Hint hint hint...wink wink wink.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh sorry, ik was even aan het springen met sterren.
Ik ben te jong voor deze foto'squote:
Als je valt op mannen met hangtieten wel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Ik was gelukkig niet thuis. Heb ik veel gemist aan Emile Ratelband in zwembroek?
quote:[..]
Ik ben te jong voor deze foto's
Dan is het extra jammer dat ik Jaap ook niet heb gezienquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je valt op mannen met hangtieten wel.
Ik wist niet eens dat I dream of Jeannie hier ooit is uitgezonden.quote:
Op een commerciele zender. Superchanel ofzo.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan is het extra jammer dat ik Jaap ook niet heb gezienIs een van tweeën door?
[..]
Ik wist niet eens dat I dream of Jeannie hier ooit is uitgezonden.
Nee, geen van beide.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan is het extra jammer dat ik Jaap ook niet heb gezienIs een van tweeën door?
25 jaar geleden, als herhaling op een commerciële zender.quote:[..]
Ik wist niet eens dat I dream of Jeannie hier ooit is uitgezonden.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:54 schreef tong80 het volgende:
Op een commerciele zender. Superchanel ofzo.
Toen waren er ook al commerciële zenders?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
25 jaar geleden, als herhaling op een commerciële zender.
Midden jaren 80 schat ik. RTL begon in 89. Daarvoor hadden we al commerciele zenders.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[..]
Toen waren er ook al commerciële zenders?
Ik denk dat het op Sky Channel was.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[..]
Toen waren er ook al commerciële zenders?
Maar jij houdt ook niet van humor toch?quote:Op zondag 2 september 2012 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe dan ook, ik heb nooit één aflevering gezien.
quote:Op zondag 2 september 2012 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar jij houdt ook niet van humor toch?
Ken je nagaan!quote:Op zondag 2 september 2012 00:10 schreef wyccie het volgende:
I Dream of Jeannie heb ík zelfs nog gezien.
En jij weet wie mevrouw is?quote:Op zondag 2 september 2012 00:10 schreef wyccie het volgende:
I Dream of Jeannie heb ík zelfs nog gezien.
Sommige mensen waren erg anti-Roseanne omdat ze bang waren dat anderen zich zouden laten inspireren door die serie mbt de opvoeding van hun kinderen.quote:Op zondag 2 september 2012 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik was bijvoorbeeld wel een fan van de serie Roseanne.
Sommige mensen kijken niet verder dan hun neus lang is. Ik vond het echt een geweldige serie.quote:Op zondag 2 september 2012 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Sommige mensen waren erg anti-Roseanne omdat ze bang waren dat anderen zich zouden laten inspireren door die serie mbt de opvoeding van hun kinderen.
Ze heeft wel aspirant zangers geïnspireerd.quote:Op zondag 2 september 2012 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sommige mensen waren erg anti-Roseanne omdat ze bang waren dat anderen zich zouden laten inspireren door die serie mbt de opvoeding van hun kinderen.
Zit je nu wyccie te stalken?quote:Op zondag 2 september 2012 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
wyccie zwerft weer in een andere slowchat.
Ken je nagaanquote:Op zondag 2 september 2012 00:20 schreef wyccie het volgende:
Bij nader inzien denk ik dat het Bewitched was.
Dat heb ik ooit één keer gezien en dat was genoeg.quote:Op zondag 2 september 2012 00:21 schreef tong80 het volgende:
Ze heeft wel aspirant zangers geïnspireerd.
"Ze reageert niet snel genoeg. Is ze ergens anders aan het chatten? Vindt ze die mensen aardiger dan mij? Waarover praat ze elders?"quote:
Daar is geen vraag bij die ooit in mijn hoofd opkomt. Nou ja, soms denk ik dat ze weer pc-problemen heeft, dus vraag nummer 1 min of meer wel.quote:Op zondag 2 september 2012 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
"Ze reageert niet snel genoeg. Is ze ergens anders aan het chatten? Vindt ze die mensen aardiger dan mij? Waarover praat ze elders?"
Pas. Ik luister nu deze:quote:Op zondag 2 september 2012 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Reggae-Amy. Moet je ook één keer horen
Sorry, maar ik zit aan een sapje.quote:Op zondag 2 september 2012 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Leonard Cohen is muziek voor vrouwen die wijn zitten te drinken
Zat je alweer aan je taks?quote:Op zondag 2 september 2012 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zit aan een sapje.
quote:Op zondag 2 september 2012 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
soms denk ik dat ze weer pc-problemen heeft
Mijn alcoholgebruik wordt zwáár overschat.quote:
Dat is projectie van Wickedangel. De enige met computerproblemen is zijzelf.quote:Op zondag 2 september 2012 00:37 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Die heb ik in geen jaren meer gehad.
Gelukkigquote:
Niet door mij, toch?quote:Op zondag 2 september 2012 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mijn alcoholgebruik wordt zwáár overschat.
Met PG heb ik ook verdomd weinig.quote:
Hoho, ik weet 100% zeker dat wyccie dat zelf heeft gemeld.quote:
Dat klopt dan weer welquote:De enige met computerproblemen is zijzelf.
Jáááren geleden. Ik weet niet eens zeker of er toen al computers waren in Nederland.quote:Op zondag 2 september 2012 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoho, ik weet 100% zeker dat wyccie dat zelf heeft gemeld.
Juist door jou. Vrijwel altijd als jij het over mijn alcoholinname hebt, zit ik hier broodnuchter als een hyena te lachen.quote:
Pfffffff. Ik ga Sting opzetten, is dat wat?quote:Met PG heb ik ook verdomd weinig.
Charmingquote:Op zondag 2 september 2012 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Juist door jou. Vrijwel altijd als jij het over mijn alcoholinname hebt, zit ik hier broodnuchter als een hyena te lachen.
Jemig, je doet het gewoon om mij te pesten.quote:[..]
Pfffffff. Ik ga Sting opzetten, is dat wat?
Alsof ik in de spiegel kijk!quote:
Jij hebt gewoon geen smaakquote:Jemig, je doet het gewoon om mij te pesten.
Snob!quote:Op zondag 2 september 2012 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
O ja, ook nog eens de zus van George Bush erbij.![]()
Ik zit lekker naar Ema Kowa Iasa Ile Wa van Mono Mono te luisteren.
Ik was meer van The Stonesquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, nu dan maar Mama Na Bana van Konono No.1. Dat is wat minder snobistisch, toch?
quote:Op zondag 2 september 2012 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Die draaide ik eerder vandaag nog
Wel raar dat de schoonmakers dan met muziekapparatuur lopen te sjouwen. 436 views en geen enkel commentaarquote:Op zondag 2 september 2012 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoeveel mensen daar op het station zouden gedacht hebben dat het de schoonmaakploeg was?
Nee JIJ met je obscure Afrikaanse muziek!quote:Op zondag 2 september 2012 01:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hebt wyccie zeker weer weggejaagd met je rare muziekjes.
Dat zie je toch niet direct als ze uit de trein stappen?De helft van die zooi hebben ze zelf gemaakt van oude auto-onderdelen, radio's en zo.quote:Op zondag 2 september 2012 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wel raar dat de schoonmakers dan met muziekapparatuur lopen te sjouwen.
Een select groepje stille genieters.quote:436 views en geen enkel commentaar![]()
Quelle surprise.quote:Dit is niet aan mij besteed.
Soms wel.quote:
Nee. Jij bent verre familie van zijn vrouw? De ex van Bennie Jolink, meen ik.quote:Op zondag 2 september 2012 01:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Had ik al eens verteld dat Angus Young aangetrouwde verre familie van mij is/was?
Oh, dan klik ik er niet eens op, als het vals isquote:Op zondag 2 september 2012 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Trouwens zo obscuur was dat muziekje van net echt niet.
Dit is pas obscuur
En ja, ook nogal vals hier en daar
Ik weet niet precies hoe het zit. Zijn vrouw was geloof ik een achternichtje van mijn moeder. Mijn ouders hebben 'm wel eens ontmoet bij een verjaardag of trouwfeest of zoiets.quote:Op zondag 2 september 2012 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee. Jij bent verre familie van zijn vrouw? De ex van Bennie Jolink, meen ik.
Dit is niet echt een anekdote, hè?quote:Op zondag 2 september 2012 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet niet precies hoe het zit. Zijn vrouw was geloof ik een achternichtje van mijn moeder. Mijn ouders hebben 'm wel eens ontmoet bij een verjaardag of trouwfeest of zoiets.
Het is wel een fascinerende clip. In dit soort Afrikaanse clipjes staat of zit er meestal ook nog iemand bij waarvan niet helemaal duidelijk is waarom.quote:Op zondag 2 september 2012 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, dan klik ik er niet eens op, als het vals is
Zie je? Ik dacht al dat ik dat verteld had. Ik heb overigens ook niet beweerd dat ik een anekdote over hem had.quote:Op zondag 2 september 2012 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit is niet echt een anekdote, hè?![]()
Kan het zijn dat je het wél eens hebt verteld en dat je toen zei dat hij heel verlegen wasIig dat hij niet voldeed aan zijn imago van wilde rocker?
Nee, het waren meer mijn eigen spectaculaire verwachtingen.quote:Op zondag 2 september 2012 01:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Zie je? Ik dacht al dat ik dat verteld had. Ik heb overigens ook niet beweerd dat ik een anekdote over hem had.
Joh.quote:
Op de tennisbaan iig welquote:Speelt jouw gitarist ook gitaar met de backhand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |