Ongeacht of D'66 nu rechts of links is, moet je me eerst maar eens uitleggen waarom 'rechts' in jouw perceptie per definitie slecht is.quote:Op zondag 2 september 2012 16:22 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Volgens het CPB wil D66 zwaar bezuinigen op de uitkeringen dat is typies VVD en heel rechts !!
Dat rechts slecht is dat is door de geschiedenis heen wel bewezen dacht ik zo Kijk maar een rond op het internet . Tiep het woord extreem rechts maar eens in google moet je eens kijken wat een bagger je ziet .quote:Op zondag 2 september 2012 17:00 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Ongeacht of D'66 nu rechts of links is, moet je me eerst maar eens uitleggen waarom 'rechts' in jouw perceptie per definitie slecht is.
Ik ben nu op het internet en ik vraag het jou, omdat jij ook de bewering uit.quote:Op zondag 2 september 2012 17:02 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Dat rechts slecht is dat is door de geschiedenis heen wel bewezen dacht ik zo Kijk maar een rond op het internet .
http://nl.wikipedia.org/wiki/Extreem_rechtsquote:Op zondag 2 september 2012 17:03 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Ik ben nu op het internet en ik vraag het jou, omdat jij ook de bewering uit.
Extreemrechts is geen rechts wat betreft economische zaken. Het verschil tussen extreemrechts en 'gewoon' rechts is sowieso levensgroot.quote:Op zondag 2 september 2012 17:07 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Extreem_rechts
Rechts is rechts vriend daar ontkom je niet aan .quote:Op zondag 2 september 2012 17:10 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Extreemrechts is geen rechts wat betreft economische zaken. Het verschil tussen extreemrechts en 'gewoon' rechts is sowieso levensgroot.
Met een wikipedia pagina aankomen
En nu even extreem links googlen. Krijg je ook alleen de uitwassen te zien.quote:Op zondag 2 september 2012 17:20 schreef MMXMMX het volgende:
Het onderscheid tussen "gewoon" rechts en extreemrechts wordt dan ook in de eerste plaats gemaakt door degene die deze termen gebruikt. Een gangbaar criterium is de gewenste wijze van maatschappijverandering. Extreemrechts wil deze verandering bereiken, desnoods door middel van geweld. Zij zijn een voorstander van een sterke, leidende overheid. Dit in tegenstelling tot gewoon rechts, dat langs democratische weg naar maatschappelijke veranderingen streeft.
Van daar ook Democraten 66
Nog een beetje meer naar rechts en ze gebruiken geweld
Kijk nu naar de PVV die wil soldaten inzetten tegen de marrokaanse jeugd ik bedoel maar.
(PVV) stelde destijds zelfs voor dat de politie maar op knieën moet gaan schieten om de bontkraagjes in het gareel te houden.
Dat bedoel ik nu hoe dicht zit rechts bij extreem rechts ?
BRON http://www.geenstijl.nl/m(...)t_weer_knokploe.html
Je bedoelt uitwassen zoals de waffen ss en nazies en Adolf Hitler Mja wat zal ik zeggen ik denk van nietquote:Op zondag 2 september 2012 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En nu even extreem links googlen. Krijg je ook alleen de uitwassen te zien.
Nou, bijv de Baader-Meinhof groep. Best extreem waren die.quote:Op zondag 2 september 2012 18:37 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Je bedoelt uitwassen zoals de waffen ss en nazies en Adolf Hitler Mja wat zal ik zeggen ik denk van niet
Okquote:Op zondag 2 september 2012 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, bijv de Baader-Meinhof groep. Best extreem waren die.
Niet denk ik.quote:Op zondag 2 september 2012 18:54 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ok
En hoe dicht zit de SP en GRL daar tegen aan dan ?
quote:Op zondag 2 september 2012 17:02 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Dat rechts slecht is dat is door de geschiedenis heen wel bewezen dacht ik zo Kijk maar een rond op het internet . Tiep het woord extreem rechts maar eens in google moet je eens kijken wat een bagger je ziet .
PVV rechtsquote:Op zondag 2 september 2012 15:57 schreef MMXMMX het volgende:
Weten jullie wel dat D66 een rechtse partij is ? net als de PVV en de VVD en de CDA
Wat is er aan de hand met Nederland al die rechtse stemmers.
Je wou ze links noemenquote:
Ze zijn zeker niet een rechtse partij, dragen dat niet uit en handelen daar ook niet naar.quote:Op zondag 2 september 2012 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je wou ze links noemen![]()
Kijk eens naar wat ze feitelijk DOEN en UITDRAGEN
En dat meen je serieus?? *zucht*quote:Op zondag 2 september 2012 22:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze zijn zeker niet een rechtse partij, dragen dat niet uit en handelen daar ook niet naar.
Ik denk dat je de PVV niet echt onder de noemer links of rechts kan scharen. Ze zijn gewoon opportunistisch en populistisch, meer niet. Links als het ze uitkomt, rechts als het ze uitkomt.quote:Op zondag 2 september 2012 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je wou ze links noemen![]()
Kijk eens naar wat ze feitelijk DOEN en UITDRAGEN
Dat dusquote:Op zondag 2 september 2012 22:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk dat je de PVV niet echt onder de noemer links of rechts kan scharen. Ze zijn gewoon opportunistisch en populistisch, meer niet. Links als het ze uitkomt, rechts als het ze uitkomt.
quote:Op zondag 2 september 2012 21:57 schreef Eem_Il het volgende:
Dat er mensen zijn die in dat populistische geblaat van Roemer trappen en op de SP stemmen.
Laten we het daar maar op houden danquote:Op zondag 2 september 2012 22:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk dat je de PVV niet echt onder de noemer links of rechts kan scharen. Ze zijn gewoon opportunistisch en populistisch, meer niet. Links als het ze uitkomt, rechts als het ze uitkomt.
Tsja heel reëel is dat niet dunkt mequote:Op zondag 2 september 2012 22:34 schreef Falco het volgende:
Bijna 150 stemmen zijn nu uitgebracht bij de poll. Volgens de FOK!kers zou D66 met bijna 30 zetels in de kamer terecht komen en PvdA iets van 25 zetels. Ook gaan ruim 8 piraten de kamer in. Die Buma-dude mag in zijn eentje het CDA vertegenwoordigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |