Daten?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:12 schreef Eindbaasbaas het volgende:
Hey ja die is van mij, ik ben die knappe gozer links. Kan je even opsturen?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:50 schreef Renn het volgende:
Als er een plaatje op staat dat mogelijk een profielfoto zou kunnen zijn, deze reverse zoeken via google images.
Hoe kan ie nou een profielfoto hebben van een foto die op een zoekgeraakte sd-kaart staat?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:50 schreef Renn het volgende:
Als er een plaatje op staat dat mogelijk een profielfoto zou kunnen zijn, deze reverse zoeken via google images.
sommige mensen (waaronder ik) gooien niet iedere keer hun sdkaart leeg, maar de kans is klein ja.quote:Op zondag 2 september 2012 00:05 schreef Palomar het volgende:
[..]
Hoe kan ie nou een profielfoto hebben van een foto die op een zoekgeraakte sd-kaart staat?
Maar vast niet op vakantie...quote:Op zondag 2 september 2012 00:31 schreef zl7z het volgende:
[..]
sommige mensen (waaronder ik) gooien niet iedere keer hun sdkaart leeg, maar de kans is klein ja.
Dit zijn typische Hollandse koppen en de kledingstijl en bierkeuze is Nederlands. Ik denk trouwens dat het Noord-Hollanders zijn ( ergens in de buurt van Alkmaar of iets dergelijks) .quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:42 schreef Hypocriet het volgende:
Maar je weet wel zeker dat ze Nederlands zijn?
Amstel en Heineken, je zou best wel eens gelijk kunnen hebben.quote:Op zondag 2 september 2012 10:44 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Dit zijn typische Hollandse koppen en de kledingstijl en bierkeuze is Nederlands. Ik denk trouwens dat het Noord-Hollanders zijn ( ergens in de buurt van Alkmaar of iets dergelijks) .
Krijgen we geen leuk verhaalquote:Op maandag 10 september 2012 20:26 schreef Dinus het volgende:
Ik heb ze gevonden, hier mag een slotje op!
quote:Op maandag 10 september 2012 20:30 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Krijgen we geen leuk verhaal?
Als je het zo verteld valt de climax wel erg tegen, hoe heb je de jongens gevonden?quote:Op maandag 10 september 2012 20:34 schreef Dinus het volgende:
HelaaschHet kaartje gaat in een envelop richting Friesland, en de eigenaar is best blij.
Leuk genoeg toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |