Kan nog 1 dagquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Beetje je modrechten misbruiken
Glutenvrij?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu vretn, bamiHoop wel dat ik satésaus heb anders is het een droge bagger
Die bij de sporthal dus? Hebben ze daar goede frieten?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben bij die zaak aan de rijssensestraat geweest
Ja, die. Frieten hebben ze niet. Het is Nederland hier hé.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:36 schreef norich het volgende:
[..]
Die bij de sporthal dus? Hebben ze daar goede frieten?
In Limburg is het friet. En een snackbar is gewoon een frituur.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, die. Frieten hebben ze niet. Het is Nederland hier hé.
Twente > Limburg.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:41 schreef norich het volgende:
[..]
In Limburg is het friet. En een snackbar is gewoon een frituur.
Maastricht > Nijverdal.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Twente > Limburg.
Het is gewoon snackbar.
Die is als het goed is wel LOS <twentequote:
Mooie uitslag moat.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:03 schreef Redbaron het volgende:
Ff kratje ophalen en door met bier zoepn, tot morgen ofzo jongs, als ik brak ben!
Ajuus en zoep ze, kearlquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:03 schreef Redbaron het volgende:
Ff kratje ophalen en door met bier zoepn, tot morgen ofzo jongs, als ik brak ben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |