abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116730607
Jammer, ik Lees net dat er dus geen "world championship mode" in zit :-(
  donderdag 13 september 2012 @ 13:47:41 #33
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_116739314
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 01:27 schreef JohnB52 het volgende:
Mag ik jullie er aan herinneren dat het een spel is? En geen simulatie ? Dat Lees ik op andere fora ook terug. Mensen verwachten een spel dat net zo realistisch is als een rFactor of iRacing. Die mensen moeten lekker dat gaan spelen, en dit links laten liggen.

Overigens las ik ook dat het verschil tussen controller en stuur terug gebracht is. Verschil in tijden zou dichter bij elkaar liggen
Dat betekent nog niet dat een game zoveel glitches en bugs moet bevatten en dat de physics niet hoeven overeen te komen met de werkelijkheid. Ze zijn die enige die gebruik kunnen maken van de licentie, maak er dan ook iets van.
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
pi_116742172
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 13:47 schreef Haarklip het volgende:

[..]

Dat betekent nog niet dat een game zoveel glitches en bugs moet bevatten en dat de physics niet hoeven overeen te komen met de werkelijkheid. Ze zijn die enige die gebruik kunnen maken van de licentie, maak er dan ook iets van.
Dit
pi_116742959
Ik trek de demo voor de pc even binnen om te kijken.

Vooralsnog geen zin om mn stuurtje onder het stof vandaan te trekken.

Misschien veranderd dat zometeen :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_116743870
Ja daar haal ik mn stuur dus niet voor onder het stof vandaan.

Via Steam geinstalleerd. Staat standaard op Portugese taal ingesteld, dus de helft versta ik niet en kan ik niet lezen.

Ik kan geen enkele optie kiezen behalve keyboard/joystick, geen grafische opties om te kiezen en hij start vanzelf met een rechte lijn test waarbij me opvalt dat de armen van de coureur door de zijkant van de cockpit heen clippen. Erg slordig.

En een kutdemo dus vanwege de portugese taal die niet te veranderen lijkt (zowel gesproken als tekst in beeld) en geen instellingen die te wijzigen zijn.

Ik download hem wel tegen de tijd dattie op usenet staat.

:{
vosss is de naam,
pi_116744644
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2012 15:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Dit
Een spel die gelijk staat met de werkelijkheid zullen weinige van ons kunnen spelen. Gewoon te moeilijk.
pi_116747364

Mooie vergelijking met 2010 2011 & 2012
pi_116754799
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:01 schreef vosss het volgende:
Ja daar haal ik mn stuur dus niet voor onder het stof vandaan.

Via Steam geinstalleerd. Staat standaard op Portugese taal ingesteld, dus de helft versta ik niet en kan ik niet lezen.

Ik kan geen enkele optie kiezen behalve keyboard/joystick, geen grafische opties om te kiezen en hij start vanzelf met een rechte lijn test waarbij me opvalt dat de armen van de coureur door de zijkant van de cockpit heen clippen. Erg slordig.

En een kutdemo dus vanwege de portugese taal die niet te veranderen lijkt (zowel gesproken als tekst in beeld) en geen instellingen die te wijzigen zijn.

Ik download hem wel tegen de tijd dattie op usenet staat.

:{
Als je in de Steam lobby zit, rechtsklik op de F12012 demo button, in properties ergens kan je de taal instellen naar Engels
zucht je weet toch nog wel waar je dit soort info moet halen :) RaceDepartment, NoGrip, VirtualR, BSim

Volgens mij als je de young driver test uitvoert ik heb maar 2 onderdelen geprobeerd
kon ik daarna Season Challenge kiezen om een volledige race te rijden

[ Bericht 2% gewijzigd door Kickstart op 13-09-2012 20:47:54 ]
  donderdag 13 september 2012 @ 21:51:00 #40
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_116759367
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:21 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Een spel die gelijk staat met de werkelijkheid zullen weinige van ons kunnen spelen. Gewoon te moeilijk.
Je snapt niet wat ik bedoel. Je hoeft een racegame niet per definitie minder realistisch te maken om hem makkelijker te maken, er is natuurlijk ook gewoon een middenweg. En een game waar je daadwerkelijk voelt of je grip hebt is sowieso makkelijker dan wanneer dit ontbreekt, zoals in F1 2012.

En ik denk dat er genoeg fans op een realistischere game zitten te wachten, het is alleen jammer dat CM nu deze weg in slaat.
De demo vond ik nog niet eens zo slecht hoor en ik ga de game ook zeker wel 'halen', maar dat echte racegevoel mis ik bij deze serie toch, iets wat Geoff Crammond geweldig kon nabootsen.
pi_116762357
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:38 schreef Kickstart het volgende:

[..]

Als je in de Steam lobby zit, rechtsklik op de F12012 demo button, in properties ergens kan je de taal instellen naar Engels
zucht je weet toch nog wel waar je dit soort info moet halen :) RaceDepartment, NoGrip, VirtualR, BSim

Volgens mij als je de young driver test uitvoert ik heb maar 2 onderdelen geprobeerd
kon ik daarna Season Challenge kiezen om een volledige race te rijden
Ja ik weet waar ik die info kan halen. Ik heb er echter geen zin in. Een demo releasen in een andere taal dan standaard engels is gewoon belachelijk.

En of dat nu een fout van de makers of van steam is zal me een dikke worst zijn; ik download hem wel als ie op usenet staan. Geen instantbuy in elk geval.

Met je eerste indruk moet je het doen. Zorg dan ook dat die goed is. Me dunkt.

:(
vosss is de naam,
pi_116762534
Overigens las ik ook al her en der probs met de resolutie instellen :X
vosss is de naam,
pi_116767389
Bij mij nog steeds een uur of 9 nodig om die demo binnen te halen, hebben jullie dat niet? :?
pi_116767397
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 01:32 schreef Nober het volgende:
Bij mij nog steeds een uur of 9 nodig om die demo binnen te halen, hebben jullie dat niet? :?
Op de pc via steam kwam ie binnen met een 6mb/s

Traag kutsysteem :r
vosss is de naam,
pi_116768387
Gp4 zat ook vol met bugs. En zou zelfs op de Xbox uitkomen. Maar omdat daar te weinig belangstelling voor was is ie gecanceld. Daar zat ik dan met mn Xbox.

Denk dat als je nu gp4 gaat spelen je toch wel teleurgesteld gaat worden :-)

De handling en over en onderstuur problemen worden in de release nog aangepakt.

Voor iedereen op de pc met demo:

Je kan ipv op Monza ook op Abu Dahbi rijden:

http://community.codemast(...)emo/m-p/55552#U55552
  vrijdag 14 september 2012 @ 13:33:31 #46
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_116777217
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 08:16 schreef JohnB52 het volgende:
Gp4 zat ook vol met bugs. En zou zelfs op de Xbox uitkomen. Maar omdat daar te weinig belangstelling voor was is ie gecanceld. Daar zat ik dan met mn Xbox.

Denk dat als je nu gp4 gaat spelen je toch wel teleurgesteld gaat worden :-)

De handling en over en onderstuur problemen worden in de release nog aangepakt.

Voor iedereen op de pc met demo:

Je kan ipv op Monza ook op Abu Dahbi rijden:

http://community.codemast(...)emo/m-p/55552#U55552
Onderstuur hoort bij de moderne F1 wagens, vooral bij de McLaren, waar Button in het begin van het seizoen klaagde over veel onderstuur. Het gaat mij meer om de grip in hoge snelheidsbochten, de remweg en het nerveuze gedrag van de auto op het rechte stuk.

Maar er valt elk jaar natuurlijk wat te klagen. Ik ben benieuwd naar de uiteindelijke versie, hopelijk hebben ze de game op nog wat meer punten kunnen verbeteren. :)
pi_116805040
Ik krijg die eerste test op Abu Dhabi niet eens voor elkaar, hij rolt gewoon door ondanks dat ik aan het remmen ben. Ook sturen naar links en rechts zodat je vaart mindert heeft geen nut, wel gewonnen op Monza vanaf pole.
pi_116821600
Mooie demo :)

Heb deze game eigenlijk nooit gespeeld (de oude versies), hoe is het online gedeelte?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_116821808
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 18:40 schreef denthemen het volgende:
Mooie demo :)

Heb deze game eigenlijk nooit gespeeld (de oude versies), hoe is het online gedeelte?
Ik vermaak me wel online, al is het altijd weer de vraag hoe die eerste ronde verloopt. Soms zitten er ook bij die rondetijden neerzetten die niet realistisch zijn zoals onder de 1:24 op Silverstone of onder de 1:26 op Suzuka. :') :(

Had vanmiddag een race in Turkije gereden met aanrijdingen uit. Dus we reden met drieën weg van de rest en net op het moment dat ik DRS kan gebruiken komt de SC naar buiten en krijg ik een penalty (illegal overtake). Meteen naar binnen voor de verplichte stop (20% race) en dat deed degene achter mij óók, hij was zelfs sneller met de pitstop dan ik. Vervolgens uit de pits ga ik hem voorbij en ook de safety car en kreeg geen straf. Na een paar ronde's nader ik wederom de safety car en zie andere spelers wel netjes aansluiten terwijl ik er vol voorbij ga. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2012 18:47:16 ]
pi_116828426
Moet nog maar ff oefenen op Monza: 1.27.7xx

Te lang geleden dat ik het gespeeld heb :-)
pi_116831938
quote:
In the full retail version you compete in a 10 race season
WTF is dit man? }:| :r :'( 8)7 }:| :( :(

Ik las wel iets over chamionshipmode enzo, maar ging er van uit dat je toch een heel seizoen kon spelen omdat nergens gezegd werd dat dat niet kon en ze het steeds over seasons hadden.

Lekker dan.

Homo's

:r :( :r
vosss is de naam,
pi_116834333
Ze bedoelen dat je in die mode die jij aanklikt, 10 uitdagingen moet doen.

daarnaast heb je carreer. dat is wel 5 seizoenen racen.
pi_116835813
Ow okay, ik schrok al :)
vosss is de naam,
pi_116836424
Maar bij de career mode mag je niet zelf n coureur uitzoeken he, werkt hetzelfde als voorgaande jaren :-)
pi_116837046
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 01:11 schreef JohnB52 het volgende:
Maar bij de career mode mag je niet zelf n coureur uitzoeken he, werkt hetzelfde als voorgaande jaren :-)
Denk dat je gewoon begint in een HRT/Virgin/Lotus al begon ik vorig jaar in een Force India.
pi_116839082
Ik hoop/denk dat je je moet bewijzen in de young drivers test en naar het resultaat n contract krijgt.

Heeft iemand m al in een reclamefolder zien staan? Meestal heeft de mediamarkt m voor 44 euro.

Maar nog niks gezien.

Tot nu toe hier t goedkoopst, maar ik ken de hele site niet:

Nu 41,39 bij wehkamp.nl

[ Bericht 23% gewijzigd door JohnB52 op 16-09-2012 09:21:19 ]
pi_116839117
Geen demo op xbox360? Ik zag 'm niet staan iig.
pi_116839145
Volgens mij alleen voor gold members. Ik heb m wel gedownload.
  zondag 16 september 2012 @ 09:38:59 #59
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_116839311
Waarschijnlijk speel ik hem vanavond :)
pi_116839327
En hoe krijg je dat dan voor elkaar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: