Maar wat voor mogelijkheden zijn er volgens jou dan nog?quote:Op maandag 3 september 2012 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet valide is.
Zij beweert dat dat de reden is. Door dat te stellen sluit ze de andere mogelijkheden uit.
Ik denk dat er altijd andere mogelijkheden zijn en dat je het nooit helemaal zeker kan weten.quote:Op maandag 3 september 2012 18:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maar wat voor mogelijkheden zijn er volgens jou dan nog?
Ja ze kunnen mijn sollicitatie ook meerdere keren kwijt zijn geraakt of zo iets maar die kans acht ik nog al klein. Ik ben natuurlijk niet in staat om nu uitgebreid onderzoek te doen naar discriminatie maar ik vind het wel allemaal vrij verdacht.quote:Op maandag 3 september 2012 18:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat er altijd andere mogelijkheden zijn en dat je het nooit helemaal zeker kan weten.
Ik kan hier wel gaan speculeren daarover, maar dat is zinloos.
Ik ben wel blij dat ik een appel ben btw.quote:Op maandag 3 september 2012 18:36 schreef LangeJan het volgende:
Wat een nondiscussie! Een mandarijn die je kweekt in Nederland, blijft een mandarijn. Het wordt heus niet in een keer een appel ofzo, omdat die tussen allemaal appels is gekweekt.
Ze komt zelf met voorbeelden van kledingwinkels. En dat gevoel van gediscrimineerd worden, dat soort uitspraken kan ik slecht tegen trouwens. Maar jij bent ook al zo'n boer, was ik even vergeten.quote:Op maandag 3 september 2012 17:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat het niet altijd zo is, het gaat er om dat het in sommige gevallen dus wel gebeurt. En zij heeft niet gesolliciteerd bij een kledingwinkel dus jouw voorbeeld doet niet veel te r zake. het gaat er dus wel degelijk om dat ze gebonden is aan de stad en het type werk dat ze mag doen en dat ze daar het gevoel heeft gediscrimineerd te worden.
Mijn voorbeelden gingen allemaal over supermarkten? En kledingwinkels moet je 16 voor zijnquote:Op maandag 3 september 2012 19:27 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ze komt zelf met voorbeelden van kledingwinkels. En dat gevoel van gediscrimineerd worden, dat soort uitspraken kan ik slecht tegen trouwens. Maar jij bent ook al zo'n boer, was ik even vergeten.Het ligt inderdaad aan de stad en het type werk, blijkbaar. Zoals ik al zei: ga naar een kledingwinkel, zodra jij er goed en leuk uitziet word je echt wel aangenomen. Ongeacht je bladiebla achternaam. Klaar. Dus niet klagen.
Inderdaad, je hebt ook nog boerinnen.quote:Op maandag 3 september 2012 19:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mijn voorbeelden gingen allemaal over supermarkten? En kledingwinkels moet je 16 voor zijnEn niet iedereen die niet in een grote stad woont is een boer, ik woon zelf in een dorp/stad aan de rand van Haarlem.
Sterke behoefte aan kip?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:01 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben Surinaams en in Nederland geborenwat ben ik dan
quote:
quote:Ik ben Surinaams en in Nederland geboren
Limburgers zijn geen Hollanders!quote:Op woensdag 5 september 2012 14:58 schreef shawtyyy het volgende:
ikzelf ben afghaans, maar hier opgegroeid en dan ook echt in een boereplek in limburg, dus hollandser dan dit kan gwn niet ;p
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:24 schreef shawtyyy het volgende:
kzei leg uit niet stuur me mogolische plaatjes ;p?
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:24 schreef shawtyyy het volgende:
kzei leg uit niet stuur me mogolische plaatjes ;p?
sjow maarnatuurlijk kan een wijf t niet laten zo te reageren, niemand heeft jou wat gevraagd, snap heus wel wat die bedoelde met dat plaatje wou 't alleen wat duidelijker in woorden.quote:
Dit is een openbaar forum, ik hoef niet te vragen of ik op je mag reageren en mij hou je niet van den domme dat je dat wél begreep als ik kijk hoe jij post qua inhoud, spelling en stijl.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:42 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
sjow maarnatuurlijk kan een wijf t niet laten zo te reageren, niemand heeft jou wat gevraagd, snap heus wel wat die bedoelde met dat plaatje wou 't alleen wat duidelijker in woorden.
Het plaatje is toch duidelijk genoeg?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:42 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
sjow maarnatuurlijk kan een wijf t niet laten zo te reageren, niemand heeft jou wat gevraagd, snap heus wel wat die bedoelde met dat plaatje wou 't alleen wat duidelijker in woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |