Ik wacht op de usenetrelease. Shoot mequote:Op maandag 17 september 2012 20:08 schreef truedestiny het volgende:
Ik wacht nog altijd op een split screen career mode.
Die is er al bijna drie dagen?quote:Op maandag 17 september 2012 21:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wacht op de usenetrelease. Shoot me
Heb in twee races nu uit mijn HRT heel de race rook zien komen, en ook ziet elke AI auto er uit alsof de zijkant 'geschaafd' is.quote:
Pc bedoel ikquote:
Hier heb ik dus echt niets aan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:02 schreef JohnB52 het volgende:
Koop m gewoon. Bevalt ie niet , zet je m op marktplaats?
Geen grote vooruitgang op grafisch gebied, alhoewel ik moet zeggen dat AI auto's er beter uitzien en de belichting weer wat beter is. De game is vooral vooruitgegaan op handling van de auto's. De AI is ook iets verbeterd (maar niet veel), er zijn een aantal nieuwe modi voor als je dat leuk vind en het weersysteem is nog een stap vooruitgegaan, that's it.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:47 schreef Assassin92 het volgende:
Heb dus F1 2010 en 2011, en die heb ik niet kapot gespeeld. Vond 2011 ook niet echt een onwijs grote verbetering tegenover 2010. Weet iemand of dit wél een grote stap vooruit is? Anders laat ik hem lekker liggen, ondanks dat ik wel groot F1 fan ben.
Waarom die game sowieso op die engine draait is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:28 schreef vosss het volgende:
Als je bv kijkt naar DiRT 2 en 3 of GRiD die ook allemaal op de EGO Engine draaien, daar zie je diezelfde fletsheid helemaal niet in de kleuren.
Mij blijft het een raadsel dat JUIST voor een sport als F1 waar glitter en glamour gewoon bij hoort dat men kiest voor een flets kleurenpalet.
Maargoed.
Gebeurt dit alleen bij de HRT?quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:52 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Heb in twee races nu uit mijn HRT heel de race rook zien komen, en ook ziet elke AI auto er uit alsof de zijkant 'geschaafd' is.
Dat iemand n spel wel of niet goed vind, hoeft niet te betekenen dat jij er wel of geen plezier aan hebt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:04 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Hier heb ik dus echt niets aan.
Of Forza Horizon voor de arcade ! :-)quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:34 schreef vosss het volgende:
Ik wil eigenlijk Raceroom, Project CARS en Assetto Corsa.
En tot die tijd moet ik het maar doen met F1 2012 denk ik
Is dat Forza 5?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:46 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Of Forza Horizon voor de arcade ! :-)
Forza Horizons is een spin-off. Geheel arcade in een open wereld. Mij lijkt het teveel op Need For Speed lijken, en dat is geen compliment.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Is dat Forza 5?
Deel 4 heb ik nog geeneens gespeeld
Zie mijn topic in V&A mocht je er van af willenquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:59 schreef JohnB52 het volgende:
Forza 4 heb ik splitscreen best wel wat uurtjes in gestoken, ik ben er niet goed in, wel aangemeld bij de fokclub, en kom altijd paar seconden te kort op de top :-(
Maar hun rijden dan ook met stuurtje, ik met controller.
Wat ze wmb wel in f1 2012 hadden mogen doen net zoals bij toca3: schuifbalk voor de moeilijkheidsgraad, van 80 tot 110, waarbij 110 gewoon bijna onhaalbaar is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |