k woon in rotterdamquote:Op woensdag 19 september 2012 22:03 schreef JohnB52 het volgende:
Waar woon je? Heb nog n stuur liggen waar k niks meer mee doe. In ieder geval n momo stuurtje, verder onbekend.
Denk dat je beter 2e hands kan zoeken dan te weinig voor n nieuw stuurtje uit te geven.
Anders is dit t dichtst wat bij jouw budget in de buurt komt:
http://tweakers.net/price(...)art-pc-xbox-360.html
Rest is mi troep, en zonde van je geld.
Ik heb geen flauw idee. Spul ligt al X jaar in de kast. Ik zal eens kijken wat er op de doos staat.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
k woon in rotterdam
Doet jouw stuurtje het op Windows 7? Dat was het probleem bij mijn oude, die pakte windows 7 niet en drivers werden er niet meer voor gemaakt
thanksquote:Op donderdag 20 september 2012 14:30 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Spul ligt al X jaar in de kast. Ik zal eens kijken wat er op de doos staat.
Ik woon in Middelburg.
Welke MM? Hier in Enschede ligt PS3 versie voor 55,-...........dus net maar besteld voor 39,50 bij yourgamezone.nl..........al verzonden. Dus morgen eens kijken hoe ie loopt op de PS3.quote:
Yup dat is de link die verwijst naar de 90 euro prijs. Ze bieden hem ook aan voor 49,49 (http://www.wehkamp.nl/gam(...)/C25_5EA_E26_702919/) maar levertijd 3 weken...............foutje op de sitequote:Op donderdag 20 september 2012 15:42 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)e&cmid=WEH&VIEW=Grid
Ik DENK dat deze het is:quote:Op donderdag 20 september 2012 14:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
thanks
Middelburg is gelukkig wel goed te doen vanuit Rotterdam
ok topquote:Op donderdag 20 september 2012 22:50 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ik DENK dat deze het is:
Had mn pa gevraagd n foto te maken, daar staat dat ding, maar dat was n beetje lastig. Dus ga ik t morgen maar ff zelf doen :-)
Ik won laatst nog een race met tyre wear uit door op primes te starten in China/Shanghai en meteen naar options te gaan en vervolgens maar rondetijden van 1:29 blijven rijden, kleine voorsprong toen hij de pitstraat uit kwam met nog 2 ronde's te gaan!quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:46 schreef JohnB52 het volgende:
Oh, en dat je banden in een 25% race net zo slijten als een 100% race, vind ik dan weer lomp.
Dan kan je de hele race op options, een na laatste ronde pitten voor prime, klaar.
Free practice 2 en 3 er uit halen is ook ronduit belachelijk :-s
Jawel, in het overzichtsmenu waar je je mail etc hebt, naar rechts klikken naar instellingen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:32 schreef Gauner het volgende:
Is het mogelijk om het niveau van de tegenstanders te verhogen? Bij difficulty level gaat het alleen om de assists (voor zover ik kan zien).
Zou graag niet meer eenvoudig winnen in een Williams maar toch bepaalde assists aanlaten..
quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok top
maar werkt ie ook op windows 7?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |