Dat ligt er al aan of je de 16, 32 of 64GB versie wil en of je er 3G bij wil.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:34 schreef Probability het volgende:
even een vraagje, wat zou ik ong. betalen voor een tweedehands ipad 2/3
wil er graag 1 maar hoef dus niet per se een nieuwe..
3g is met abonnement? dat hoef ik niet denk ik (zie de meerwaarde niet echt?)quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat ligt er al aan of je de 16, 32 of 64GB versie wil en of je er 3G bij wil.
Als we uitgaan van de middenmaat, een 32GB iPad 2 zonder 3G ben je zo'n 270 euro kwijt volgens Mac2Sell.
ga je niet vinden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat ligt er al aan of je de 16, 32 of 64GB versie wil en of je er 3G bij wil.
Als we uitgaan van de middenmaat, een 32GB iPad 2 zonder 3G ben je zo'n 270 euro kwijt volgens Mac2Sell.
Ik ging uit van de Mac2Sell-waarde. Ik heb niet op Marktplaats of Tweakers gekeken (sorry, luiheid) maar dat zal ik even gaan doen.quote:
mac2 sell wil de producten goedkoop kopen, dus jijzelf bent er meer aan kwijtquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:39 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik ging uit van de Mac2Sell-waarde. Ik heb niet op Marktplaats of Tweakers gekeken (sorry, luiheid) maar dat zal ik even gaan doen.
EDIT
Marktplaats geeft mij een gemiddelde waarde van zo'n 400 euro, zal wel de wet van vraag en aanbod zijn dan
Dacht ik ook, maar achteraf bleek dat Mac2Sell geen producten inkoopt. Het zal dus gewoon de wet van vraag en aanbod zijn, en die factoren zijn in elk land verschillendquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:43 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
mac2 sell wil de producten goedkoop kopen, dus jijzelf bent er meer aan kwijt
oh, raar eigenlijk?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:45 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar achteraf bleek dat Mac2Sell geen producten inkoopt. Het zal dus gewoon de wet van vraag en aanbod zijn, en die is in elk land verschillend
Wat heeft dat er mee te maken dat flash sowieso een resource vretend stuk software is, wat zelfs ZONDER dat er flash gebruikt wordt 15% cpu zuigt?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je weet dus niet dat de enige reden dat apple een oorlog tegen flash voerde een persoonlijke vete van meneertje Jobs was?
Nee hoor. Denk maar eens na, er zijn in Nederland erg veel mensen die graag een iPad willen maar niet de hoofdprijs ervoor willen betalen.quote:
Eensch. HTML5quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Flash is simpelweg kut geprogrammeerd, vreet resources en voegt geen flikker toe. Eruit met die meuk dus.
ik vond het raar dat mac2sell niks inkochtquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:46 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nee hoor. Denk maar eens na, er zijn in Nederland erg veel mensen die graag een iPad willen maar niet de hoofdprijs ervoor willen betalen.
Die zoeken dus tweedehands modellen, en als er meer mensen zijn die een iPad zoeken dan dat er mensen zijn die er een hebben kan dat de prijs aardig opdrijven. Dát is de wet van vraag en aanbod.
In de VS kan de situatie weer heel anders zijn omdat de iPad daar relatief goedkoop is in vergelijking met Nederland. Mac2Sell houdt daar echter geen rekening mee.
[..]
Eensch. HTML5
Fix het plaatje in de OP evenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:52 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
ik vond het raar dat mac2sell niks inkocht
Ook even een [cimg] tagje doenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:56 schreef AppleOcean het volgende:
he hij doet het niet meer?\\ik wilde dat samsung logo weg
ik heb al een anderequote:Op zaterdag 1 september 2012 21:58 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ook even een [cimg] tagje doen
Dat is kut. Ik wil binnenkort nog wel eens een AirPort Express (of Extreme) aanschaffen om een Time Machine-dingetje te maken. Back-ups maken doe ik niet vaak, is ook zo'n gedoe met een laptop.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:32 schreef nietzman het volgende:
Okay de schijf waarvanaf ik aan het editten ben begint ineens gekke geluiden te maken. Spoedbackupjestijd.
Zag een AirPort Extreme in V&A voor 100 euroquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:33 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat is kut. Ik wil binnenkort nog wel eens een AirPort Express (of Extreme) aanschaffen om een Time Machine-dingetje te maken. Back-ups maken doe ik niet vaak, is ook zo'n gedoe met een laptop.
Hehe, eerst maar eens mijn loon binnenkrijgen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zag een AirPort Extreme in V&A voor 100 euro
Dat is waar. Nu ben ik ook maar een simpele huis-tuin-en-keukengebruiker met af en toe wat Photoshop ertussendoor.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:36 schreef nietzman het volgende:
Als m'n systeemschijven worden netjes dagelijks gebackupped hoor, maar m'n werkschijf niet. Is geen doen als je met videoprojecten van honderden giegs bezig bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |