Je hebt gelijk bij Persona no Grada is nog wel plek voor jou.quote:
We hebben een leeftijdsgrens ingesteldquote:
Inkoppertje.quote:Op zondag 2 september 2012 01:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je hebt gelijk bij Persona no Grada is nog wel plek voor jou.
Bescherm mij tegen het kwaad.quote:Op zondag 2 september 2012 01:04 schreef Smoofie het volgende:
Rens, zeg geen yolo, leer dat af, of je wordt nooit een man.
Is dat waarom Stijn een kloon heeft aangemaakt? Het heeft hem wel de nummer 1 plaats gekost qua dagcijfers.quote:Op zondag 2 september 2012 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We hebben een leeftijdsgrens ingesteld
In ONZ staat zoveel bagger dat ze het toch niet zullen merken.quote:Op zondag 2 september 2012 01:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of beter nog; maak een topic aan in ONZ. Helemaal voor jezelf alleen.
Dat verdien jij
Bedankt, maar ik had liever geld.quote:Op zondag 2 september 2012 01:09 schreef 3M1N3M het volgende:
Praat geen poep haterzz
als ik ooit op joetoeb sta geef ik alleen die shoutout aan GGMM
Je komt vast wel een keer op opsporing verzochtquote:Op zondag 2 september 2012 01:09 schreef 3M1N3M het volgende:
Praat geen poep haterzz
als ik ooit op joetoeb sta geef ik alleen die shoutout aan GGMM
ligt eraan, als ik even rijk als Em' ben, krijg je welquote:
Cool, daar houd ik je aan.quote:Op zondag 2 september 2012 01:10 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
ligt eraan, als ik even rijk als Em' ben, krijg je wel
Anders mag jij wel op een youtube account waar ik stoere filmpjes verzamel. Oh wacht dat sta je alquote:Op zondag 2 september 2012 01:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je komt vast wel een keer op opsporing verzocht
jeetje hij kwam wel hard aanquote:
Bah en ja.quote:Op zondag 2 september 2012 01:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er komt allemaal stinkend vocht uit mijn teen dan maar langs de dokter?
is wel een optie dan jaquote:Op zondag 2 september 2012 01:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er komt allemaal stinkend vocht uit mijn teen dan maar langs de dokter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |