Kan nog 1 dagquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Beetje je modrechten misbruiken
Glutenvrij?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu vretn, bamiHoop wel dat ik satésaus heb anders is het een droge bagger
Die bij de sporthal dus? Hebben ze daar goede frieten?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben bij die zaak aan de rijssensestraat geweest
Ja, die. Frieten hebben ze niet. Het is Nederland hier hé.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:36 schreef norich het volgende:
[..]
Die bij de sporthal dus? Hebben ze daar goede frieten?
In Limburg is het friet. En een snackbar is gewoon een frituur.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, die. Frieten hebben ze niet. Het is Nederland hier hé.
Twente > Limburg.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:41 schreef norich het volgende:
[..]
In Limburg is het friet. En een snackbar is gewoon een frituur.
Maastricht > Nijverdal.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Twente > Limburg.
Het is gewoon snackbar.
Die is als het goed is wel LOS <twentequote:
Mooie uitslag moat.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:03 schreef Redbaron het volgende:
Ff kratje ophalen en door met bier zoepn, tot morgen ofzo jongs, als ik brak ben!
Ajuus en zoep ze, kearlquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:03 schreef Redbaron het volgende:
Ff kratje ophalen en door met bier zoepn, tot morgen ofzo jongs, als ik brak ben!
+1quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:19 schreef haakon het volgende:
Eem voorzittn, dan Ground Zero!
Ciao!
Davidquote:
Zo gezellig dat je maar gaat FOK!ken?quote:Op zondag 2 september 2012 02:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Partijtje gezellig hier. Heb Haakon nog niet gespot.
quote:Op zondag 2 september 2012 17:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Volgende week zaterdag gaan David en ik eten bij Frans op de bult. Wie gaat er nog meer mee?
[ afbeelding ]
Hmm lijkt me wel wat..quote:Op zondag 2 september 2012 17:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Volgende week zaterdag gaan David en ik eten bij Frans op de bult. Wie gaat er nog meer mee?
[ afbeelding ]
Ik zie het inderdaad. maar ze hebben ongetwijfeld wel schnitzels op de kaart staanquote:Op zondag 2 september 2012 17:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hebben ze de schnitzel nog wel? Bij mijn weten hebben ze nu de Bult-burger
Inddquote:Op zondag 2 september 2012 17:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad. maar ze hebben ongetwijfeld wel schnitzels op de kaart staan
Het is gewoon 2x400gr vlees en brood 500gr en spul erop..quote:Op zondag 2 september 2012 17:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd
Ik wil gewoon zo'n lomp ding.
Hamburger met 200 gram vlees stelt geen reet voor
Mja, ik zie het net. Ik las iets over 200 gram vlees. Dat stelt niet veel voorquote:Op zondag 2 september 2012 17:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Het is gewoon 2x400gr vlees en brood 500gr en spul erop..
Stelt niet veel voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |