GP2 gaat er op korte termijn niet komen. Sowieso zijn er andere licenties nodig, maar dat is niet het grote probleem. Codemasters vindt dat GP2 niet zo bekend is bij het grote publiek en vinden het onzin dat je dezelfde races dan met langzamere auto's moet rijden. Ook is er natuurlijk een heel ander physics model voor nodig, dus het is niet heel makkelijk omdat zomaar te implanteren.quote:Op zondag 2 september 2012 23:27 schreef Nober het volgende:
Demo op 14 sept volgens wikipedia, de OP is inprincipe de wikipedia over deze game.
Ik weet niet of GP2 ooit erbij komt, kost toch weer extra om alle sponsors te mogen gebruiken.
Ja. Dat was m.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:05 schreef Nober het volgende:
DTM Race Driver? Die had ook meerdere kampioenschappen maar was niet alleen voor de Xbox.
Gelukkig weet je dit pas 6 jaarquote:Op maandag 10 september 2012 22:17 schreef roelofjan het volgende:
Kon de demo niet downloaden, maar dat komt omdat ik geen Gold heb.
Ik zal moeten betalen wil ik een gratis demo spelen.
Een demo uitgebracht ter promotie van het spel.
Dikke vinger Microsoft.
Ja leuk, maar front-neutral-rear lijkt me niet meer dan 75%-50%-25% zegmaar.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:20 schreef Nober het volgende:
Hier een preview op het nieuwe circuit met Hamilton.
[ afbeelding ]
Je kan dus tijdens het racen je remmen aanpassen, zoals in F1 2011 je je Fuel Mix kon (en kan) aanpassen.
Wat wat wat???quote:Op maandag 10 september 2012 22:17 schreef roelofjan het volgende:
Kon de demo niet downloaden, maar dat komt omdat ik geen Gold heb.
Ik zal moeten betalen wil ik een gratis demo spelen.
Een demo uitgebracht ter promotie van het spel.
Dikke vinger Microsoft.
Natuurlijk gaat het voorlopig niet zo realistisch worden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:31 schreef Fir3fly het volgende:
Ik wacht nog even op rapporten over de AI, toch echt wel het belangrijkste na de physics. Voor mij dan. Zo realistisch als bijvoorbeeld IRacing zal het wel niet worden maar dat verwacht ik ook niet.
2011 leek niet op 2010, volgens mij had 2010 sowieso geen KERS en DRS en volgens mij ook verschil in tyre wear.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:39 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Verder is het wel heel tofVorig jaar overgeslagen, omdat het mijn inziens teveel op 2010 leek. Maar 2012 is een must-buy
Ik verwacht gewoon een fatsoenlijke AI. De physics van de auto zijn niet eens zo slecht, die van 2011 voelden mij niet veel slechter aan dan de F1 auto van iRacing.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:27 schreef JohnB52 het volgende:
Mag ik jullie er aan herinneren dat het een spel is? En geen simulatie ? Dat Lees ik op andere fora ook terug. Mensen verwachten een spel dat net zo realistisch is als een rFactor of iRacing. Die mensen moeten lekker dat gaan spelen, en dit links laten liggen.
Dat betekent nog niet dat een game zoveel glitches en bugs moet bevatten en dat de physics niet hoeven overeen te komen met de werkelijkheid. Ze zijn die enige die gebruik kunnen maken van de licentie, maak er dan ook iets van.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:27 schreef JohnB52 het volgende:
Mag ik jullie er aan herinneren dat het een spel is? En geen simulatie ? Dat Lees ik op andere fora ook terug. Mensen verwachten een spel dat net zo realistisch is als een rFactor of iRacing. Die mensen moeten lekker dat gaan spelen, en dit links laten liggen.
Overigens las ik ook dat het verschil tussen controller en stuur terug gebracht is. Verschil in tijden zou dichter bij elkaar liggen
Ditquote:Op donderdag 13 september 2012 13:47 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat een game zoveel glitches en bugs moet bevatten en dat de physics niet hoeven overeen te komen met de werkelijkheid. Ze zijn die enige die gebruik kunnen maken van de licentie, maak er dan ook iets van.
Een spel die gelijk staat met de werkelijkheid zullen weinige van ons kunnen spelen. Gewoon te moeilijk.quote:
Als je in de Steam lobby zit, rechtsklik op de F12012 demo button, in properties ergens kan je de taal instellen naar Engelsquote:Op donderdag 13 september 2012 16:01 schreef vosss het volgende:
Ja daar haal ik mn stuur dus niet voor onder het stof vandaan.
Via Steam geinstalleerd. Staat standaard op Portugese taal ingesteld, dus de helft versta ik niet en kan ik niet lezen.
Ik kan geen enkele optie kiezen behalve keyboard/joystick, geen grafische opties om te kiezen en hij start vanzelf met een rechte lijn test waarbij me opvalt dat de armen van de coureur door de zijkant van de cockpit heen clippen. Erg slordig.
En een kutdemo dus vanwege de portugese taal die niet te veranderen lijkt (zowel gesproken als tekst in beeld) en geen instellingen die te wijzigen zijn.
Ik download hem wel tegen de tijd dattie op usenet staat.
Je snapt niet wat ik bedoel. Je hoeft een racegame niet per definitie minder realistisch te maken om hem makkelijker te maken, er is natuurlijk ook gewoon een middenweg. En een game waar je daadwerkelijk voelt of je grip hebt is sowieso makkelijker dan wanneer dit ontbreekt, zoals in F1 2012.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:21 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Een spel die gelijk staat met de werkelijkheid zullen weinige van ons kunnen spelen. Gewoon te moeilijk.
Ja ik weet waar ik die info kan halen. Ik heb er echter geen zin in. Een demo releasen in een andere taal dan standaard engels is gewoon belachelijk.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:38 schreef Kickstart het volgende:
[..]
Als je in de Steam lobby zit, rechtsklik op de F12012 demo button, in properties ergens kan je de taal instellen naar Engels
zucht je weet toch nog wel waar je dit soort info moet halenRaceDepartment, NoGrip, VirtualR, BSim
Volgens mij als je de young driver test uitvoert ik heb maar 2 onderdelen geprobeerd
kon ik daarna Season Challenge kiezen om een volledige race te rijden
Op de pc via steam kwam ie binnen met een 6mb/squote:Op vrijdag 14 september 2012 01:32 schreef Nober het volgende:
Bij mij nog steeds een uur of 9 nodig om die demo binnen te halen, hebben jullie dat niet?
Onderstuur hoort bij de moderne F1 wagens, vooral bij de McLaren, waar Button in het begin van het seizoen klaagde over veel onderstuur. Het gaat mij meer om de grip in hoge snelheidsbochten, de remweg en het nerveuze gedrag van de auto op het rechte stuk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:16 schreef JohnB52 het volgende:
Gp4 zat ook vol met bugs. En zou zelfs op de Xbox uitkomen. Maar omdat daar te weinig belangstelling voor was is ie gecanceld. Daar zat ik dan met mn Xbox.
Denk dat als je nu gp4 gaat spelen je toch wel teleurgesteld gaat worden :-)
De handling en over en onderstuur problemen worden in de release nog aangepakt.
Voor iedereen op de pc met demo:
Je kan ipv op Monza ook op Abu Dahbi rijden:
http://community.codemast(...)emo/m-p/55552#U55552
Ik vermaak me wel online, al is het altijd weer de vraag hoe die eerste ronde verloopt. Soms zitten er ook bij die rondetijden neerzetten die niet realistisch zijn zoals onder de 1:24 op Silverstone of onder de 1:26 op Suzuka.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:40 schreef denthemen het volgende:
Mooie demo
Heb deze game eigenlijk nooit gespeeld (de oude versies), hoe is het online gedeelte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |