Rain manquote:Op zondag 2 september 2012 00:29 schreef nietzman het volgende:
Drive, saaie kutfilm. Ik ben dat hele opvoeren van autisten als hoofdpersonen in films wel een beetje zat. Drive is een soort Amelie voor mannen.
Dat laatste dat klopt denk ik ook, als je al van mijlenver ziet aankomen dat iemand zijn botten een voor een worden gebroken kan het heel wat minder gruwelijk overkomen als het je bij wijze van spreken overvalt, het blijft misschien dan nog wel steeds smerig zoals DeRakker al heeft gezegd, maar niet per definitie is dat dan gruwelijk.quote:Op zondag 2 september 2012 01:03 schreef Palomar het volgende:
Veel films gezien en dus ook veel gruwelijke scenes. Wat me bijstaat is uit de film 'The Beast of War' (http://www.imdb.com/title/tt0094716/), waarin iemand geexecuteerd wordt door met de rupsband van een tank over hem heen te rijdenPaar kilometer later stoppen ze nog even omdat er nog een hand vastzit tussen de wielen
![]()
Er zijn wel films met veel gruwelijkere scenes, maar had deze film gezien toen ik wat jonger was en daardoor maakte het denk ik wat meer indrukEn soms gaat de mate van gruwelijkheid ook niet om hoe gedetailleerd het in beeld wordt gebracht, maar meer om de situatie.
Dat lijkt mij een goede filmquote:Op zondag 2 september 2012 11:00 schreef PalmRoyale het volgende:
De scene met Travis Walton in het ruimteschip in de film fire in the sky is ontzettend goed gedaan. Ik vind die scene tot de dag van vandaag uitermate ongemakkelijk.
Ik vond het anders echt smerig en behoorlijk eng. Na 2 scenes ben ik maar gestopt met kijkenquote:Op zondag 2 september 2012 00:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee man, wat is daar nou gruwelijk aan? Die films zijn zo slecht. Het idee is goed, maar de uitwerking erg matig. En de hoeveelheid gore valt heel erg mee.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op zondag 2 september 2012 11:30 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
De slotscène (?) van A Serbian FilmSowieso die hele film wel.
quote:Op zondag 2 september 2012 00:29 schreef nietzman het volgende:
Drive, saaie kutfilm. Ik ben dat hele opvoeren van autisten als hoofdpersonen in films wel een beetje zat. Drive is een soort Amelie voor mannen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |