Hier een werkzoekende met een chemische achtergrond! Ik stuur je even een PM voor meer info.quote:Op zondag 9 september 2012 18:32 schreef ETA het volgende:
ruim een jaar geleden poste ik hier nog als werkzoekende, nu ben ik op zoek naar werkzoekendenEr is een vacature vrijgekomen bij mijn afdeling. Ben jij of ken jij iemand met een WO/HBO chemische achtergrond, affiniteit met non-food consumenten goederen en/of EU wetgeving op gebied van productveiligheid? Lokatie is omgeving Rotterdam. PM mij dan even
Tof dat je dat hier post!quote:Op zondag 9 september 2012 18:32 schreef ETA het volgende:
ruim een jaar geleden poste ik hier nog als werkzoekende, nu ben ik op zoek naar werkzoekendenEr is een vacature vrijgekomen bij mijn afdeling. Ben jij of ken jij iemand met een WO/HBO chemische achtergrond, affiniteit met non-food consumenten goederen en/of EU wetgeving op gebied van productveiligheid? Lokatie is omgeving Rotterdam. PM mij dan even
Als je bij je bijbaan meer zou gaan werken zou je ook meer belasting moeten betalen waardoor die 10e netto minder wordt.quote:Op maandag 10 september 2012 21:58 schreef Thrilled het volgende:
Min of meer hetzelfde schuitje, ik hou het maar op het feit dat het geen persoonlijke afwijzingen zijn maar dat er simpelweg geen geld en ruimte beschikbaar is om een nieuw talent aan te nemen
Even een ander vraagje.. ik ben me aan het voorbereiden op een 'onderhandeling' over mijn startsalaris.. Ik verdien nu bij mijn "bijbaan" ¤ 10,- p/u netto, wanneer ik dat omreken voor een volledige maand werken op basis van 40 u/week dan is dat in mijn ogen al een flink bedrag om straks op de tafel te gooien bij de onderhandelingen volgens mij.. Ik ben immers maar een starter in de nieuwe branche, en mijn huidig baantje heeft inhoudelijk niks met mijn eventueel nieuwe baan te maken. Kan ik mijn huidige salaris nou wel of niet meenemen in de onderhandelingen of heb ik geen poot om op te staan?
Nope. 510.000 werklozen minus the WAO'ers. 109.000 vrije vactures over heel Nederland. Jeugdwerkeloosheid in Europa is 1 op de 4.quote:Op maandag 10 september 2012 18:20 schreef Copthorne het volgende:
Vanmiddag weer twee afwijzingen gekregen.
Heeft solliciteren nog wel zin? Ik heb blijkbaar voor niks gestudeerd. Ik heb bachelor + master Notarieel recht (Uni van Leiden) behaald, maar wat heb je eraan als kantoren je niet eens uitnodigen voor een gesprek?
Mensen in hetzelfde schuitje? Wat zijn de mogelijkheden om met mijn diploma's buiten het notariaat aan de slag te gaan? Alle tips zijn meer dan welkom.
quote:Op maandag 10 september 2012 22:10 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als je bij je bijbaan meer zou gaan werken zou je ook meer belasting moeten betalen waardoor die 10e netto minder wordt.
En of 2200 netto veel is hangt van de sector af
Is dat bruto of netto?quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:19 schreef Swetsenegger het volgende:
2200 netto is voor ELKE starter veel.
ok, want bruto vond ik het niet bijzonder veel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou hierboven wordt over netto gesproken. Of dat zo is weet ik niet
Voor veel schoolverlaters is 2200 bruto gewoon realiteit. Tenslotte is modaal ook maar 2550 bruto. En dat verdienen de meeste nederlanders pas zo'n beetje midcareer.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, want bruto vond ik het niet bijzonder veel.
Wat vreselijk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:52 schreef vencodark het volgende:
Oeh, voor een sollicitatieprocedure moet ik straks telefonisch een rollenspel doen. Om 10.00 uur bellen ze op. Heb al informatie van tevoren gehad. Altijd spannend dit soort dingen.
^^ Ik pakte 2000.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:03 schreef Guidetti het volgende:
Je mag in je handjes knijpen als je momenteel 2200 bruto als starter pakt.
Je moet je niet blind staren op je startsalaris. Als je goed je werk doet dan komt er vanzelf een salarisverhoging aan.
Je mag in je handjes knijpen als je uberhaupt een baan vindt in deze tijden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:03 schreef Guidetti het volgende:
Je mag in je handjes knijpen als je momenteel 2200 bruto als starter pakt.
Je moet je niet blind staren op je startsalaris. Als je goed je werk doet dan komt er vanzelf een salarisverhoging aan.
Goede vooebereiding gedaan dus het ging wel goed. 4 minuten gesproken en had een droge bek vd zenuwen. Ik hoor spoedig of de werkgever verder met me wilt.quote:
Zeg dat wel. Momenteel op zoek naar een baan. Sinds mijn stage die is geëindigd op 31 juli alweer anderhalve maand aan het zoeken. Voor mijn stage ook al 2,5 maand gezocht.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:16 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Je mag in je handjes knijpen als je uberhaupt een baan vindt in deze tijden.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:16 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Je mag in je handjes knijpen als je uberhaupt een baan vindt in deze tijden.![]()
![]()
Ik ben bekend met de economische malaise. Daarom wil dolgraag tips, want ik hoop ondanks de crisis snel een baan te vinden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:01 schreef Kholdstrike het volgende:
[..]
Nope. 510.000 werklozen minus the WAO'ers. 109.000 vrije vactures over heel Nederland. Jeugdwerkeloosheid in Europa is 1 op de 4.
Kortom het word alleen nog maar erger.
Nou ja, behalve veel solliciteren en wellicht een functie onder je niveau accepteren ALS je daar aangenomen wordt valt er niet veel meer over te zeggen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:43 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik ben bekend met de economische malaise. Daarom wil dolgraag tips, want ik hoop ondanks de crisis snel een baan te vinden.
Je netwerk aanspreken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:43 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik ben bekend met de economische malaise. Daarom wil dolgraag tips, want ik hoop ondanks de crisis snel een baan te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |