PVV rechtsquote:Op zondag 2 september 2012 15:57 schreef MMXMMX het volgende:
Weten jullie wel dat D66 een rechtse partij is ? net als de PVV en de VVD en de CDA
Wat is er aan de hand met Nederland al die rechtse stemmers.
Je wou ze links noemenquote:
Ze zijn zeker niet een rechtse partij, dragen dat niet uit en handelen daar ook niet naar.quote:Op zondag 2 september 2012 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je wou ze links noemen![]()
Kijk eens naar wat ze feitelijk DOEN en UITDRAGEN
En dat meen je serieus?? *zucht*quote:Op zondag 2 september 2012 22:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze zijn zeker niet een rechtse partij, dragen dat niet uit en handelen daar ook niet naar.
Ik denk dat je de PVV niet echt onder de noemer links of rechts kan scharen. Ze zijn gewoon opportunistisch en populistisch, meer niet. Links als het ze uitkomt, rechts als het ze uitkomt.quote:Op zondag 2 september 2012 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je wou ze links noemen![]()
Kijk eens naar wat ze feitelijk DOEN en UITDRAGEN
Dat dusquote:Op zondag 2 september 2012 22:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk dat je de PVV niet echt onder de noemer links of rechts kan scharen. Ze zijn gewoon opportunistisch en populistisch, meer niet. Links als het ze uitkomt, rechts als het ze uitkomt.
quote:Op zondag 2 september 2012 21:57 schreef Eem_Il het volgende:
Dat er mensen zijn die in dat populistische geblaat van Roemer trappen en op de SP stemmen.
Laten we het daar maar op houden danquote:Op zondag 2 september 2012 22:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk dat je de PVV niet echt onder de noemer links of rechts kan scharen. Ze zijn gewoon opportunistisch en populistisch, meer niet. Links als het ze uitkomt, rechts als het ze uitkomt.
Tsja heel reëel is dat niet dunkt mequote:Op zondag 2 september 2012 22:34 schreef Falco het volgende:
Bijna 150 stemmen zijn nu uitgebracht bij de poll. Volgens de FOK!kers zou D66 met bijna 30 zetels in de kamer terecht komen en PvdA iets van 25 zetels. Ook gaan ruim 8 piraten de kamer in. Die Buma-dude mag in zijn eentje het CDA vertegenwoordigen.
Waar is je realiteitszin heen?quote:Op zondag 2 september 2012 17:13 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Rechts is rechts vriend daar ontkom je niet aan .
Rechts is slecht voor de armsten in de samenleving
Als ik met de auto extreem rechts af moet dan is dat volgens jouw links ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |