SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Superlatieven schieten tekort om mij te beschrijven, dus probeer het maar niet nog een keer te doen want je zult falen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook geweldig.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:21 schreef Thorb het volgende:
Drogba is weer transfervrij omdat Shanghai Shenhua zijn salaris niet meer kon betalen!
Omg.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:22 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ieb_pwnd_negert.html![]()
![]()
![]()
Zoveel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:23 schreef marcie216 het volgende:
Hallo
Iemand nog leuke betjes vandaag?
PEC gaat winnen, City ook.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:23 schreef marcie216 het volgende:
Hallo
Iemand nog leuke betjes vandaag?
Zuur dat Feyenoord net Pelle heeft gehaald zeg.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:21 schreef Thorb het volgende:
Drogba is weer transfervrij omdat Shanghai Shenhua zijn salaris niet meer kon betalen!
Verklaar u nader?quote:
Jawel man, we hebben eindelijk de nieuwe Ars!quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Verklaar u nader?
@GTAboy,
PEC geloof ik niet.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jawel man, we hebben eindelijk de nieuwe Ars!
Zekers, zal hij wel uitgebreid over hebben geluld in zijn column.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:29 schreef Tim86 het volgende:
Langeler heeft wel een goede vakantie gehad he..
Gewoon een leuke wedstrijd maar is er niet.quote:
Waar bet jij meestal? Toto? Unibet? Bwin?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Gewoon een leuke wedstrijd maar is er niet.
Misschien er even een drawlayen
Ja, voor de aanbiedingquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:39 schreef pascal08 het volgende:
Zijn er mensen hier die FIFA13 bij de Weekamp hebben besteld?
Betfair + Unibetquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Waar bet jij meestal? Toto? Unibet? Bwin?
Oei, dat is zeker ergelijk!quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, voor de aanbieding
6 euro meer betalen jongen!
Mag je van je ouders op hun naam spelen?quote:
Ook een of twee dagen voor de aanbieding besteldquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat Wehkamp dit zomaar durft te flikken!
Waar ga jij 'm halen dan?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, voor de aanbieding
6 euro meer betalen jongen!
Als ze mensen laten zwart werken zal dat toch ook wel mogen!quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Mag je van je ouders op hun naam spelen?
Thorb zou je mijn goal kunnen oploaden met Nasri en aan GuRBuH sturen. Dat uploaden bij mij gaat slecht, elke keer wordt er zomaar een ander filmpje geüpload.quote:
sowieso niet, kut site. Dingen zogenaamd op voorraad en het vervolgens niet hebben en weken/maanden wachttijdquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:39 schreef pascal08 het volgende:
Zijn er mensen hier die FIFA13 bij de Weekamp hebben besteld?
lol truequote:Op zaterdag 1 september 2012 18:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als ze mensen laten zwart werken zal dat toch ook wel mogen!
Ik heb hem al bij Wehkamp besteld voordat die 5 euro er nog afging!quote:
Zal het even proberen als de xbox aanstaat en het lukt (heb er ook wel eens problemen mee). Maar ik weet niet of Gurbuh echt een compilatie gaat maken?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Thorb zou je mijn goal kunnen oploaden met Nasri en aan GuRBuH sturen. Dat uploaden bij mij gaat slecht, elke keer wordt er zomaar een ander filmpje geüpload.
Dan kan je je order toch cancellen en opnieuw bestellen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb hem al bij Wehkamp besteld voordat die 5 euro er nog afging!
Ik heb al betaald dus ik betwijfel datquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan kan je je order toch cancellen en opnieuw bestellen.
Ja, maar een nadeel is dat ik niet met grote bedragen mag spelen, maximaal 20 eu per maand. Maar heb nog over van 1 jaar terug, toen 1x 20 gestort.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Mag je van je ouders op hun naam spelen?
Touré, niet zijn eerste kansquote:
Ik zou ook nooit met grote bedragen spelen, gokken is leuk als ik er wat mee verdien maar ik moet er niet al mijn geld aan besteden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, maar een nadeel is dat ik niet met grote bedragen mag spelen, maximaal 20 eu per maand. Maar heb nog over van 1 jaar terug, toen 1x 20 gestort.
PEC is een lastige ja, maar heb er vertrouwen in.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Touré, niet zijn eerste kans
@Marcie ik denk niet dat je hem wint, al heb ik dit jaar nog geen eredivisie wedstrijd gezien
Nee inderdaad. Jongens uit mijn klas 2 x per week 5 euro minimaal toto. Zonde van hun geld.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit met grote bedragen spelen, gokken is leuk als ik er wat mee verdien maar ik moet er niet al mijn geld aan besteden.
Dan kan je 'm ook nog opnieuw bestellen en die andere terugsturen, maar dan ben je wel tijdelijk 2x zoveel geld kwijt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb al betaald dus ik betwijfel dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |