Heb ik al eens gedaan, maar aangezien dit een gedeeld wachtwoord is komen de documenten toch op alle pc's waarop dat wachtwoord wordt gebruikt. Anders ga ik elke keer maar in- en uitloggen of zo.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:31 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Aan de linkerkant van het Docs scherm. Bijvoorbeeld 'Eigendom van mij' kiezen.
Dat heb ik ze al zo vaak gezegd maar men wil er nog niet echt aan helaas.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Niet je wachtwoord delen dus. Gewoon documenten delen met andere accounts.
Een keer het wachtwoord wijzigen en ze moeten wel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat heb ik ze al zo vaak gezegd maar men wil er nog niet echt aan helaas.![]()
Ga ik geen vrienden mee maken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Een keer het wachtwoord wijzigen en ze moeten wel.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:45 schreef crv het volgende:
Verloren van OOTW
![]()
#10 Elzass - OutOfThisWorld Start: 7-Sep-12 Einde: 7-Sep-12 Stand 458 - 476
van begin af aan titanestrijd, met continue dure woorden. OOTW heeft me overklast en verdiend gewonnen.
mooie pot, succes verder OOTW![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:59 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]![]()
Was ook nog een supersnel potje: duurde exact 2 uur, 934 punten, 7,78 punten per minuut. Een record?
Was inderdaad een leuke pot. Ik kam inderdaad dichterbij, maar had de hoop al opgegeven. Tot mijn verbazing bleek toen ik uit ging toch nog met 2 punten gewonnen te hebben.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:15 schreef svk1985 het volgende:
#32 evertk-svk1985 472-470 dacht met gyros op tw en dw (100+) wel 'klaar' te zijn, maar evert sloop langzaam dichterbij en ging uit, en passeerde me.... mooie pot, dat wel!
Genoteerd. Wie biedt er meer?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:56 schreef crv het volgende:
Ik heb net ABSENCES neergelegd voor 112 punten. is dat een Highscore voor deze maand ?
Vonnd hem wel erg mooi, al zeg ik het zelf
[ afbeelding ]
Mooie woorden: STIJFSEL en vooral EXQUISE !quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:45 schreef crv het volgende:
Verloren van OOTW
![]()
#10 Elzass - OutOfThisWorld Start: 7-Sep-12 Einde: 7-Sep-12 Stand 458 - 476
van begin af aan titanestrijd, met continue dure woorden. OOTW heeft me overklast en verdiend gewonnen.
mooie pot, succes verder OOTW![]()
[ afbeelding ]
Als ik de spreadsheet uitbreid, noteer jij dan de tijden ....quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:03 schreef crv het volgende:
[..]is ook wel een leuke stat, aantal punten per minuut
wil ik best, maar dan moet iedereen wel de tijden doorgevenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:21 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Als ik de spreadsheet uitbreid, noteer jij dan de tijden ....
Ik wil wel meehelpen. Zeg maar hoe en wat....quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:16 schreef WordFreud het volgende:
Eredivisie van september bijgewerkt
Elzass weer aan kop, máááááár heeft al een verliespartij.![]()
![]()
Djeep en Evert allebei nog zonder verliespunten.![]()
![]()
Graag de uitslagen weer even controleren.
Als jullie vaker een update willen: meldt je aan om de stand ook bij te houden.
(Anne heeft zich aangemeld, maar heeft (nog?) geen Google account)
ik wil ook best wel, maar ben alweer disabled.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:16 schreef WordFreud het volgende:
Eredivisie van september bijgewerkt
Elzass weer aan kop, máááááár heeft al een verliespartij.![]()
![]()
Djeep en Evert allebei nog zonder verliespunten.![]()
![]()
Graag de uitslagen weer even controleren.
Als jullie vaker een update willen: meldt je aan om de stand ook bij te houden.
(Anne heeft zich aangemeld, maar heeft (nog?) geen Google account)
Jeejquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:22 schreef OutOfThisWorld het volgende:
#63 verloren. OOTW - Vonkie87 315 - 371
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |