Te makkelijk.quote:Op zondag 2 september 2012 15:53 schreef vannelle het volgende:
Onvoorstelbaar dit.
Espri gaat onder het genot van een rode wijn UB40 luisteren en NIEMAND komt met dit nummer????
Dit vind ik ook een mooie versie (met jam-sessie vanaf 2:30). Ik was er destijds ook bij in de Ahoy, geweldig concert (Homegrown in Holland)quote:Op zondag 2 september 2012 15:53 schreef vannelle het volgende:
Onvoorstelbaar dit.
Espri gaat onder het genot van een rode wijn UB40 luisteren en NIEMAND komt met dit nummer????
Vannelle, ik hou van je hahahhahaquote:Op zondag 2 september 2012 15:53 schreef vannelle het volgende:
Onvoorstelbaar dit.
Dan doe je maar alsof.quote:Op zondag 2 september 2012 15:57 schreef vannelle het volgende:
Dat ik em ken wil niet zeggen dat ik em leuk vind he?
En ik zou van jou kunnen houden als je niet van UB40 hield.quote:Op zondag 2 september 2012 16:02 schreef espri het volgende:
[..]
Vannelle, ik hou van je hahahhaha
ik bleef proberen maar kan het zelf niet![]()
![]()
Kijk!quote:
ik ben gewoon goeeeeeedddddddquote:Op zondag 2 september 2012 16:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kijk!
Zelfs met wijn op lukt het je!
quote:Op zondag 2 september 2012 16:28 schreef espri het volgende:
[..]
ik ben gewoon goeeeeeeddddddd![]()
( met een beetje hulp)
deze vind ik ook heel mooi,quote:
en zo is dat maar netquote:
Trouwens, hou je nu nog meer van me nu ik je dit geleerd heb?quote:Op zondag 2 september 2012 16:34 schreef espri het volgende:
[..]
en zo is dat maar net![]()
jaar of 12 geleden bij een optreden van hem geweest, wat een heerlijke rauwe stem heeft die vent
Ik wel.quote:Op zondag 2 september 2012 16:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Trouwens, hou je nu nog meer van me nu ik je dit geleerd heb?
een beetje meer, trouwen?quote:Op zondag 2 september 2012 16:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Trouwens, hou je nu nog meer van me nu ik je dit geleerd heb?
Trouwen kan over een tijdje pas maar we kunnen wel vast een feestje geven, niks mis mee!quote:Op zondag 2 september 2012 16:58 schreef espri het volgende:
[..]
een beetje meer, trouwen?![]()
hou wel van feestjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |