richten voordat je Fifa 13 in Mei binnenkomtquote:Op zondag 2 september 2012 13:34 schreef zerokil het volgende:
Fifa 13 ultimate edition besteld bij wehkamp.
quote:Op zondag 2 september 2012 13:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dan kan je je eerst op je studie/werk richten voordat je Fifa 13 in Mei binnenkomt.
Jij/jullie ook. We blijven hoe dan ook vriendenquote:Op zondag 2 september 2012 13:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Succes straks he, mogen de beste winnen
Mannone, Jenkinson,Mertesacker,Diabyquote:Op zondag 2 september 2012 13:37 schreef Tim86 het volgende:
Mannone, Jenkinson, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs, Cazorla, Arteta, Diaby, Oxlade-Chamberlain, Giroud, Podolski
hij dacht, laten we de goede spelers er niet in zetten?quote:Op zondag 2 september 2012 13:37 schreef Tim86 het volgende:
Mannone, Jenkinson, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs, Cazorla, Arteta, Diaby, Oxlade-Chamberlain, Giroud, Podolski
Niet zoals die feyenoord / ajax fans hequote:Op zondag 2 september 2012 13:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij/jullie ook. We blijven hoe dan ook vrienden
Wojciech en Sagna zijn geblesseerd, Koscielny nog niet helmaal fit. Scheelt al dat Ox weer meedoet.quote:Op zondag 2 september 2012 13:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij dacht, laten we de goede spelers er niet in zetten?
quote:Op zondag 2 september 2012 13:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wojciech en Sagna zijn geblesseerd, Koscielny nog niet helmaal fit. Scheelt al dat Ox weer meedoet.
Die tijd heb ik al gehad johquote:Op zondag 2 september 2012 13:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet zoals die feyenoord / ajax fans he
FYPquote:Op zondag 2 september 2012 13:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zonde dat ik niks heb met voetbal
Je hebt zeker wel wat met Atletico Madrid, de beste club op de wereld?quote:Op zondag 2 september 2012 13:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zonde dat ik niks heb met NL voetbal
lulquote:Op zondag 2 september 2012 13:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Je hebt zeker wel wat met Atletico Madrid, de beste club op de wereld?
Volg je die wedstrijd ook dan? Hoe doet Cicinho het bij Sevillaquote:
Neuh, zag het bij de livescorequote:Op zondag 2 september 2012 13:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Volg je die wedstrijd ook dan? Hoe doet Cicinho het bij Sevilla
Ik snap trouwens niet waarom je in Italie 11 wissels mag hebben, in de meeste landen 7 en in de lagere Engelse divisies maar 5.
Nee joh, die zit nog niet bij de selectie. Bij Fey ook geen Pellequote:
Ik wil Kakuta echt graag zien spelen. Baasje.quote:Op zondag 2 september 2012 13:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh, die zit nog niet bij de selectie. Bij Fey ook geen Pelle
Tuurlijk.quote:
SIF?quote:Op zondag 2 september 2012 13:56 schreef Rijst het volgende:
Zijn er nog mensen die een goedkope wallkot willen?
Dat kan nietquote:Op zondag 2 september 2012 13:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zal wel een cleansheet worden en weer met 0 punten naar huis.
#suwek #man #hou #op!quote:Op zondag 2 september 2012 14:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daar had ik je even!!!!!!!
Die walcott is IF heb m voor 150 SP eropgezet YOLO jeweet
[ afbeelding ]
Het was Grosjeans schuldquote:Op zondag 2 september 2012 14:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hamilton weer bij de crash betrokken.
quote:Op zondag 2 september 2012 14:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Alonso en Perez.
Oh en Maldonado nu ook
Diequote:Op zondag 2 september 2012 14:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Alonso eruit vind ik niet erg, maar Perez wel sneu
quote:Op zondag 2 september 2012 14:14 schreef Rijst het volgende:
http://www.puna.nl/2011/1(...)urban-noize-remixes/
Nee, dat doe ik niet. Ik weet hoe leuk ik het vind dat andere mensen zich laten kennen.quote:
Ik wou net zeggen, vdm is nog wel sportief hoor.quote:Op zondag 2 september 2012 14:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet. Ik weet hoe leuk ik het vind dat andere mensen zich laten kennen.
quote:
Deden ze net hier ook op fok dus.quote:Op zondag 2 september 2012 14:24 schreef Dudeweiser het volgende:
en dan zeggen dat ajacieden altijd een zondebok zoeken
quote:Op zondag 2 september 2012 14:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet. Ik weet hoe leuk ik het vind dat andere mensen zich laten kennen.
quote:
Je weet zelf wel hoe blom floot, ik ga dus niet happen of wat dan ook. Ik ga alleen maar trollen.quote:Op zondag 2 september 2012 14:24 schreef Dudeweiser het volgende:
en dan zeggen dat ajacieden altijd een zondebok zoeken
floot een prima duel, lekker hard maar fair.quote:Op zondag 2 september 2012 14:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je weet zelf wel hoe blom floot, ik ga dus niet happen of wat dan ook. Ik ga alleen maar trollen.
Kevin Blomquote:Op zondag 2 september 2012 14:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
floot een prima duel, lekker hard maar fair.
In career mode werd mijn Slew er laatst ook door Mertesacker uitgelopen.quote:Op zondag 2 september 2012 14:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
Fifa.
Zijn Lombaerts [ afbeelding ]
Bleef mijn El Sha,Ibra en Pato maar outpacen_____________________!
Tsja als je alleen maar op pace kan winnen!quote:Op zondag 2 september 2012 14:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
Fifa.
Zijn Lombaerts [ afbeelding ]
Bleef mijn El Sha,Ibra en Pato maar outpacen_____________________!
quote:Op zondag 2 september 2012 13:37 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op zondag 2 september 2012 13:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze takelen hem 1 keer per week naar beneden als Feyenoord speelt.
Als ik alleen maar op pace kon winnen zou ik wel Agbonlahor en Sturridge in mijn team zetten. Niet Ibra.quote:Op zondag 2 september 2012 14:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja als je alleen maar op pace kan winnen!
Beidequote:Op zondag 2 september 2012 14:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
Liverpool-Arsenal of PSV-AZ kijken.. Keuzes.
quote:
wort*quote:Op zondag 2 september 2012 14:36 schreef Thorb het volgende:
Mertesacker nu al geel, dat wordt weer genieten.
Guy Ramos deed het beter, 2x geel in 1 minuutquote:Op zondag 2 september 2012 14:40 schreef Geluidssysteem het volgende:
2x Geel in de 8e minuut. Way to go man!
Reijnen toch ookquote:Op zondag 2 september 2012 14:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Guy Ramos deed het beter, 2x geel in 1 minuuttoch verloor PSV
Minder terecht dan die rode kaart die vitesse had moeten krijgen. Maarja, Blom that says it all!quote:Op zondag 2 september 2012 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zo wordt het PSV wel makkelijk gemaakt. Was het terecht rood of niet?
You mad?quote:Op zondag 2 september 2012 14:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Minder terecht dan die rode kaart die vitesse had moeten krijgen. Maarja, Blom that says it all!
2x geel 1ste telaat een sliding in gezet, minuut later houd hij Matavz vast. Dom van hem. Maar Nijhuis had niet perse een 2de gele kaart hoeven te geven, iets te zwaar gestraft.quote:Op zondag 2 september 2012 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zo wordt het PSV wel makkelijk gemaakt. Was het terecht rood of niet?
Ja, maar ik ga niet op tilt slaan. Daar beleven jullie plezier aan.quote:
Had Nijhuis niet met Blom kunnen ruilen? Ik wil die feestneus nooit meer in een wedstrijd van Feyenoord zien.quote:Op zondag 2 september 2012 14:43 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
2x geel 1ste telaat een sliding in gezet, minuut later houd hij Matavz vast. Dom van hem. Maar Nijhuis had niet perse een 2de gele kaart hoeven te geven, iets te zwaar gestraft.
Het is niet erg knul.quote:Op zondag 2 september 2012 14:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga niet op tilt slaan. Daar beleven jullie plezier aan.
Lekker belangrijk wat jij uitkraamt. Alleen wat ik zelf zeg hecht ik waarde aan en dat wat Feyenoorders zeggen. De rest praat non stop poep.quote:Op zondag 2 september 2012 14:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Het is niet erg knul.
Blom is gewoon een goede scheids maar het kan niet altijd maar meezitten he!
Vitesse was ook gewoon de betere partij!
Jammer, volgende keer beter!
Het was gewoon rood, maarja!
1-0 eindstand is toch teleurstellend!
Kusjekroel!quote:Op zondag 2 september 2012 14:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat jij uitkraamt. Alleen wat ik zelf zeg hecht ik waarde aan en dat wat Feyenoorders zeggen. De rest praat non stop poep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |