dit, en continue een sjaal oid, zodat het goed warm blijft en geen tocht (waar je normaliter geen last van zou hebben) vangt.quote:Op zondag 2 september 2012 11:48 schreef kwiwi het volgende:
Warm douchen/warme kruik in je nek leggen
jwz?quote:
Dat, geef het vantevoren even aan zodat hij weet dat hij op je ogen moet letten en niet op de stand van je hoofd. Maar je kunt je schouders ook wat draaien, dat werkt ook.quote:Op zondag 2 september 2012 11:50 schreef RichardDawkins het volgende:
Bel je instructeur op en overleg even.
quote:Op maandag 3 september 2012 19:11 schreef tuut-chips het volgende:
Nog bedankt voor jullie adviezen, heb de hele dag met een sjaaltje om mijn nek gezeten en vanochtend ging het goed genoeg om examen te doen. En geslaagd
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 september 2012 19:11 schreef tuut-chips het volgende:
Nog bedankt voor jullie adviezen, heb de hele dag met een sjaaltje om mijn nek gezeten en vanochtend ging het goed genoeg om examen te doen. En geslaagd
Metapod used Harden!quote:Op maandag 3 september 2012 20:26 schreef Metapod het volgende:
ik heb ook een stijve maar niet mijn nek
Hij zei dat hij al geslaagd was.quote:Op maandag 3 september 2012 20:58 schreef lulzy het volgende:
Ik weet niet hoever je je nek kunt draaien, maar een kleine draai naar links en rechts is voldoende. DIe bullshit dat je overdreven moet kijken vooral niet geloven, gewoon rijden zoals je instructeur het geleerd heeft qua kijken en rijden. Niks overdreven gedoe daar letten ze niet eens op.
Bij mij zat de examinator uit het raam te kijken, of nou ja. Hij deed alsof maar hield alles in de gatenNiet overdreven gekeken, vlot door rijden dus niet te lang wachten. En niet te voorzichtig rijden.
Overheen gelezenquote:Op maandag 3 september 2012 21:00 schreef duranduran het volgende:
[..]
Hij zei dat hij al geslaagd was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |