Kan nog 1 dagquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Beetje je modrechten misbruiken
Glutenvrij?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu vretn, bamiHoop wel dat ik satésaus heb anders is het een droge bagger
Die bij de sporthal dus? Hebben ze daar goede frieten?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben bij die zaak aan de rijssensestraat geweest
Ja, die. Frieten hebben ze niet. Het is Nederland hier hé.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:36 schreef norich het volgende:
[..]
Die bij de sporthal dus? Hebben ze daar goede frieten?
In Limburg is het friet. En een snackbar is gewoon een frituur.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, die. Frieten hebben ze niet. Het is Nederland hier hé.
Twente > Limburg.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:41 schreef norich het volgende:
[..]
In Limburg is het friet. En een snackbar is gewoon een frituur.
Maastricht > Nijverdal.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Twente > Limburg.
Het is gewoon snackbar.
Die is als het goed is wel LOS <twentequote:
Mooie uitslag moat.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:03 schreef Redbaron het volgende:
Ff kratje ophalen en door met bier zoepn, tot morgen ofzo jongs, als ik brak ben!
Ajuus en zoep ze, kearlquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:03 schreef Redbaron het volgende:
Ff kratje ophalen en door met bier zoepn, tot morgen ofzo jongs, als ik brak ben!
+1quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:19 schreef haakon het volgende:
Eem voorzittn, dan Ground Zero!
Ciao!
Davidquote:
Zo gezellig dat je maar gaat FOK!ken?quote:Op zondag 2 september 2012 02:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Partijtje gezellig hier. Heb Haakon nog niet gespot.
quote:Op zondag 2 september 2012 17:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Volgende week zaterdag gaan David en ik eten bij Frans op de bult. Wie gaat er nog meer mee?
[ afbeelding ]
Hmm lijkt me wel wat..quote:Op zondag 2 september 2012 17:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Volgende week zaterdag gaan David en ik eten bij Frans op de bult. Wie gaat er nog meer mee?
[ afbeelding ]
Ik zie het inderdaad. maar ze hebben ongetwijfeld wel schnitzels op de kaart staanquote:Op zondag 2 september 2012 17:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hebben ze de schnitzel nog wel? Bij mijn weten hebben ze nu de Bult-burger
Inddquote:Op zondag 2 september 2012 17:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad. maar ze hebben ongetwijfeld wel schnitzels op de kaart staan
Het is gewoon 2x400gr vlees en brood 500gr en spul erop..quote:Op zondag 2 september 2012 17:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd
Ik wil gewoon zo'n lomp ding.
Hamburger met 200 gram vlees stelt geen reet voor
Mja, ik zie het net. Ik las iets over 200 gram vlees. Dat stelt niet veel voorquote:Op zondag 2 september 2012 17:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Het is gewoon 2x400gr vlees en brood 500gr en spul erop..
Stelt niet veel voor?
Count me in.. !quote:Op zondag 2 september 2012 18:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
http://www.fransopdenbult.nl/menurestaurant/Bultschnitzel/
Zaterdagavond. 8 september.
Wie doet mee?
Zit op mobiel.. msn heeft weer kuren denk k.quote:Op zondag 2 september 2012 18:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op msn?
Bij een kwart zou ik het al opgevenquote:Op zondag 2 september 2012 18:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wie doet mee?
Pussyquote:Op zondag 2 september 2012 19:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Bij een kwart zou ik het al opgeven.
Leuk!quote:
Haha, dat weet ik nog niet. Maar er komt wel een tweede datequote:Op maandag 3 september 2012 09:28 schreef 100% Tukker het volgende:
Leuk!Is het een houdertje?
Mijn weekend was vrij rustig.Vrij weinig gedaan als ik eerlijk ben.
Beetje schoonmaken, lamballen, films kijken...
quote:Op zondag 2 september 2012 01:21 schreef rulerofdeath het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)n-conquer-games.html
Ik had weinig puf. Dat heb ik wel eens...quote:Op maandag 3 september 2012 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha, dat weet ik nog niet. Maar er komt wel een tweede date
Dat is wel heeel weinig hoor
Het had een reden? het is weekend, dan mag dat gewoon .. zomaarquote:Op maandag 3 september 2012 11:44 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik had weinig puf. Dat heb ik wel eens...Zal de post-zomerdepressie wel zijn.
Hoi hoi.quote:Op maandag 3 september 2012 10:02 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen!
Ik ga vandaag een schilderij en een tekening afmaken. Ik ga het doen! Denk ik
.
eens in het blauw altijd in het blauwquote:Op maandag 3 september 2012 11:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
What happened? Je mag niet weg uit de crew?
Oi! Dont call my bitch a bitch, BITCH!quote:Op maandag 3 september 2012 11:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
'Sup bitch?![]()
Goed weekend gehad?
Ben nog niet ontblauwdquote:Op maandag 3 september 2012 11:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
What happened? Je mag niet weg uit de crew?
Jawohl! Jij ook?quote:Op maandag 3 september 2012 11:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
'Sup bitch?![]()
Goed weekend gehad?
quote:Op maandag 3 september 2012 11:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoi hoi.
Krijgen wij de tekening ook te zien?
Is die zo klaar?quote:Op maandag 3 september 2012 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou ja, alvast de koe. De grafiettekening is nog niet af.
Ik leef nogquote:Op maandag 3 september 2012 13:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En dan vinden ze het gek dat ik vaak na 1 post foetsie benWat een dode boel hier
Ik moet nog wat vlekjes wegwerken met witte verf, maar ze is klaar jaquote:Op maandag 3 september 2012 13:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Is die zo klaar?
Kwam net deze tegen op de weblog (11-08)
Portrettekenen
Het is hier druk en ik was even lunchen!quote:Op maandag 3 september 2012 13:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En dan vinden ze het gek dat ik vaak na 1 post foetsie benWat een dode boel hier
Netjes.quote:Op maandag 3 september 2012 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou ja, alvast de koe. De grafiettekening is nog niet af.
Niet.quote:Op maandag 3 september 2012 13:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Netjes.
Wanneer doe je eens een BMW 760li?
Vind 'm een beetje wegvallen in de witte achtergrond zo.quote:Op maandag 3 september 2012 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet nog wat vlekjes wegwerken met witte verf, maar ze is klaar ja.
En mensen en dingen die ik interessant vind om te schilderen/tekenen.quote:
Wat een onzinquote:Op maandag 3 september 2012 13:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vind 'm een beetje wegvallen in de witte achtergrond zo.
Verder wel dooonders mooi!
Jawel, maar denk met een andere kleur achtergrond nog meer.quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 13:32 schreef pazara het volgende:
wie weet waar de straatraces worden gehouden binnenkort?
lijkt me wel mooi om te zien
Ik denk het niet. Ik ga het ook niet doen, want dat kan het hele schilderij verpesten.quote:Op maandag 3 september 2012 13:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jawel, maar denk met een andere kleur achtergrond nog meer.
Iets met vuur en zo.quote:Op maandag 3 september 2012 13:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jawel, maar denk met een andere kleur achtergrond nog meer.
En horens Tuk, horens!quote:Op maandag 3 september 2012 13:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Iets met vuur en zo.
En dan vuurrode demonische ogen en dampende stoom uit de neus.Nu is het maar een gewone koe.
Ja dan kun je de koe bij de horens vattenquote:
Dat is waar!quote:Op maandag 3 september 2012 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik ga het ook niet doen, want dat kan het hele schilderij verpesten.
Good!quote:
Jaja, smoesjes.quote:Op maandag 3 september 2012 13:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is hier druk en ik was even lunchen!
Hoe lang ben je nog in Eanske?
Welke omstandigheden?quote:Op maandag 3 september 2012 13:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Beetje dufjes door omstandigheden.
Een mal? Niemand heeft het over een mal gehad, geloof ikquote:Op maandag 3 september 2012 13:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat is waar!
Op facebook zei iemand van maak een mal en maak die in een kleur en leg het er overheen.
Wellicht een idee.
Waar zijn de hoorns??quote:Op maandag 3 september 2012 13:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zou ik het doen. Ongeveer.
Nice.quote:Op maandag 3 september 2012 13:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Good!
[..]
Jaja, smoesjes.
Deze week nog op morgen en vrijdag na
[..]
Welke omstandigheden?
quote:Op maandag 3 september 2012 13:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
David Liem Geen. Helemaal niks. Geloof me. Maak een andere tekening met grasland, zonder dieren. Hang die er tegenover. Iets met gras en groen en zo. En kuddedieren. Vind dit wel echt de mooiste van je die ik gezien heb btw!quote:Op maandag 3 september 2012 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een mal? Niemand heeft het over een mal gehad, geloof ik.
Ik twijfel niet. Er komt geen achtergrondkleur op.quote:Op maandag 3 september 2012 14:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
David Liem Geen. Helemaal niks. Geloof me. Maak een andere tekening met grasland, zonder dieren. Hang die er tegenover. Iets met gras en groen en zo. En kuddedieren. Vind dit wel echt de mooiste van je die ik gezien heb btw!
Onee hij bedenk het anders. Ik interpreteerde het op die manier. Las ff snel door de reacties.
Maar mischien is het een idee voor als je nog twijfelt?
Okequote:Op maandag 3 september 2012 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik twijfel niet. Er komt geen achtergrondkleur op.
quote:Op maandag 3 september 2012 13:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Te laat!quote:Op maandag 3 september 2012 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klaar! Niks meer aan veranderen!
Nog steeds geen hoornsquote:Op maandag 3 september 2012 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Te laat!
[ afbeelding ]
Ik vind hem mooi!
Ben je klaar met het verkrachten van m'n schilderij?quote:Op maandag 3 september 2012 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Te laat!
[ afbeelding ]
Ik vind hem mooi!
quote:Op maandag 3 september 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je klaar met het verkrachten van m'n schilderij?
Zeur'nquote:Op maandag 3 september 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je klaar met het verkrachten van m'n schilderij?
Nee. Ik vraag of hij klaar is. Ik vind het niet zo leuk, namelijk. Mag toch?quote:
Och meid wat ergquote:Op maandag 3 september 2012 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik vraag of hij klaar is. Ik vind het niet zo leuk, namelijk. Mag toch?
Doe ikquote:
Misschien nog nazis op de achtergrondquote:Op maandag 3 september 2012 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Te laat!
[ afbeelding ]
Ik vind hem mooi!
Meid toch, jammer dat jij die aandacht niet krijgtquote:Op maandag 3 september 2012 14:22 schreef Redbaron het volgende:
Het mens moet weer haar portie aandacht hebben hoor
quote:Op maandag 3 september 2012 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Te laat!
[ afbeelding ]
Ik vind hem mooi!
Hmmmm... FireCowNazi. Half fire, half cow, half nazi. Interessant.quote:Op maandag 3 september 2012 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Misschien nog nazis op de achtergrond
Je moest eens weten wat er allemaal in me op kwam.quote:Op maandag 3 september 2012 14:24 schreef Kreator het volgende:
[..]. stoom uit de neus was ook tof geweest. Helaas heb ik hier geen normale muis.
We willen ALLES weten!quote:Op maandag 3 september 2012 14:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er allemaal in me op kwam.
Ik dank uquote:Op maandag 3 september 2012 14:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hmmmm... FireCowNazi. Half fire, half cow, half nazi. Interessant.
Nee, omdat ik down ben met Sanne zal ik het laten zoals het is.
Ja, ik heb ook nog wel wat ideeen.quote:Op maandag 3 september 2012 14:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er allemaal in me op kwam.
Die kan je dan mooi botvieren op je eigen gemaakte foto's of zo.quote:Op maandag 3 september 2012 14:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook nog wel wat ideeen..
Overdrijven is ook een vak.quote:Op maandag 3 september 2012 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die kan je dan mooi botvieren op je eigen gemaakte foto's of zo.
Ik vind het gewoon niet zo leuk om te zien hoe iets waar ik hard aan heb gewerkt belachelijk gemaakt wordt. Mag tochquote:
...er is nog wel een verschil tussen een grapje nav de achtergrond en 'belachelijk maken'.quote:Op maandag 3 september 2012 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet zo leuk om te zien hoe iets waar ik hard aan heb gewerkt belachelijk gemaakt wordt. Mag toch?
Dingen belachelijk maken is anders vast onderdeel hier in ToF. Daar kun je op 2 manieren mee omgaan: meedoen of geen tekeningen meer posten, want je weet toch dat Tuk ermee aan de haal gaatquote:Op maandag 3 september 2012 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet zo leuk om te zien hoe iets waar ik hard aan heb gewerkt belachelijk gemaakt wordt. Mag toch?
Laat nou maar. Anders post ze hier geen nieuw spul meer. En wil toch wel meer zien.quote:Op maandag 3 september 2012 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dingen belachelijk maken is anders vast onderdeel hier in ToF. Daar kun je op 2 manieren mee omgaan: meedoen of geen tekeningen meer posten, want je weet toch dat Tuk ermee aan de haal gaat
Ik vind het niet leuk, dat geef ik aanquote:Op maandag 3 september 2012 14:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
...er is nog wel een verschil tussen een grapje nav de achtergrond en 'belachelijk maken'.
Ja, ik zal voortaan geen foto's meer posten.quote:Op maandag 3 september 2012 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dingen belachelijk maken is anders vast onderdeel hier in ToF. Daar kun je op 2 manieren mee omgaan: meedoen of geen tekeningen meer posten, want je weet toch dat Tuk ermee aan de haal gaat
Dat dus.quote:Op maandag 3 september 2012 14:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
...er is nog wel een verschil tussen een grapje nav de achtergrond en 'belachelijk maken'.
Daarom vroeg ik ook of je klaar wasquote:Op maandag 3 september 2012 14:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat dus.
Het was in ieder geval niet de intentie.
quote:Op maandag 3 september 2012 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk, dat geef ik aan. Maar ik post voortaan geen foto's meer hier, problem solved.
[..]
Ja, ik zal voortaan geen foto's meer posten.
quote:Op maandag 3 september 2012 14:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Laat nou maar. Anders post ze hier geen nieuw spul meer. En wil toch wel meer zien.
Ik vond het een beetje een overdreven reactie op een grapje.quote:Op maandag 3 september 2012 14:34 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het niet leuk, dat geef ik aan.
Zoals altijd gehoorzaam ik je.quote:Op maandag 3 september 2012 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook of je klaar was.
Dat mag.quote:Op maandag 3 september 2012 14:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje een overdreven reactie op een grapje.
Komt ook wel op Facebook te staanquote:
quote:Op maandag 3 september 2012 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt ook wel op Facebook te staan. Of anders elders op FOK in het traditioneel tekenen topic of het laat jouw creatieve kant zien- topic.
quote:Op maandag 3 september 2012 14:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje een overdreven reactie op een grapje.
Top.quote:Op maandag 3 september 2012 14:56 schreef Samzz het volgende:
Nou, sorry dat ik iets vind en vraag om iets niet te doen. Zal nooit meer gebeuren.
Dat is vrij karig ja.quote:Op maandag 3 september 2012 14:48 schreef Samzz het volgende:
Jaar cel en tbs voor Facebookmoord
Vind het toch wel een erg magere straf. Ondanks dat de knul 14/15 jaar is.
Hoezo zou jij eigenlijk niet meer blauw moeten zijn?quote:Op maandag 3 september 2012 15:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dus, bijna weekend, bijna een koe in hamburgervorm opeten met Bas en Marko
Ik stop als modquote:Op maandag 3 september 2012 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo zou jij eigenlijk niet meer blauw moeten zijn?
Of heb ik een running gag gemist?
Joah, ik ook.quote:Op maandag 3 september 2012 15:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een paar is 2!Ik moet er nog minstens 4.
Nog maar twee paar dagenquote:Op maandag 3 september 2012 15:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een paar is 2!Ik moet er nog minstens 4.
Terecht wel, niemand in VBL kent je. Sta je daar als VBL-mod.quote:
Is dit een grapquote:Op maandag 3 september 2012 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Terecht wel, niemand in VBL kent je. Sta je daar als VBL-mod.
Snuffel maar eens in VBL SCquote:
Ik dacht dat mod's aangekondigd werden. Maar het klopt wel iddquote:Op maandag 3 september 2012 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Snuffel maar eens in VBL SC
Zonder apostrof graagquote:Op maandag 3 september 2012 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat mod's aangekondigd werden. Maar het klopt wel idd.
Ik moest gelijk weer aan deze epische quotes denken:quote:Op maandag 3 september 2012 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Terecht wel, niemand in VBL kent je. Sta je daar als VBL-mod.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gewoon meer in de vbl-sc posten man, wij waarderen je wel zoals ze hier niet doen, dat is te merken hoor
quote:
Dat was expresquote:Op maandag 3 september 2012 15:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik moest gelijk weer aan deze epische quotes denken:
[..]
[..]
Zit jij constant te surfen via spytool of zoquote:
Nope, heb quote dm aan staanquote:Op maandag 3 september 2012 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit jij constant te surfen via spytool of zo.
Gelukkig wel, ja.quote:Op maandag 3 september 2012 15:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Tegenwoordig veel Grammarnazi's hier.
Ik eerst ook hoorquote:Op maandag 3 september 2012 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach zo. Dat heb ik meteen uitgezet.
Daar wordt je toch helemaal leip van joh?quote:Op maandag 3 september 2012 15:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik eerst ook hoor
Maar het kan soms wel handig zijn in vbl op de speeldagen
Valt best mee hoorquote:Op maandag 3 september 2012 16:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar wordt je toch helemaal leip van joh?
Zeker... wel...quote:Op maandag 3 september 2012 16:18 schreef Kreator het volgende:
Ik heb het ook gewoon aanstaan. Vind het wel handig.
Nog wat spannends gedaan in de vakantie? BTW...quote:Op maandag 3 september 2012 16:18 schreef Kreator het volgende:
Ik heb het ook gewoon aanstaan. Vind het wel handig.
Niet echt. Wel leuke dingen gedaan verder. Maar golfen is niet echt spannend bijvoorbeeld...quote:Op maandag 3 september 2012 16:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nog wat spannends gedaan in de vakantie? BTW...
Ik vind golfen altijd wel leuk, maar spannend niet neequote:Op maandag 3 september 2012 16:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet echt. Wel leuke dingen gedaan verder. Maar golfen is niet echt spannend bijvoorbeeld...
Ik heb er zelfs een prijs mee gewonnen. 'longest drive' trofee.quote:Op maandag 3 september 2012 16:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind golfen altijd wel leuk, maar spannend niet nee
quote:Op maandag 3 september 2012 16:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs een prijs mee gewonnen. 'longest drive' trofee.. Niet dattie zover was, maar kennelijk was ik 1 vd weinige die op de fairway lag.
Ga ijshockeyen als je je agressie kwijt wil, manquote:Op maandag 3 september 2012 16:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het al een jaar niet meer gedaan maar ga binnenkort weer met mijn ouwe potje doen
Is altijd wel even rustgevend en toch een beetje je agressie kwijt kunnen
Je kan het spannend maken!quote:Op maandag 3 september 2012 16:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar golfen is niet echt spannend bijvoorbeeld...
Ik doe al aan kickboksenquote:Op maandag 3 september 2012 16:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga ijshockeyen als je je agressie kwijt wil, manLekker beuken en vechten
Daar heeft ie kickboksen voorquote:Op maandag 3 september 2012 16:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga ijshockeyen als je je agressie kwijt wil, manLekker beuken en vechten
Seks op de golfbaan? Bommetjes in plaats van golfballen?quote:Op maandag 3 september 2012 16:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je kan het spannend maken!
[ afbeelding ]
plus dat ik niet kan schaatsenquote:
Ik doe het af en toe. Speelde eerst op de kleine baan, maar daar zit geen lol meer in. Speel nu op de grote baan en dat is wel ok.quote:Op maandag 3 september 2012 16:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het al een jaar niet meer gedaan maar ga binnenkort weer met mijn ouwe potje doen
Is altijd wel even rustgevend en toch een beetje je agressie kwijt kunnen
eerst 9 holes en nu dus 18 holes?quote:Op maandag 3 september 2012 16:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik doe het af en toe. Speelde eerst op de kleine baan, maar daar zit geen lol meer in. Speel nu op de grote baan en dat is wel ok.
Kleine baan = allemaal par 3 holes.quote:Op maandag 3 september 2012 16:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
eerst 9 holes en nu dus 18 holes?
Moet je daar niet een bewijs voor halen eerst?
Weet dat ze hier in de omgeving wel eens moeilijk willen doen
Ahh zoooquote:Op maandag 3 september 2012 16:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kleine baan = allemaal par 3 holes.
Grote baan = par 3 / 4 / 5 holes.
En ik heb GVB.
Maar je hebt dus ook wel gvb neem ik aan dan.quote:Op maandag 3 september 2012 16:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ahh zooo
Ik ben verder er ook niet thuis in en speel altijd 9 holes gewoon in Spaarnewoude
Ouwe van mij heeft wel verder zijn gvb dus
Nee man dat heb ik nietquote:Op maandag 3 september 2012 16:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar je hebt dus ook wel gvb neem ik aan dan.
Hier in de buurt heb je heel golfbanen, ook vlak over de grens.
Dat zal dan ook wel par 3 zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 16:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man dat heb ik niet
Hier mag je gewoon op de 9 holes zonder wat te hebben spelen
Oh dat sowieso jaquote:
Ik een beetje, kan alleen niet afremmen, dan ga ik op m'n bekquote:Op maandag 3 september 2012 16:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
plus dat ik niet kan schaatsen
Ik ben net bambi aan de crack op schaatsenquote:Op maandag 3 september 2012 16:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik een beetje, kan alleen niet afremmen, dan ga ik op m'n bek
Ik zie nu voor me dat je op de golfbaan ligt en Krea een bal van je tepels af slaat...quote:Op maandag 3 september 2012 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Seks op de golfbaan? Bommetjes in plaats van golfballen?
En dan slaat ie mis, zekerquote:Op maandag 3 september 2012 16:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me dat je op de golfbaan ligt en Krea een bal van je tepels af slaat...
Bij jou valt dat niet echt te missen hoorquote:
Zo groot zijn m'n tepels nietquote:Op maandag 3 september 2012 16:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij jou valt dat niet echt te missen hoor
Toch zal er niet te missen zijnquote:
BAM! Vollebak op de tiet!quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 18:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wie doet mee?
Jammer. Je had er zo bij kunnen zitten:quote:Op maandag 3 september 2012 18:08 schreef Cue_ het volgende:
Heh jammer nou, 8 sept staat al helemaal vol
quote:Op maandag 3 september 2012 18:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jammer. Je had er zo bij kunnen zitten:
[ afbeelding ]
uurtje of 7quote:Op maandag 3 september 2012 18:23 schreef rulerofdeath het volgende:
hoe laat gaat dat zaterdagavond gebeuren?
Inderdaad, ben niet bang dat t vleesch opkomt.. Meer de rest eromheen wat ook op moet.quote:Op maandag 3 september 2012 18:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
Het record staat op 13:10.
Als ik in een goede bui ben zal ik een heel eind komen met dat ding.Jammer van al die extra troep wat ze er bovenop gooien (eieren bv).
Doe je mee?quote:Op maandag 3 september 2012 18:23 schreef rulerofdeath het volgende:
hoe laat gaat dat zaterdagavond gebeuren?
Neu, gewoon een beetje gechillt op het terras vandaag. Jij?quote:Op maandag 3 september 2012 19:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ook!![]()
Lekker gewerkt vandaag?
Ja, ook gechillt op het terras vandaag.quote:Op maandag 3 september 2012 19:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neu, gewoon een beetje gechillt op het terras vandaag. Jij?
Morgen voor intakegesprek, en vrijdag introductiecollegequote:Op maandag 3 september 2012 19:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ook gechillt op het terras vandaag.
Wanneer moet je weer naar school?
Ooh, nog lekker eem een paar dagen vrij dus?quote:Op maandag 3 september 2012 19:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Morgen voor intakegesprek, en vrijdag introductiecollege
Joah!quote:Op maandag 3 september 2012 19:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ooh, nog lekker eem een paar dagen vrij dus?
't is wel een beetje dood hier he?quote:
Ja. Bestwelquote:Op maandag 3 september 2012 19:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
't is wel een beetje dood hier he?
Hey lieverdquote:
quote:Op maandag 3 september 2012 19:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we elkaar nog!
Nu kan ik wel vragen wat je hebt gedaan vandaag maar dat heb je jezelf al verteld.quote:
Ja. Ik heb op een terras gezeten vandaag. En wat kriekjes achterover geslagen. Dus ik ben bestwel tipsyquote:Op maandag 3 september 2012 19:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nu kan ik wel vragen wat je hebt gedaan vandaag maar dat heb je jezelf al verteld.
Altijd fijnquote:Op maandag 3 september 2012 19:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Ik heb op een terras gezeten vandaag. En wat kriekjes achterover geslagen. Dus ik ben bestwel tipsy
Ik had het beter bij 1 kunnen houdenquote:Op maandag 3 september 2012 19:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Altijd fijnIk heb 1 pilsie gehad vanmiddag op 't terras.
Sja ik moest nog rijden en sporten enzulks. En morgen weer gewoon aan 't werk.quote:Op maandag 3 september 2012 19:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had het beter bij 1 kunnen houden
Ik lig nu met koppijn in bedquote:Op maandag 3 september 2012 19:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Sja ik moest nog rijden en sporten enzulks. En morgen weer gewoon aan 't werk.
Och ja ik ken het. Dat je 's avonds al een kater hebt.quote:Op maandag 3 september 2012 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik lig nu met koppijn in bed
Haha, ik denk niet dat het een kater is, dat zou wel heel snel zijn. Maar wel hele hevige bonkende koppijn.quote:Op maandag 3 september 2012 19:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Och ja ik ken het. Dat je 's avonds al een kater hebt.Beterschap.
Bahquote:Op maandag 3 september 2012 19:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, ik denk niet dat het een kater is, dat zou wel heel snel zijn. Maar wel hele hevige bonkende koppijn.
Offcourse. Is vanavond wel weer over waarschijnlijk.quote:
Joah, ik ga zo gewoon slapenquote:Op maandag 3 september 2012 20:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Offcourse. Is vanavond wel weer over waarschijnlijk.
Dat kan ookquote:Op maandag 3 september 2012 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Joah, ik ga zo gewoon slapen
quote:Op maandag 3 september 2012 19:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat een lekker nummer! En een leuke meid![]()
Ook niet echt lelijk ofzoquote:Op maandag 3 september 2012 20:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]![]()
Alleen geen knappe meid.. onderkin en alles
Bas houdt van androgyne platte "meisjes" met een scherpe, hoekige kin, dusja.quote:
Ik hou alleen van jouquote:Op maandag 3 september 2012 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bas houdt van androgyne platte "meisjes" met een scherpe, hoekige kin, dusja.
moet nog even kijken.quote:
Wat een mister nobody.quote:Op maandag 3 september 2012 23:13 schreef Samzz het volgende:
Morgen discussieren met Hero Brinkman op FOK!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |