Bestaat niet?quote:
Ja, sex met mate lijkt me dan weer wat minder plezantquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:43 schreef STING het volgende:
[..]
Voor sommige zaken ligt de 'met mate' wat hoger
had t toch niet over "later, als ik lang ben"quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je weet dat je na een bepaalde leeftijd niet meer groeit hea....
just sayin'
Het is allemaal relatief, zullen we maar zeggen. Wat voor de een met mate is, is voor de ander misschien veelquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bestaat niet?
[..]
Ja, zeg met mate lijkt me dan weer wat minder plezant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Later, als ik dik ben...quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
had t toch niet over "later, als ik lang ben"
Toch? Je zou toch eerst iets anders stemmen?quote:
Ik had een typo gemachtquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:44 schreef STING het volgende:
[..]
Het is allemaal relatief, zullen we maar zeggen. Wat voor de een met mate is, is voor de ander misschien veel
later... als ik kreupel benquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Later, als ik dik ben...
[..]
Toch? Je zou toch eerst iets anders stemmen?
SP doet het bar slecht in debatten. Ik heb er wel vertrouwen in dat de SP niet de grootste gaat worden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Later, als ik dik ben...
[..]
Toch? Je zou toch eerst iets anders stemmen?
amper, volt, watt..... allemaal 1 pot natquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoax, want panda's propageren amper.
Je wil gewoon breed worden G?quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
had t toch niet over "later, als ik lang ben"
Hehequote:Op zaterdag 1 september 2012 16:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ik had dat ontbrekende woordje al geinterpoleerd
Dat is Ampere.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
amper, volt, watt..... allemaal 1 pot nat
Mensen die niet Groningenquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Propaganda
Beetje mijn kans ontnemen om Brabant in de TT te zetten
Is uberhaubt onmogelijk met iemand die met slecht gerelateerde vergelijkingen komt en er geen verstand van heeft.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja sorry maar als jij dat inductie probleem blijft maken is een discussie gewoon onmogelijk
Waarom ga je d66 stemmen? (vergroot nu je kans om mensen over te halen met je goede argumenten.. GO GO GO )quote:
dank, ik schrijf t in mn pandaboekquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is Ampere.
Propageren als in: voortplanten.
Amper als in: praktisch niet.
D66 heeft een goed programma. Het is reëel, eerlijk en ambitieus. De nodige hervormingen zullen worden doorgevoerd en er zal geïnvesteerd worden in de toekomst. Op naar de volgende gouden eeuwquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Waarom ga je d66 stemmen? (vergroot nu je kans om mensen over te halen met je goede argumenten.. GO GO GO )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |