Serieus?quote:
Yup, de Belgen waren ook verrast door de actie van de Spanjaarden en omdat Clijsters nu gestopt is herhaalden ze de derde set van de finale Rolland Garros uit 2001 met Kimquote:
kijk maar op tvquote:Op zondag 2 september 2012 16:02 schreef Maver24 het volgende:
Hoe ziet de etappe er van vandaag uit?, profiel kaartje please
Die zenden ook elk jaar een herhaling van het WK '86 uit.quote:Op zondag 2 september 2012 16:04 schreef Guard het volgende:
Gezellig, sporza blijft in het verleden...
Dan had je "die dekselse Rodriguez" al gemistquote:Op zondag 2 september 2012 16:09 schreef Beardslasher het volgende:
zet de NOS aan, eerste wat ik hoor is "die dekselse degenkolb"
Ducrot is weer op dreef
Volgende week maandag.quote:Op zondag 2 september 2012 16:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ken het schema niet uit mijn hoofd, komt er komende dagen nog een etappe die echt 'op maat' is gesneden voor Gesink?
Het is maar net wat je met "op maat gesneden voor Gesink" bedoeld. Er komen nog een aantal aankomsten bergop, maar aangezien Gesink bergop niet meer met de besten mee kan, is de kans nihil dat hij voor een etappewinst gaat strijden.quote:Op zondag 2 september 2012 16:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ken het schema niet uit mijn hoofd, komt er komende dagen nog een etappe die echt 'op maat' is gesneden voor Gesink?
quote:
Hadden er toch bij de eerste vluchtheuvel afgelegen.quote:Op zondag 2 september 2012 16:17 schreef Van_Poppel het volgende:
De kopgroep gaat dit niet meer uit handen geven. Jammer dat er geen Nederlanders bij zitten.
Een Ruijgh moet in zo'n etappe zeker mee kunnen. Gesink, Mollema en Ten Dam zouden op deze manier een etappe kunnen winnen, maar zij staan te hoog in het klassement om een kwartier voorsprong te krijgen.quote:Op zondag 2 september 2012 16:20 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hadden er toch bij de eerste vluchtheuvel afgelegen.
Er staat geen Belg in de top van het klassement. Dan is blijkbaar een herhaling van Clijsters interessanter.quote:Op zondag 2 september 2012 16:24 schreef OProg het volgende:
Bij Sporza hebben ze flexibiliteit ook niet uitgevonden.
Blijkbaar is EPO dus toch een wondermiddel.quote:Op zondag 2 september 2012 16:41 schreef Ericr het volgende:
Dekker in ieder geval ook een keer in beeld.
Heb ik iets gemist?quote:
Ducrot beweerde dat Hitler het niet in z'n eentje had gedaan, dus Armstrong ook niet...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |