quote:
quote:
Het was "duidelijk" voor Zet 3 dat Elisabed geen 18 is.quote:
wel, mischien moeten we met "handicaps" gaan werkenquote:Op maandag 3 september 2012 09:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het was "duidelijk" voor Zet 3 dat Elisabed geen 18 is.![]()
En zo lang jaartallen geen invloed hebben op ranking...
/ what's in a number![]()
Goed idee! Ik ben 54.quote:Op maandag 3 september 2012 13:55 schreef crv het volgende:
[..]
wel, mischien moeten we met "handicaps" gaan werken
de leeftijd handicap geldt pas vanaf 65quote:
#5 gestartquote:Op maandag 3 september 2012 19:31 schreef svk1985 het volgende:
invites voor 5 en 19 verstuurd, svk tegen elzass en djeep_64
Hartelijk welkom als spelleider. Ik zal je even een DM sturen.quote:Op zondag 2 september 2012 21:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben nog ouder én ik sla een maandje over.
Dit is een geintje van crv![]()
Als het écht - écht simpel is, wil ik het wel bijhouden op de mac/aaipet.
Dat kan toch dan?
Stuur maar een pm. als jij denkt dat ik dat kan.
Crv kon het tenslotte ook als inval / vakantiekracht.![]()
Aan de linkerkant van het Docs scherm. Bijvoorbeeld 'Eigendom van mij' kiezen.quote:Op maandag 3 september 2012 19:35 schreef Cat22 het volgende:
Vraagje: dat google document, welke instellingen heeft dat? (als ik het zo goed verwoord).
Want ik heb een gmailaccount wat ik ook gebruik om andere documenten op te slaan, en nu komen de WF documenten ook in dat rijtje te staan.
En niet alleen bij mij, maar ook bij anderen die het wachtwoord hebben en dat is niet zo handig en niet prettig. Is er iets wat ik in de instellingen kan veranderen om dat gescheiden te houden?
Ook Augustus bijgewerkt.quote:Op zondag 2 september 2012 22:50 schreef crv het volgende:
Mijn Augustuspot tegen FSTEO is ook afgerond
Stand is geworden 489-340 in mijn voordeel
En we zijn gelijk maar doorgegaan voor de september comp![]()
#12 Elzass - FSTEO Start: 2-Sep-12
Heb ik al eens gedaan, maar aangezien dit een gedeeld wachtwoord is komen de documenten toch op alle pc's waarop dat wachtwoord wordt gebruikt. Anders ga ik elke keer maar in- en uitloggen of zo.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:31 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Aan de linkerkant van het Docs scherm. Bijvoorbeeld 'Eigendom van mij' kiezen.
Dat heb ik ze al zo vaak gezegd maar men wil er nog niet echt aan helaas.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Niet je wachtwoord delen dus. Gewoon documenten delen met andere accounts.
Een keer het wachtwoord wijzigen en ze moeten wel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat heb ik ze al zo vaak gezegd maar men wil er nog niet echt aan helaas.![]()
Ga ik geen vrienden mee maken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Een keer het wachtwoord wijzigen en ze moeten wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |