Je kan de griep krijgen.quote:Op zondag 2 september 2012 01:51 schreef Doublepain het volgende:
Kijk ik pas me aan omdat men niet meer wil dat Strootman plaatsjes komen dus nu wil ook zo'n regel voor alles wat met sana te maken heeft. Dat gefap mag wel stoppen, zo zijn beide partijen het eens en zal er niks raar meer gebeuren..
Mijn voorstel is dus geen strootman en sana gefap meer.. Geen UI's plaatjes of wat dan ook en als de feyenoorders moeilijk doen dan moet ik helaas stellen dat BMI ook niet meer mag...
Bedankt en totsinas
Ik loop dus al 3 maanden met een illegale UI rond?quote:Op zondag 2 september 2012 01:51 schreef Doublepain het volgende:
Kijk ik pas me aan omdat men niet meer wil dat Strootman plaatsjes komen dus nu wil ook zo'n regel voor alles wat met sana te maken heeft. Dat gefap mag wel stoppen, zo zijn beide partijen het eens en zal er niks raar meer gebeuren..
Mijn voorstel is dus geen strootman en sana gefap meer.. Geen UI's plaatjes of wat dan ook en als de feyenoorders moeilijk doen dan moet ik helaas stellen dat BMI ook niet meer mag...
Bedankt en totsinas
Sustained.quote:
Hoezo ook?quote:Op zondag 2 september 2012 01:55 schreef Doublepain het volgende:
Kijk jullie gingen huilen als wij over Strootman gingen praten. Dat is minder geworden en nu is het precies hetzelfde met Sana.. Waar nu ook een verbod op mag
Gewoon geen opgehemel van Joden Tukkers of lampjes.quote:Op zondag 2 september 2012 01:55 schreef Doublepain het volgende:
Kijk jullie gingen huilen als wij over Strootman gingen praten. Dat is minder geworden en nu is het precies hetzelfde met Sana.. Waar nu ook een verbod op mag
Daar heb je zelf aan meegedaan toen een user ging huilen om een gifjequote:Op zondag 2 september 2012 01:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo ook?
Graag een link naar de regel voor het verbod op Strootman?
Idd, alleen vd pavert is terechtquote:Op zondag 2 september 2012 01:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon geen opgehemel van Joden Tukkers of lampjes.
Dat ging om het wijzigen van de OP van de sc, niet over specifiek Strootman.quote:Op zondag 2 september 2012 01:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar heb je zelf aan meegedaan toen een user ging huilen om een gifje
Dat had er mee te maken dat jullie heel de tijd die kutkop van die vent in de op gingen zetten.quote:Op zondag 2 september 2012 01:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar heb je zelf aan meegedaan toen een user ging huilen om een gifje
Het kostte tijd om tot dit besluit te komen.. Take it or...quote:Op zondag 2 september 2012 01:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ging om het wijzigen van de OP van de sc, niet over specifiek Strootman.
Leuk geprobeerd.
Daarnaast valt dat Sana-gebeuren wel mee. De naam is al 3 dagen niet gevallen en nu kom jij er uit het niks mee.
Of wat?quote:Op zondag 2 september 2012 01:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het kostte tijd om tot dit besluit te komen.. Take it or...
Hoezo ik vind Clasie nu al geweldig dan ga ik hem toch niet haten ?quote:Op zondag 2 september 2012 02:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als hij dalijk aanvoerder van NL is op het WK2018, gaan jullie dan ook zo haten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |