Hint hint hint...wink wink wink.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh sorry, ik was even aan het springen met sterren.
Ik ben te jong voor deze foto'squote:
Als je valt op mannen met hangtieten wel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Ik was gelukkig niet thuis. Heb ik veel gemist aan Emile Ratelband in zwembroek?
quote:[..]
Ik ben te jong voor deze foto's
Dan is het extra jammer dat ik Jaap ook niet heb gezienquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je valt op mannen met hangtieten wel.
Ik wist niet eens dat I dream of Jeannie hier ooit is uitgezonden.quote:
Op een commerciele zender. Superchanel ofzo.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan is het extra jammer dat ik Jaap ook niet heb gezienIs een van tweeën door?
[..]
Ik wist niet eens dat I dream of Jeannie hier ooit is uitgezonden.
Nee, geen van beide.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan is het extra jammer dat ik Jaap ook niet heb gezienIs een van tweeën door?
25 jaar geleden, als herhaling op een commerciële zender.quote:[..]
Ik wist niet eens dat I dream of Jeannie hier ooit is uitgezonden.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:54 schreef tong80 het volgende:
Op een commerciele zender. Superchanel ofzo.
Toen waren er ook al commerciële zenders?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
25 jaar geleden, als herhaling op een commerciële zender.
Midden jaren 80 schat ik. RTL begon in 89. Daarvoor hadden we al commerciele zenders.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[..]
Toen waren er ook al commerciële zenders?
Ik denk dat het op Sky Channel was.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[..]
Toen waren er ook al commerciële zenders?
Maar jij houdt ook niet van humor toch?quote:Op zondag 2 september 2012 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe dan ook, ik heb nooit één aflevering gezien.
quote:Op zondag 2 september 2012 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar jij houdt ook niet van humor toch?
Ken je nagaan!quote:Op zondag 2 september 2012 00:10 schreef wyccie het volgende:
I Dream of Jeannie heb ík zelfs nog gezien.
En jij weet wie mevrouw is?quote:Op zondag 2 september 2012 00:10 schreef wyccie het volgende:
I Dream of Jeannie heb ík zelfs nog gezien.
Sommige mensen waren erg anti-Roseanne omdat ze bang waren dat anderen zich zouden laten inspireren door die serie mbt de opvoeding van hun kinderen.quote:Op zondag 2 september 2012 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik was bijvoorbeeld wel een fan van de serie Roseanne.
Sommige mensen kijken niet verder dan hun neus lang is. Ik vond het echt een geweldige serie.quote:Op zondag 2 september 2012 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Sommige mensen waren erg anti-Roseanne omdat ze bang waren dat anderen zich zouden laten inspireren door die serie mbt de opvoeding van hun kinderen.
Ze heeft wel aspirant zangers geïnspireerd.quote:Op zondag 2 september 2012 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sommige mensen waren erg anti-Roseanne omdat ze bang waren dat anderen zich zouden laten inspireren door die serie mbt de opvoeding van hun kinderen.
Zit je nu wyccie te stalken?quote:Op zondag 2 september 2012 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
wyccie zwerft weer in een andere slowchat.
Ken je nagaanquote:Op zondag 2 september 2012 00:20 schreef wyccie het volgende:
Bij nader inzien denk ik dat het Bewitched was.
Dat heb ik ooit één keer gezien en dat was genoeg.quote:Op zondag 2 september 2012 00:21 schreef tong80 het volgende:
Ze heeft wel aspirant zangers geïnspireerd.
"Ze reageert niet snel genoeg. Is ze ergens anders aan het chatten? Vindt ze die mensen aardiger dan mij? Waarover praat ze elders?"quote:
Daar is geen vraag bij die ooit in mijn hoofd opkomt. Nou ja, soms denk ik dat ze weer pc-problemen heeft, dus vraag nummer 1 min of meer wel.quote:Op zondag 2 september 2012 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
"Ze reageert niet snel genoeg. Is ze ergens anders aan het chatten? Vindt ze die mensen aardiger dan mij? Waarover praat ze elders?"
Pas. Ik luister nu deze:quote:Op zondag 2 september 2012 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Reggae-Amy. Moet je ook één keer horen
Sorry, maar ik zit aan een sapje.quote:Op zondag 2 september 2012 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Leonard Cohen is muziek voor vrouwen die wijn zitten te drinken
Zat je alweer aan je taks?quote:Op zondag 2 september 2012 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zit aan een sapje.
quote:Op zondag 2 september 2012 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
soms denk ik dat ze weer pc-problemen heeft
Mijn alcoholgebruik wordt zwáár overschat.quote:
Dat is projectie van Wickedangel. De enige met computerproblemen is zijzelf.quote:Op zondag 2 september 2012 00:37 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Die heb ik in geen jaren meer gehad.
Gelukkigquote:
Niet door mij, toch?quote:Op zondag 2 september 2012 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mijn alcoholgebruik wordt zwáár overschat.
Met PG heb ik ook verdomd weinig.quote:
Hoho, ik weet 100% zeker dat wyccie dat zelf heeft gemeld.quote:
Dat klopt dan weer welquote:De enige met computerproblemen is zijzelf.
Jáááren geleden. Ik weet niet eens zeker of er toen al computers waren in Nederland.quote:Op zondag 2 september 2012 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoho, ik weet 100% zeker dat wyccie dat zelf heeft gemeld.
Juist door jou. Vrijwel altijd als jij het over mijn alcoholinname hebt, zit ik hier broodnuchter als een hyena te lachen.quote:
Pfffffff. Ik ga Sting opzetten, is dat wat?quote:Met PG heb ik ook verdomd weinig.
Charmingquote:Op zondag 2 september 2012 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Juist door jou. Vrijwel altijd als jij het over mijn alcoholinname hebt, zit ik hier broodnuchter als een hyena te lachen.
Jemig, je doet het gewoon om mij te pesten.quote:[..]
Pfffffff. Ik ga Sting opzetten, is dat wat?
Alsof ik in de spiegel kijk!quote:
Jij hebt gewoon geen smaakquote:Jemig, je doet het gewoon om mij te pesten.
Snob!quote:Op zondag 2 september 2012 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
O ja, ook nog eens de zus van George Bush erbij.![]()
Ik zit lekker naar Ema Kowa Iasa Ile Wa van Mono Mono te luisteren.
Ik was meer van The Stonesquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, nu dan maar Mama Na Bana van Konono No.1. Dat is wat minder snobistisch, toch?
quote:Op zondag 2 september 2012 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Die draaide ik eerder vandaag nog
Wel raar dat de schoonmakers dan met muziekapparatuur lopen te sjouwen. 436 views en geen enkel commentaarquote:Op zondag 2 september 2012 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoeveel mensen daar op het station zouden gedacht hebben dat het de schoonmaakploeg was?
Nee JIJ met je obscure Afrikaanse muziek!quote:Op zondag 2 september 2012 01:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hebt wyccie zeker weer weggejaagd met je rare muziekjes.
Dat zie je toch niet direct als ze uit de trein stappen?De helft van die zooi hebben ze zelf gemaakt van oude auto-onderdelen, radio's en zo.quote:Op zondag 2 september 2012 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wel raar dat de schoonmakers dan met muziekapparatuur lopen te sjouwen.
Een select groepje stille genieters.quote:436 views en geen enkel commentaar![]()
Quelle surprise.quote:Dit is niet aan mij besteed.
Soms wel.quote:
Nee. Jij bent verre familie van zijn vrouw? De ex van Bennie Jolink, meen ik.quote:Op zondag 2 september 2012 01:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Had ik al eens verteld dat Angus Young aangetrouwde verre familie van mij is/was?
Oh, dan klik ik er niet eens op, als het vals isquote:Op zondag 2 september 2012 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Trouwens zo obscuur was dat muziekje van net echt niet.
Dit is pas obscuur
En ja, ook nogal vals hier en daar
Ik weet niet precies hoe het zit. Zijn vrouw was geloof ik een achternichtje van mijn moeder. Mijn ouders hebben 'm wel eens ontmoet bij een verjaardag of trouwfeest of zoiets.quote:Op zondag 2 september 2012 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee. Jij bent verre familie van zijn vrouw? De ex van Bennie Jolink, meen ik.
Dit is niet echt een anekdote, hè?quote:Op zondag 2 september 2012 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet niet precies hoe het zit. Zijn vrouw was geloof ik een achternichtje van mijn moeder. Mijn ouders hebben 'm wel eens ontmoet bij een verjaardag of trouwfeest of zoiets.
Het is wel een fascinerende clip. In dit soort Afrikaanse clipjes staat of zit er meestal ook nog iemand bij waarvan niet helemaal duidelijk is waarom.quote:Op zondag 2 september 2012 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, dan klik ik er niet eens op, als het vals is
Zie je? Ik dacht al dat ik dat verteld had. Ik heb overigens ook niet beweerd dat ik een anekdote over hem had.quote:Op zondag 2 september 2012 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit is niet echt een anekdote, hè?![]()
Kan het zijn dat je het wél eens hebt verteld en dat je toen zei dat hij heel verlegen wasIig dat hij niet voldeed aan zijn imago van wilde rocker?
Nee, het waren meer mijn eigen spectaculaire verwachtingen.quote:Op zondag 2 september 2012 01:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Zie je? Ik dacht al dat ik dat verteld had. Ik heb overigens ook niet beweerd dat ik een anekdote over hem had.
Joh.quote:
Op de tennisbaan iig welquote:Speelt jouw gitarist ook gitaar met de backhand?
Klopt. Heb hem op Fok! zelfs in mijn dode muzikanten-band gekozen.quote:Op zondag 2 september 2012 11:52 schreef brother52 het volgende:
Rory Gallagher is anders wel een held hoor...
Heeft in '73 in Rotterdam eens de hele nacht door gespeeld want het publiek kon pas om 6 uur de trein pakken omdat het een autoloze zondag was.
Waarschijnlijk wel. Ik hou alleen maar van kutmuziek.quote:Op zondag 2 september 2012 08:43 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ben ik nou de enige met een goeie muzieksmaak ?
quote:Op zondag 2 september 2012 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Ik hou alleen maar van kutmuziek.
Nee, dat vind ik niks dus dat zal wel heel goed zijn.quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niks dus dat zal wel heel goed zijn.
Nee, die weet ik niet. Zo ver ben ik nooit gekomen.quote:Op maandag 3 september 2012 20:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ken je ook de laatste woorden van het Nieuwe Testament?
Openbaringen zijn wel interessant, gaat over het einde der tijden. 'De genade onzes Heeren Jezus Christus zij met u allen. Amen.'quote:Op maandag 3 september 2012 20:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, die weet ik niet. Zo ver ben ik nooit gekomen.
Ik wacht wel even wat tong ervan vindt, hij is de enige met smaak hier, hoorde ik.quote:Op maandag 3 september 2012 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
Niet vanof
, meer van
Die boksers op het einde vind ik leuk.
Leuk. En een lekker deuntjequote:
quote:
Iets sneller geraden dan het vorige plaatjequote:
Zelfs mijn hint bij dat plaatje heeft niet gewerkt. Ik ga nu eerst maar even slapen. Trusten, tongquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iets sneller geraden dan het vorige plaatje
Trusten Scrutinizer.quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zelfs mijn hint bij dat plaatje heeft niet gewerkt. Ik ga nu eerst maar even slapen. Trusten, tong
Plus dat jij natuurlijk altijd plaatjes van ouwe rockers post.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Al begrijp ik de gok wel vanwege de krullen.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Plus dat jij natuurlijk altijd plaatjes van ouwe rockers post.
quote:
Hij is niet oud en rocken doet hij niet, dwz niet qua muziekquote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Let je even op, tong? Ik heb net een voetballer geraden
Ben er net en zit te genieten van je.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Let je even op, tong? Ik heb net een voetballer geraden
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben er net en zit te genieten van je.
Ik zit naar P&W te kijken. Polanski moet ik dan maar op Uitzending Gemist kijken.quote:Ben Polanski aan het kijken. Wel iets voor jou dacht ik.
Groot kunstenaarquote:
Ik kan geen politicus meer zien.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
Ik zit naar P&W te kijken.
Heeft wel een opmerkelijk levensverhaal natuurlijk. En hele goede films gemaakt, Chinatown is briljantquote:
Ik ook niet!quote:
De films die ik van hem gezien, vond ik niet bijzonder. Daar moet ik bij vertellen dat ik Scorsese ook zwaar overschat vind, dus ik zal wel een cultuurbarbaar zijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft wel een opmerkelijk levensverhaal natuurlijk. En hele goede films gemaakt, Chinatown is briljant
Alleen tong80 heeft smaak, dat weet je toch?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De films die ik van hem gezien, vond ik niet bijzonder. Daar moet ik bij vertellen dat ik Scorsese ook zwaar overschat vind, dus ik zal wel een cultuurbarbaar zijn![]()
Dat is me nu even teveel gedoe.quote:Tinypic doet het overigens altijd.
Je moest nog Googlen terwijl ik al bijna haar complete naam als hint weggegeven had?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
Zal ik de naam van I dream of Jeannie posten? Ik had haar geGoogledMaar dan is dat ook opgelost, want niemand gaat haar raden.
quote:Op woensdag 5 september 2012 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Alleen tong80 heeft smaak, dat weet je toch?
Paar woordjes intikken, een kind kan de was doen. Of ben je dronken?quote:Dat is me nu even teveel gedoe.
Welnee, een paar dagen daarvoor al.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Je moest nog Googlen terwijl ik al bijna haar complete naam als hint weggegeven had?
Dronken? Ik? Ik drink haast nooit.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
Paar woordjes intikken, een kind kan de was doen. Of ben je dronken?
Je weet toch dat we hier niet mogen Googlen?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Welnee, een paar dagen daarvoor al.
Op tinypic??!! Ik gebruik tinypic altijd en je hebt daar helemaal NIKS nodig!quote:Op woensdag 5 september 2012 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Dronken? Ik? Ik drink haast nooit.
Username bedenken, wachtwoord bedenken, wa'n gedoe.
Jaha. Ik heb toch ook geen poging gedaan om het plaatje te raden? Ik wilde alleen weten hoe het mens heet omdat het me te lang duurde.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Je weet toch dat we hier niet mogen Googlen?
Je moet echt terugkijken. Zomergasten is er niks bij. Zo hoort zo'n programma te zijn. Schitterend in zijn gruwelijkheid. Van de oorlog naar Sharon Tate geweest. Echt the Horror.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft wel een opmerkelijk levensverhaal natuurlijk.
Heeft hij ook nog verteld hoe erg het is om tienermeisjes te molesteren?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:08 schreef tong80 het volgende:
Je moet echt terugkijken. Zomergasten is er niks bij. Zo hoort zo'n programma te zijn. Schitterend in zijn gruwelijkheid. Van de oorlog naar Sharon Tate geweest. Echt the Horror.
Wáát, da's toch levensgevaarlijk?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Op tinypic??!! Ik gebruik tinypic altijd en je hebt daar helemaal NIKS nodig!
Ik kan niet naar Hans Wiegel kijken. De mannelijke Erica Terpstra. Die moet je leuk vinden. Ik walg van die populistische VVDers.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij P&W zaten vandaag alleen maar ex-politici. Was wel een goede uitzending. The Spiral heb ik niet gezien.
quote:Op woensdag 5 september 2012 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Wáát, da's toch levensgevaarlijk?
Bolkezwijn zat er. Die is al zo ver heen dat hij weinig kwaad meer kan.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan niet naar Hans Wiegel kijken. De mannelijke Erica Terpstra. Die moet je leuk vinden. Ik walg van die populistische VVDers.
quote:Op woensdag 5 september 2012 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zou bijna zeggen: Metje Blaak.
Inderdaad.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
Het is dat transgender model, hè?
Geen flauw idee hoe hij/zij heet. Dat weet wyccie wel.quote:
Hoe kan ik Googlen zonder enige hint?quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoe kan ik Googlen zonder enige hint?Ik Google niet en als ik dat wel doe, dan stap ik uit de raadrace. Zoals ik net heb uitgelegd.
Als jongetje heette ze toch al Valentijn?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Raar eigenlijk dat ze geen vrouwennaam heeft gekozen. Weet je d'r achternaam ook?
Yep. Maar als je je geslacht hebt veranderd is het nog slechts een kleine moeite ook je naam even daaraan aan te passen, lijkt me.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Als jongetje heette ze toch al Valentijn?
De Hinghquote:Ik dacht iets van Hings, Hingst, van Hingst of zo.
Waarom zou ik dat nou moeten weten?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
Geen flauw idee hoe hij/zij heet. Dat weet wyccie wel.
Omdat zij héél lang is en jij .... nou ja niét, zeg maar.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat nou moeten weten?![]()
Heb je problemen?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:46 schreef wyccie het volgende:
Toevallig ben ik ook aan het drinken.
Je kunt dan toch gewoon je tas in die Dirk-tas meenemen?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:22 schreef wyccie het volgende:
Die zijn niet zo makkelijk op te vouwen en mee te nemen in mijn tas.
Ook geen Digros of Bas, die hebben dezelfde rode tas. Ik heb er nog eentje van Super de Boer.quote:En wij hebben geen Dirk.
Ik ga niet tijdens het boodschappen doen ook nog even toevallig studeren of stage lopen. Meestal is het andersom.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kunt dan toch gewoon je tas in die Dirk-tas meenemen?
Coop, Aldi, Albert Heijn. Sinds kort ook een Jumbo, maar daar kom ik niet (buiten het centrum).quote:Ook geen Digros of Bas, die hebben dezelfde rode tas. Ik heb er nog eentje van Super de Boer.
Als zo'n Aldi-tas trendy wordt maakt dat niet meer uit.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ga niet tijdens het boodschappen doen ook nog even toevallig studeren of stage lopen. Meestal is het andersom.
Geen Dirk, geen Lidl... wat een armoe.quote:Coop, Aldi, Albert Heijn. Sinds kort ook een Jumbo, maar daar kom ik niet (buiten het centrum).
Neuh, dan zou ik inderdaad Engels spreken. M'n opa had wel iets van doen met wat deze man de wereld gebracht heeft.quote:
Tipje en sluier ?quote:
Ontdekker van het zwarte gat ?quote:
Iets zwarts dat ie maakte dus. Dit wordt geen Oh-Jaatje denk ik.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, hij was geen ontdekker maar een maker.
Je kon alle kleuren bij hem bestellen als die kleur maar zwart was.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iets zwarts dat ie maakte dus. Dit wordt geen Oh-Jaatje denk ik.
Douwe zelf ? Douwe Egberts ?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kon alle kleuren bij hem bestellen als die kleur maar zwart was.
Iemand met dezelfde kledingsmaak als Hans Spekman. Politicus?quote:
OMG, nu wel! Dit zijn artiesten!quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:43 schreef wyccie het volgende:
Heb je dat Andy Warhol-haar achter hem al gezien?
Of het een man of vrouw is, het blijft een gek, wild kapsel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
Het kan trouwens ook best zijn dat er een vrouw met uitbundig haar achter hem staat en hij net langsloopt.
Ik ben geen fashionchick, hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik dacht echt dat jij op de hoogte bent van al die modellen, wyccie. Agyness Deyn (ik moest de juiste spelling even Googlen) ken je immers ook.
Nee, dat weet ik wel.quote:
Excuses.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
Hij heeft om half elf voor het laatst gepost, dus wat hebben we daaraan.
En te dronken om te neuken.quote:
Volgend jaar vieren we het tweede lustrum.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:29 schreef Gellius het volgende:
Ach, is het vandaag alweer de tong80-plaatst-jello-biafra-dag?
Hij deed me denken aan Engelse TV-series uit de jaren 70.quote:Op maandag 10 september 2012 08:50 schreef pyl het volgende:
Ah, Chris van der Klauw, lang niet gezien.
Fijne foto overigens.
Hèdde gij nie een mooi ploatje ?quote:Op maandag 10 september 2012 08:50 schreef pyl het volgende:
Ah, Chris van der Klauw, lang niet gezien.
Fijne foto overigens.
Is dat een mislukt 'Hitler-snorretje ?'quote:
Ze zuigt of op een andere manier vrouwlijk ?quote:Op maandag 10 september 2012 11:10 schreef pyl het volgende:
Schaakster noch Hitlersnorretje.
[ afbeelding ]
Ik begrijp er ook niks meer van, laat staan dat ik het snap.quote:
Dit wordt hem niet ben ik bang. Qua recente meiden ken ik alleen maar sletjes en andere hoerige types.quote:
Ze is te mooi om zo maar een BNster te zijn.quote:Op maandag 10 september 2012 19:00 schreef Z het volgende:
Wat bedoel je nu weer met "ondanks haar uiterlijk"?
Waarom verwacht je dat wij haar zouden herkennen ?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:27 schreef pyl het volgende:
Vooruit dan, ze heet Alessandra Mastronardi en ze heeft een van de hoofdrollen in To Rome with love, die onlangs in premiere ging - een niemendalletje, overigens (zij niet hoor).
Dat is een zekerheidjequote:Op dinsdag 11 september 2012 20:28 schreef pyl het volgende:
Daarbij komt nog dat wyccie het schijnt te kunnen hebben geweten.
Veronica jaren 70. Vanaf het schip nog. Vroeg ooit een plaatje voor mijn moeder aan. Heintje met Mamaquote:
Hoe populair het programma nog altijd was, bleek begin 1961 na een oproep van Radio Veronica om verzoekjes in te sturen voor 'Men vraagt en wij draaien!' In een week tijd kwamen liefst 32.860 brieven binnen. De eerste aflevering op de zeezender werd op 19 februari 1961 uitgezonden. Het verzoekplatenprogramma werd aanvankelijk op zondagavond van 18.30 tot 19.30 uur uitgezonden, maar verhuisde na korte tijd naar de middag en werd tot eind juli 1967 uitgezonden van 14.30 tot 15.30 uur.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb nog nooit een plaatje aangevraagd.
O.a.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:09 schreef pyl het volgende:
Ah, dan zal het Eddy Becker zijn, Eddy, Ready, Go!
(Onherkenbaar op de foto, wat mij betreft.)
Ik twijfel tussen Frits Thors en Bob Spaak.quote:
Ik zou over anderen gaan twijfelen, tong ...quote:Op woensdag 12 september 2012 13:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Frits Thors en Bob Spaak.
Dat sluit beïnvloeding niet uit.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, ik heb niet op haar gestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |