quote:
Gewoon ik mag de mensen niet, ze zinnen me niet. Wel heb ik altijd sympathie voor underdogs, maar dat is het dan z'n beetje.
quote:
Op zondag 2 september 2012 10:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:je moet het niet onderdrukken je moet er boven leren staan. ga eens wat concepten van boeddhisme tot je nemen wellicht staat er iets wat je kunt gebruiken hiervoor.
Dit weet ik en al geprobeerd.
quote:
Op zondag 2 september 2012 10:41 schreef RetepV het volgende:Misschien moet je je, in plaats van rustig te houden, gewoon minder arrogant opstellen.
Jij bent net als al die mensen die je haat. Als iemand een gat in je prikt, ga je net zo hard dood. Je bent niks. Het enige dat jou onderscheid van de rest van de mensen is blijkbaar je haat.
Wat ga je nu doen? Gewoon verder met er niks aan doen? Of de realiteit leren zien?
Jouw ondertitel is echt het toppunt van arrogantie. Jij ziet de realiteit echt helemaal niet, waar haal je het recht vandaan om zo arrogant te zijn? Zelf zit je net zo hard in een kooitje. Waarom lach je dan om het kooitje van een ander?
De realiteit is dat als jij vindt dat 6 miljard mensen gek zijn,
JIJ de uitzondering bent.
Wie is er nou gek?
Je bent arrogant als de pest, en durft er nog over te klagen ook.
Het heeft niets met arrogant zijn te maken, ik onderdruk de haat toch? Mijn ondertitel slaat ook op mezelf, want ik hoor ook bij alles.
quote:
Op zondag 2 september 2012 10:42 schreef Canillas het volgende:Haat zit in jou en die vertaalt zich naar de wereld om je heen. De wereld zelf, wat daar gebeurt en alle andere mensen hebben daar niks mee te maken.
Je hoeft je haat niet te onderdrukken, je hoeft er ook niks mee te doen, je kan em voelen, gaan leren begrijpen (waarom haat ik? wat haat ik? waarom voel ik dat? wat wordt er bij mij geraakt?) en snappen dat je haat/frustratie/woede niks meer is dan coping om niet te hoeven voelen waar je werkelijk mee zit.
Als je dan vervolgens de dingen waar je werkelijk mee zit op lost kan je je frustraties laten gaan en kan je die energie die je nu hieraan verliest gebruiken voor leuke, positieve dingen die je echt wilt

Je hebt wel gelijk denk ik alleen dat omzetten gaat niet lukken.
quote:
En dan kan jij mij weer quoten in het taalfouten topic?

Nee dankjewel.
quote:
Dit is waar, maar zo werkt het nu eenmaal.
quote:
Op zondag 2 september 2012 11:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:RetepV spoor jij wel? Of heb je gewoon een hekel aan argo vanwege andere posts ofzo?

En Argo iets duidelijker mag wel. Waarover ben je kwaad enzo. Zijn genoeg leuke meisjes waarop je niet kwaad hoeft te zijn bijvoorbeeld hoor

Klopt meeste dames ben ik niet gauw kwaad op, als ik met ze praat zijn ze rustgevend.
quote:
Op zondag 2 september 2012 11:35 schreef erodome het volgende:[..]
Weet je heel zeker dat je de wereld haat, dat je niet jezelf haat/erg verdrietig/eenzaam bent?
Je weet dat als je dit soort dingen voelt dat het meestal bij jezelf ligt en niet zozeer bij anderen?
Durf je echt in jezelf te kijken en je eigen zwakheid te zien?
Dit klopt ook wel, dat eerste. Eigenlijk haat ik gewoon alles inclusief mezelf.
Ook nu ik hier alle reacties lees wordt ik gewoon boos, mijn hart voelt als een gloeiende bakplaat en ik weet niet wat voorn houding ik me moet aannemen, de haat zit gewoon in mijn bloed, en gemengd met mijn eenzaamheid krijg ik z'n gevoel van afzondering muren bouwen en haten. Dat is alles wat ik z'n beetje doe. Soms leer ik mensen wel wat beter kennen dan haat ik ze niet maar de vuistregel is elk nieuw persoon in mijn leven haat ik al voordat ik met ze praat. Daarna kan dat veranderen of kunnen ze me alleen irriteren, dat ligt er maar net aan.
Zelf kan ik het niet zo goed uitleggen behalve dat ik me super goed voel als ik in mijn auto rij, dan valt niemand me lastig ik kan meezingen met de radio, en ik kan z'n beetje doen wat ik wil. Als dan iemand voor me opeens op de rem trapt of iets gaat doen dan is die vrede onderbroken en ben ik boos. Maar zo in het algemeen voel ik me lekker in de auto ik kan als ik dat wil bv zelfs in mijn neus peuteren. Het is de vrijheid die mensen om me heen me afpakken misschien denk ik. Ook is jaloezie vast wel in het spel.