twee jaar terug had ik me rond 19:30 ingeschreven....de volgende dag rond 11:00 was mijn status onveranderd dus ik bellen met de uni: Zij zeggen trek je verzoek in en doe het opnieuw....nog steeds met weinig resultaat...bleek dat de verzoeken ergens vast waren in het systeem...uiteindelijk had ik na 1,5 week mijn inschrijfbewijzen binnen en was alles oke...ECHTER 3 september (ik helemaal relaxed terug van vakantie en al druk colleges aan het volgen) DE ONDERWIJSINSTELLING HEEFT JE HERINSCHRIJVING GEANNULEERD ik in paniek bellen met de uni bleek dat ze hadden gereageerd op mijn ingetrokken verzoek....dus tja 8 september (na voor 100 euro bellen met de uni en studielink) had de uni zelf mijn herinschrijving weer in studielink geplaatst en was alles (hopelijk....dat merk ik nog wel aan het eind van mijn studie) in orde.quote:Op zondag 2 september 2012 08:58 schreef DontKnowDontCare het volgende:
Sta al paar weken netjes ingeschreven op studielink (zelfs nagevraagd), heb zelfs mn schoolpasje ontvangen.
krijg ik 31 augustus opeens dit bericht op studielink:
Je verzoek tot inschrijving voor onderstaande opleiding is door de onderwijsinstelling geannuleerd
iemand ervaring mee?
alvst bdnkt
Dit dus. Maandag gelijk, direct, contact opnemen met de school. Waarschijnlijk is dit het probleem.quote:Op zondag 2 september 2012 09:02 schreef kwiwi het volgende:
Heb je de digitale machtiging voor het collegegeld wel ingevuld?
Wat bedoelen jullie met digitale machtiging invullen? Ik heb gewoon een machtiging uitgeprint en opgestuurd....quote:Op zondag 2 september 2012 14:44 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dit dus. Maandag gelijk, direct, contact opnemen met de school. Waarschijnlijk is dit het probleem.
Tegenwoordig moet je een machtiging invullen en opsturen, maar ook via studielink moet je een bevestiging geven. Helaas gaat het op dit punt bij veel mensen mis.quote:Op zondag 2 september 2012 14:49 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Wat bedoelen jullie met digitale machtiging invullen? Ik heb gewoon een machtiging uitgeprint en opgestuurd....Op die machtiging staan gegevens van mijn bankrekening etc. Was er nog iets dat ik moest doen?
quote:Op zondag 2 september 2012 14:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je een machtiging invullen en opsturen, maar ook via studielink moet je een bevestiging geven. Helaas gaat het op dit punt bij veel mensen mis.
Bij mij was het zo dat je een machtiging kreeg opgestuurd en moest terugsturen, maar tevens via studielink akkoord moest gaan. Als dat is geregeld krijg je een bevestiging van studielink dat je ingeschreven staat.quote:Op zondag 2 september 2012 14:52 schreef sanasoufi het volgende:
[..]hoe moet je via studielink een bevestiging geven?
??? Ik heb net op studielink gekeken en zie dit bij mij:quote:Op zondag 2 september 2012 14:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Bij mij was het zo dat je een machtiging kreeg opgestuurd en moest terugsturen, maar tevens via studielink akkoord moest gaan. Als dat is geregeld krijg je een bevestiging van studielink dat je ingeschreven staat.
Apart. Dan is het zeker bij elke school/universiteit anders? Ik moest namelijk een machtiging invullen en via studielink een bevestiging geven.quote:Op zondag 2 september 2012 14:59 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb helemaal geen machtiging op hoeven sturen? Alleen op studielink de gegevens moeten invullen en bevestigen.
Dat is het in orde. D'r staat dat je bent ingeschreven. Als je altijd zeker wilt weten gewoon langsgaan bij de administratie. Dat doe ik namelijk altijd. Heb ik vrijdag ook gedaan voor de zekerheid. Gelukkig was alles in orde. Zoniet kun je het gelijk nog regelen.quote:Op zondag 2 september 2012 14:56 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
??? Ik heb net op studielink gekeken en zie dit bij mij:
[ afbeelding ]
Is het dan niet in orde?
Studielink heeft veel schoolzaken makkelijker gemaakt, maar het kan wel allemaal wat duidelijker vind ik.quote:Op zondag 2 september 2012 15:04 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap er geen zak van.. Bij mij staat "digitale machtiging nog niet bevestigd" maar kan ook nergens vinden waar ik dat dan zou moeten doen
O en in m'n berichten staat "Je hebt de digitale machtiging bevestigd"
studielinkquote:Op zondag 2 september 2012 15:04 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap er geen zak van.. Bij mij staat "digitale machtiging nog niet bevestigd" maar kan ook nergens vinden waar ik dat dan zou moeten doen
O en in m'n berichten staat "Je hebt de digitale machtiging bevestigd"
was dat met de digitale machtiging ook zo vorig jaar?quote:Op zondag 2 september 2012 15:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Studielink heeft veel schoolzaken makkelijker gemaakt, maar het kan wel allemaal wat duidelijker vind ik.
Je ziet door de bomen het bos niet meer vind ik. Het ene moet je bij je onderwijsinstelling doen, het andere bij DUO, weer wat anders bij studielink. En terwijl je digiD hebt om digitaal te ondertekenen moet je blijkbaar ook nog wat terugsturen op papierquote:Op zondag 2 september 2012 15:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Studielink heeft veel schoolzaken makkelijker gemaakt, maar het kan wel allemaal wat duidelijker vind ik.
Inderdaad. Vergeet ook niet dat als je een ov-chipkaart en studentenreisproduct moet aanvragen, dat je dan ook nog te maken krijgt met een instantie in Amersfoort, translink volgens mij.quote:Op zondag 2 september 2012 15:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je ziet door de bomen het bos niet meer vind ik. Het ene moet je bij je onderwijsinstelling doen, het andere bij DUO, weer wat anders bij studielink. En terwijl je digiD hebt om digitaal te ondertekenen moet je blijkbaar ook nog wat terugsturen op papier![]()
Poeh, geen idee. Ik ben er namelijk een jaar tussen uitgeweest. Jaartje gewerkt. Beter bel je maandag/of ga je even langs voor de zekerheid. Ik merk dat je twijfelt.quote:Op zondag 2 september 2012 15:09 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
was dat met de digitale machtiging ook zo vorig jaar?
Lijkt me wel, als alles goed geregeld is door jou dan is er gewoon ergens een fout gemaakt waar jij niet de dupe van mag worden.quote:Op zondag 2 september 2012 15:10 schreef DontKnowDontCare het volgende:
ik heb de dag voor vrijdag gewoon voor de lol aan administratie gevraagd of ik 100% stond ingeschreven. hun: ja
maar laten we zeggen dat er iets mis is met collegeld, (heb het namelijk alleen online via studielink gedaan want per post ging het niet meer en weet honder procent zeker dat ik alles goed heb gedaan), 1 ze waarschuwen mij niet eens, 2 ze schrijven mij volledig uit op studielink net alsof ik nooit heb bestaan op betreffende school (mijn school account doet het nog btw plus schoolpasje ook gekregen)
bestaat de kans nog dat ik gwn weer kan herinschrijven en alles goed kan regelen?
Waarschijnlijk regelt elke school/uni zijn administratie op een andere manier.quote:Op zondag 2 september 2012 15:11 schreef kwiwi het volgende:
Oh wacht ik zie wat het probleem is, blijkbaar heeft de UT me vorig jaar voor een master ingeschreven die ik niet gevolgd heb (), en voor die was geen machtiging bevestigd, voor die van dit jaar wel. Zag de jaartallen er niet achter staan.
Maar dan nog snap ik niet waarom ik niks op papier hoef te doen en anderen wel.
Heb je geen machtiging opgestuurd? Op welke uni/hogeschool zit je?quote:Op zondag 2 september 2012 15:10 schreef DontKnowDontCare het volgende:
ik heb de dag voor vrijdag gewoon voor de lol aan administratie gevraagd of ik 100% stond ingeschreven. hun: ja
maar laten we zeggen dat er iets mis is met collegeld, (heb het namelijk alleen online via studielink gedaan want per post ging het niet meer en weet honder procent zeker dat ik alles goed heb gedaan), 1 ze waarschuwen mij niet eens, 2 ze schrijven mij volledig uit op studielink net alsof ik nooit heb bestaan op betreffende school (mijn school account doet het nog btw plus schoolpasje ook gekregen)
bestaat de kans nog dat ik gwn weer kan herinschrijven en alles goed kan regelen?
Dat zal dan wel... Maar ik snap werkelijk waar niet waarom er niet 1 simpel systeem opgezet kan worden hoorquote:Op zondag 2 september 2012 15:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk regelt elke school/uni zijn administratie op een andere manier.
Dankzij jou bericht over digitale machtigingquote:Op zondag 2 september 2012 15:12 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Poeh, geen idee. Ik ben er namelijk een jaar tussen uitgeweest. Jaartje gewerkt. Beter bel je maandag/of ga je even langs voor de zekerheid. Ik merk dat je twijfelt.
ik heb geen machtiging (per post) opestuurd maar wel alles 100% geregeld op studielinkg stond gwn netjes ingeschreven, overal vinkjes behalve bij: schooljaar nog niet gestartquote:Op zondag 2 september 2012 15:14 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Heb je geen machtiging opgestuurd? Op welke uni/hogeschool zit je?
En je hebt nooit op: intrekken verzoek tot herinschrijving geklikt (voordat je was ingeschreven?)quote:Op zondag 2 september 2012 15:16 schreef DontKnowDontCare het volgende:
[..]
ik heb geen machtiging (per post) opestuurd maar wel alles 100% geregeld op studielinkg stond gwn netjes ingeschreven, overal vinkjes behalve bij: schooljaar nog niet gestart
quote:Op zondag 2 september 2012 08:58 schreef DontKnowDontCare het volgende:
Sta al paar weken netjes ingeschreven op studielink (zelfs nagevraagd), heb zelfs mn schoolpasje ontvangen.
krijg ik 31 augustus opeens dit bericht op studielink:
Je verzoek tot inschrijving voor onderstaande opleiding is door de onderwijsinstelling geannuleerd
iemand ervaring mee?
alvst bdnkt
Wel maandag voor de zekerheid even contact opnemen met de Erasmus, Sana. Ik herinner je d'r alleen aan.quote:Op zondag 2 september 2012 15:22 schreef sanasoufi het volgende:
[..]Ik denk dat ik het weet! Je hebt geen machtiging verstuurd! Studielink is bedoeld om een machtiging uit te printen die door de onderwijsinstelling is aangemaakt. Deze machtiging moet je instelling in handen krijgen. Zij hebben geen machtiging van jou gehad = geen geld van jou dus
ze kunnen mij niet meer uitschrijven, want er is al 485 euro van mijn rekening afgeschreven zie ik netquote:Op zondag 2 september 2012 15:23 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wel maandag voor de zekerheid even contact opnemen met de Erasmus, Sana. Ik herinner je d'r alleen aan.
eerste keer dat ik dit lees niemand die me het ooit heeft verteld plus nergens gelezen. maar het zou es waar kunnen zijnquote:Op zondag 2 september 2012 15:22 schreef sanasoufi het volgende:
[..]Ik denk dat ik het weet! Je hebt geen machtiging verstuurd! Studielink is bedoeld om een machtiging uit te printen die door de onderwijsinstelling is aangemaakt. Deze machtiging moet je instelling in handen krijgen. Zij hebben geen machtiging van jou gehad = geen geld van jou dus
Ik betaal in termijnen en heb ook niks op hoeven sturen.quote:Op zondag 2 september 2012 15:25 schreef Stephanti het volgende:
Bij ons is het zo dat je alleen als je in termijnen je collegegeld wilt betalen, je die machtiging per brief moet opsturen. Als je je collegegeld in één keer wilt betalen, hoef je alleen online de boel te regelen.
Dat kan inderdaad, dat wil per instelling nog weleens verschillen.quote:Op zondag 2 september 2012 15:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik betaal in termijnen en heb ook niks op hoeven sturen.
Morgen naar de administratie gaan en (net zoals ik in het verleden heb gedaan) huilen en aandringen tot ze je inschrijving op nieuw in studielink zetten en ze je nieuwe inschrijfbewijzen geven.quote:Op zondag 2 september 2012 15:24 schreef DontKnowDontCare het volgende:
[..]
eerste keer dat ik dit lees niemand die me het ooit heeft verteld plus nergens gelezen. maar het zou es waar kunnen zijn
alleen wat nu? ben uitgeschreven kan ik no wat er aan doen denk je? zou toch lomp zijn aantal mensen per jaar die zo niet over mogen gaan wtf
+0.9quote:Op zondag 2 september 2012 15:28 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Morgen naar de administratie gaan en (net zoals ik in het verleden heb gedaan) huilen en aandringen tot ze je inschrijving op nieuw in studielink zetten en ze je nieuwe inschrijfbewijzen geven.
Volgens mij ligt de uiterlijke datum van inschrijving altijd op 1 oktober (als je je later wil inschrijven moet je met hele goede redenen komen). En aangezien het collegegeld pas eind van de maand afgeschreven wordt, lijkt me toch dat ze nog wel wat ruimte hebben om fouten te corrigeren.quote:Op zondag 2 september 2012 15:28 schreef DontKnowDontCare het volgende:
all I have are my aantal studiepunten and my balls
voor de rest sta ik uitgeschreven
stel dat ik inderdaad iets vergeten ben
is het dat echt game over? of heb ik nog de tijd om dingen te fixen want ze hebben me gewoon met een bezem van studielink geveegd...........
ja daar heb je wel gelijk inquote:Op zondag 2 september 2012 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij ligt de uiterlijke datum van inschrijving altijd op 1 oktober (als je je later wil inschrijven moet je met hele goede redenen komen). En aangezien het collegegeld pas eind van de maand afgeschreven wordt, lijkt me toch dat ze nog wel wat ruimte hebben om fouten te corrigeren.
2 jaar terug had ik ze echt gek gemaaktquote:Op zondag 2 september 2012 15:29 schreef DontKnowDontCare het volgende:
[..]
+0.9
-0.1 omdat ik niet ga huilen
lol
daar had ik idd geluk mee dat uiterlijk tot 1 oktober was....NU NIET MEER! vanwege de langstudeerboete is iedereen nu verplicht in te schrijven voor 1 september, want de langstudeerboete wordt gemeten op 30 september dus sommige studenten zouden dit dan kunnen ontwijken door 1 oktober pas in te schrijven. Dus vandaar dat het dit jaar echt voor 1 september moest.quote:Op zondag 2 september 2012 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij ligt de uiterlijke datum van inschrijving altijd op 1 oktober (als je je later wil inschrijven moet je met hele goede redenen komen). En aangezien het collegegeld pas eind van de maand afgeschreven wordt, lijkt me toch dat ze nog wel wat ruimte hebben om fouten te corrigeren.
ja zo kan het ook maar stel dat ik met een niksgunner temaken krijg dan ben ik helemaal de luloquote:Op zondag 2 september 2012 15:32 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
2 jaar terug had ik ze echt gek gemaaktzodra ik die annulering zag was het alleen maar paniekerig bellen met de administratie en voortdurend langs gaan. Op een gegeven moment besloot de administratie gewoon de hoorn neer te gooien zodra ze mijn stem hoorden
. En telkens die boze medewerkers: Bel je nou alweer, dit is al de zesde keer vandaag. We lossen het op. Ik langs gaan en publiekelijk uitgescheld worden door zo'n heksachtig mens: Ja, ga nu maar weg dit doen we niet meer hoor.....desondanks bleef ik bellen en huilen en toen na een paar dagen hadden ze mijn inschrijving zelf weer in studielink gezet
en een paar dagen later kreeg ik nieuwe inschrijfbewijzen per post.
wat bedoel je precies met tijdstip terug? daar ga ik ze dan morgen ook mee irriteren dat zoiets kan....quote:Op zondag 2 september 2012 15:35 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
daar had ik idd geluk mee dat uiterlijk tot 1 oktober was....NU NIET MEER! vanwege de langstudeerboete is iedereen nu verplicht in te schrijven voor 1 september, want de langstudeerboete wordt gemeten op 30 september dus sommige studenten zouden dit dan kunnen ontwijken door 1 oktober pas in te schrijven. Dus vandaar dat het dit jaar echt voor 1 september moest.
TS ze kunnen op studielink echter wel het tijdstip terug zetten naar 31 augustus 23:59 zodat je toch nog op tijd ingeschreven staat bij de instelling en via studielink.
het probleem is natuurlijk ook duo.....als je niet per 1 september ingeschreven staat en je ontvangt wel stufi + ov dan kunnen ze dat geld terug vragen + boete ov.....dus ik zou zeggen: morgen 9:00 bij de administratie aankloppen en HUILEN desnoods ga je theatraal op de grond liggen en roep je: IK WIL NIET MEER LEVENquote:Op zondag 2 september 2012 15:35 schreef DontKnowDontCare het volgende:
[..]
ja zo kan het ook maar stel dat ik met een niksgunner temaken krijg dan ben ik helemaal de lulo
quote:Op zondag 2 september 2012 15:38 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
het probleem is natuurlijk ook duo.....als je niet per 1 september ingeschreven staat en je ontvangt wel stufi + ov dan kunnen ze dat geld terug vragen + boete ov.....dus ik zou zeggen: morgen 9:00 bij de administratie aankloppen en HUILEN desnoods ga je theatraal op de grond liggen en roep je: IK WIL NIET MEER LEVENals jullie me niet opnieuw inschrijven maak ik er een eind aan
what the phuck ook dat nogquote:Op zondag 2 september 2012 15:38 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
het probleem is natuurlijk ook duo.....als je niet per 1 september ingeschreven staat en je ontvangt wel stufi + ov dan kunnen ze dat geld terug vragen + boete ov.....dus ik zou zeggen: morgen 9:00 bij de administratie aankloppen en HUILEN desnoods ga je theatraal op de grond liggen en roep je: IK WIL NIET MEER LEVENals jullie me niet opnieuw inschrijven maak ik er een eind aan
Ik weet eigenlijk ook niet waarom ze dat hadden gedaan (het kon toen immers tot 1 oktober), maar op 8 september zag ik dat ze me opnieuw hadden ingeschreven en dat het verzoek tot inschrijving gedaan was op 31 augustus 23:59.....dus ze hadden de teller terug gezet ofzo.....anders had er 8 september gestaan.....quote:Op zondag 2 september 2012 15:37 schreef DontKnowDontCare het volgende:
[..]
wat bedoel je precies met tijdstip terug? daar ga ik ze dan morgen ook mee irriteren dat zoiets kan....
ik ben trouwens 31 augustus om 17.05 uitgeschreven
Inderdaad. Wel vroeg gaan, dan weten ze dat het je het serieus neemt, in plaats van dat je ergens in de middag binnenstapt.quote:Op zondag 2 september 2012 15:40 schreef DontKnowDontCare het volgende:
[..]
what the phuck ook dat nog
dat wordt morgen ff acteren dan
irriteer me mateloos aan dit...zonder waarschuwing zomaar uitgeschreven worden...
ik had nog geluk dat het op donderdag gebeurde.....bij jou op vrijdag dus kan je helemaal niets doenquote:Op zondag 2 september 2012 15:40 schreef DontKnowDontCare het volgende:
[..]
what the phuck ook dat nog
dat wordt morgen ff acteren dan
irriteer me mateloos aan dit...zonder waarschuwing zomaar uitgeschreven worden...
hahah kwam vannacht pas achter ik check namelijk niet ieder dag mn mail/studielinkquote:Op zondag 2 september 2012 15:42 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik had nog geluk dat het op donderdag gebeurde.....bij jou op vrijdag dus kan je helemaal niets doenwat zal je een leuk weekend hebben gehad
jazekerquote:Op zondag 2 september 2012 15:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Inderdaad. Wel vroeg gaan, dan weten ze dat het je het serieus neemt, in plaats van dat je ergens in de middag binnenstapt.
hhm oke dat bestaat dus ook nog dankje weet ik het iigquote:Op zondag 2 september 2012 15:40 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk ook niet waarom ze dat hadden gedaan (het kon toen immers tot 1 oktober), maar op 8 september zag ik dat ze me opnieuw hadden ingeschreven en dat het verzoek tot inschrijving gedaan was op 31 augustus 23:59.....dus ze hadden de teller terug gezet ofzo.....anders had er 8 september gestaan.....
Als je om negen uur binnenstapt dan is het voldoende.quote:Op zondag 2 september 2012 15:43 schreef DontKnowDontCare het volgende:
[..]
jazeker
tentje opzetten in de nacht
logisch toch? Als je niet staat ingeschreven voor een opleiding, maar je ontvangt wel stufi en je hebt nog steeds een reisproduct dan moet je dat terugbetalen. Nu weet ik weer waarom ze de teller terug hadden gezet trouwensquote:Op zondag 2 september 2012 15:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Inderdaad. Wel vroeg gaan, dan weten ze dat het je het serieus neemt, in plaats van dat je ergens in de middag binnenstapt.
Kutgevoel dat je dan het hele weekend meeneemt. Zijn zondag is sowieso naar de filistijnen.quote:Op zondag 2 september 2012 15:42 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik had nog geluk dat het op donderdag gebeurde.....bij jou op vrijdag dus kan je helemaal niets doenwat zal je een leuk weekend hebben gehad
duo ga ik morgen ook ff bij halen inddquote:Op zondag 2 september 2012 15:46 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
logisch toch? Als je niet staat ingeschreven voor een opleiding, maar je ontvangt wel stufi en je hebt nog steeds een reisproduct dan moet je dat terugbetalen. Nu weet ik weer waarom ze de teller terug hadden gezet trouwensomdat je 31 augustus idd ook nog een verzoek tot inschrijving mag doen . Dus op die manier stond ik bij DUO wel op 1 september ingeschreven. Ik klaagde namelijk ook in de telefoon daarover tegen de administratie toen ze zeiden: Het is toch geen probleem, het komt goed. EN DUO DAN? MIJN OV DAN? Dat komt goed hoor
als die 1 oktober nou nog steeds uiterlijk datum was.....nou ook dat niet meer lekkerquote:Op zondag 2 september 2012 15:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Kutgevoel dat je dan het hele weekend meeneemt. Zijn zondag is sowieso naar de filistijnen.
Maak wat van je zondag en morgen er acheraan, kerel.quote:Op zondag 2 september 2012 15:48 schreef DontKnowDontCare het volgende:
[..]
als die 1 oktober nou nog steeds uiterlijk datum was.....nou ook dat niet meer lekker
STEM SP OF PVDA geen VVD, want Halbe Zijlstra is de veroorzaker van alle ellende. Zonder die langstudeerboete zou het nog steeds tot 1 oktober kunnen, zonder die langstudeerboete zouden onderwijsinstellingen hun onderwijsprogramma's niet wijzigen.quote:Op zondag 2 september 2012 15:48 schreef DontKnowDontCare het volgende:
[..]
als die 1 oktober nou nog steeds uiterlijk datum was.....nou ook dat niet meer lekker
Ja precies hij kan nu toch niets doen. Alhoewel ik herinner me nog dat ik in het weekend 22 mails naar de administratie en studieadviseurs en decaan had geschreven hieroverquote:Op zondag 2 september 2012 15:49 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Maak wat van je zondag en morgen er acheraan, kerel.
hahhaquote:Op zondag 2 september 2012 15:51 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ja precies hij kan nu toch niets doen. Alhoewel ik herinner me nog dat ik in het weekend 22 mails naar de administratie en studieadviseurs en decaan had geschreven hierover
ja ik hou het wel vol............tot morgenquote:Op zondag 2 september 2012 15:49 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Maak wat van je zondag en morgen er acheraan, kerel.
Succesquote:Op zondag 2 september 2012 15:54 schreef DontKnowDontCare het volgende:
[..]
ja ik hou het wel vol............tot morgen
Ben benieuwd.quote:Op zondag 2 september 2012 15:55 schreef DontKnowDontCare het volgende:
[..]
dank u
zal het morgen ook ff laten weten hier
niets, maar de studieadviseur had me geloof ik wel geholpen! Ik zei namelijk dat studeren zinloos voelde als ik zo achterdochtig wat betreft mijn inschrijving zou blijven. Toen heeft ze geloof ik zelf even met de administratie gebeld en voor mij gevraagd of ze voort kunnen makenquote:Op zondag 2 september 2012 15:53 schreef DontKnowDontCare het volgende:
[..]
hahha
en kan een decaan wat betekenen? of is het uiteindelijk toch de administratie die laatste 'muisklik' geeft
kan/weet ff niet hoe ik studieadviseurs van hro moet vindenquote:Op zondag 2 september 2012 16:01 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
niets, maar de studieadviseur had me geloof ik wel geholpen! Ik zei namelijk dat studeren zinloos voelde als ik zo achterdochtig wat betreft mijn inschrijving zou blijven. Toen heeft ze geloof ik zelf even met de administratie gebeld en voor mij gevraagd of ze voort kunnen maken
Suc6 morgen, maar het komt wel goed hoor. Zolang er geen BSA problemen en je gewoon aan alle vereisten voldoet moeten ze het regelen.quote:Op zondag 2 september 2012 16:11 schreef DontKnowDontCare het volgende:
[..]
kan/weet ff niet hoe ik studieadviseurs van hro moet vinden
doe ik ook morgen wel
zoveel mogelijk mensen irriteren morgen
Het viel mij ook op dat nu ineens de deadline op 1 september ligt terwijl ik dacht dat die vorig jaar op 1 oktober lag.quote:Op zondag 2 september 2012 15:35 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
daar had ik idd geluk mee dat uiterlijk tot 1 oktober was....NU NIET MEER! vanwege de langstudeerboete is iedereen nu verplicht in te schrijven voor 1 september, want de langstudeerboete wordt gemeten op 30 september dus sommige studenten zouden dit dan kunnen ontwijken door 1 oktober pas in te schrijven. Dus vandaar dat het dit jaar echt voor 1 september moest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |