Lekker belangrijk. Ik heb het toch al in the pocket.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je moet dan ook eerst je dominantie laten zien door op de passagiersstoel te urineren.
Gelukkig had ik een vrouw als examinator.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:50 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Alleen vrouwen vinden dat eng
Gewoon laten zien dat je het kunt, dan is er niks aan de hand.
Oh daarom ben je geslaagd, die hebben geen verkeersinzicht.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Gelukkig had ik een vrouw als examinator.
toevallig zijn het altijd mannen bij wegmisbruikers.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:20 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Oh daarom ben je geslaagd, die hebben geen verkeersinzicht.
Dat scoort nu eenmaal beter dan die hysterische vrouwen.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
toevallig zijn het altijd mannen bij wegmisbruikers.
Gelijk stoere praatquote:Op woensdag 5 september 2012 14:50 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Alleen vrouwen vinden dat eng
Gewoon laten zien dat je het kunt, dan is er niks aan de hand.
Wel beter dan 99%quote:Op donderdag 6 september 2012 09:54 schreef -supergirl- het volgende:
dat er nog steeds mannen zijn die denken dat ze altijd beter zijn in autorijden dan iedere vrouw.
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:57 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
3 september had ik mijn rijbewijs gehaald. Ik had godverdomme recht op stoere praat.
GELIJK STOERE PRAAT DIT DAT HOE DENK JIJ DAT MENSEN DAAR OVER DENKEN?? DAT KAN SOMS HEEL BELEDIGEND ZIJN HOOR!!! DENK EENS NA VOORDAT JE IETS ZEGTquote:
rustig aan kapteinquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:59 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
GELIJK STOERE PRAAT DIT DAT HOE DENK JIJ DAT MENSEN DAAR OVER DENKEN?? DAT KAN SOMS HEEL BELEDIGEND ZIJN HOOR!!! DENK EENS NA VOORDAT JE IETS ZEGT
Sorry, maar ik ben licht ontvlambaar.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 09:54 schreef -supergirl- het volgende:
dat er nog steeds mannen zijn die denken dat ze altijd beter zijn in autorijden dan iedere vrouw.
Omdat die het zich kunnen veroorloven.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
toevallig zijn het altijd mannen bij wegmisbruikers.
Hard rijden =/= niet kunnen rijden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat die het zich kunnen veroorloven.
Alleen zorgen vrouwen er met hun slechte rijgedrag voor dat mannen het niet mogen.
Schuld van de vrouwen dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt de verkeerde baan genomen als Sven Kramers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |