Waarschijnlijk helpt het dat jouw broer nog een tijdje heeft gedate met mijn zusjequote:
klopt..quote:Op zondag 2 september 2012 01:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarschijnlijk helpt het dat jouw broer nog een tijdje heeft gedate met mijn zusje
quote:Boodschappen gedaan, de was gedaan, kwarktaart gemaakt, gestreken, beddengoed verschoond en oude administratie uitgezocht.
Ik lijk red wel
Het is vooral dat het moet hoorquote:Op zondag 2 september 2012 07:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]je ben heel huiselijk aan het worden
quote:Op zondag 2 september 2012 09:12 schreef Soempie het volgende:
Echt he. Ik sta elke ochtend rond 7 uur op voor M. en vandaag zou Wiebel dat doen. Slaapt die muppet nu wel uit tot kwart voor 9.Niet eerlijk.
Ah, M = Muppet...quote:Op zondag 2 september 2012 09:12 schreef Soempie het volgende:
Echt he. Ik sta elke ochtend rond 7 uur op voor M. en vandaag zou Wiebel dat doen. Slaapt die muppet nu wel uit tot kwart voor 9.Niet eerlijk.
rare naam voor een kind eigenlijkquote:Op zondag 2 september 2012 11:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, M = Muppet... [ afbeelding ]
Nee, want het is een LED lampquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooie lamp B
Heb je nog reserve gloeilampen?
quote:en een Lack tafeltje?
Nee, een rotan ding dat we hadden gekocht om het lack tafeltje enigszins op te leuken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nice B.!![]()
Ligt daar nou een krabmat voor de kat op tafel?
Die blijft liefquote:
Ik was er echt heilig van overtuigd dat iedereen hier wel zou weten hoe jij heet en hoe je eruit zietquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
C'etait moi. Kan me de verwarring wel voorstellen, zo bekend was mijn achternaam geloof ik niet in deze contreien
quote:Op zondag 2 september 2012 09:12 schreef Soempie het volgende:
Weet de kat dat ook?quote:Op zondag 2 september 2012 12:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, een rotan ding dat we hadden gekocht om het lack tafeltje enigszins op te leuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |