Hij is gecremeerd.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:39 schreef Biancavia het volgende:
Nikola Tesla draait zich om in zijn graf.
Lees anders ook even de beschrijving bij het filmpje, daar staat ook dat de knippering komt door de AC.quote:Op woensdag 26 september 2012 02:17 schreef znarch het volgende:
[..]
Nee. Deze wordt net aangezet. Dat is anders dan als hij al aanstaat. Een een LED is geen gloei of halogeen lamp idd.
Ah!, als ik in mijn woonkamer (verlicht met gloeilampen) fotos maak op 1/125 sec sluitertijd is het altijd op een paar fotos donker in de kamer, dat is dus daarom!quote:Op woensdag 26 september 2012 06:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Sorry? Er wordt wisselstroom door een lamp gejaagd, er zit nergens een gelijkrichter tussen. 100 keer per seconde krijgt de lamp dus geen stroom en doet op die momenten dan ook helemaal niets. Dat is waarom een lamp knippert. Dat het gloeidraadje niet zo snel af kan koelen heeft er niets mee te maken of de lamp zelf knippert of niet.
Zaklampen daar gelaten natuurlijk want die worden gevoed door batterijen en dat is gelijkstroom en die knipperen dus niet...
Overleden toen 'ie een Russische legerbasis probeerde binnen te lopen.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:31 schreef Lienekien het volgende:
Ik wist niet eens dat hij dood was.
zat ook in de clip van Gabbertjequote:Op woensdag 26 september 2012 11:52 schreef padlarf het volgende:
Dat Ruben van der Meer die manager speelt in de cup-a-soup reclame van lang geleden. Die van NU! EVEN! NIET!
Nou, volgens mij ligt het iets genuanceerder en gecompliceerder. Hangt ervan af of je zonnetijd of sterrentijd aanhoudt. Edit: of ik moet me nog iets verder verdiepen in dit onderwerp.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:32 schreef freiss het volgende:
Wellicht al genoemd in deze reeks, maar ik ben er pas laatst achtergekomen dat de aarde niet 365,24 keer per jaar om zijn as draait, maar 366,24 keer per jaar.
hotel ristaurant cafe idd.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:15 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik wist echt een hele hoop niet, de meeste logo's en het woord horica .... mindblown
OEPS, horeca sorryquote:
Benelux.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:15 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik wist echt een hele hoop niet, de meeste logo's en het woord horica .... mindblown
Benegal en Luxemburg natuurlijk!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Benelux.
Welke landen zitten daarin?
dat weet ik echt niet, werkelijk geen flauw idee. wat een gemene vraag tjonge jonge. weet echt niet wat hierop het antwoord is >_<quote:Op woensdag 26 september 2012 20:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Benelux.
Welke landen zitten daarin?
Waar blijven die extra dagen dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:32 schreef freiss het volgende:
Wellicht al genoemd in deze reeks, maar ik ben er pas laatst achtergekomen dat de aarde niet 365,24 keer per jaar om zijn as draait, maar 366,24 keer per jaar.
Aarde wil ook wel eens keertje op vakantiequote:Op donderdag 27 september 2012 14:06 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Waar blijven die extra dagen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |