abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116643055
De na die tweet van gisteren te verwachten selectie:
quote:
Terpstra
Mollema
Boom
Gesink
Ten Dam
Slagter
Lindeman
Kroon
De Kort
Tijdrit voor Westra en Kelderman.
  dinsdag 11 september 2012 @ 14:40:07 #77
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_116643098
Leo _O_
Beste bondscoach die we ooit hebben gehad _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_116643136
Kroon had ik niet verwacht eigenlijk, dan eerder Langeveld, Weening of Hoogerland. Maar mooie selectie hoor :)
pi_116643529
Da's geen misselijke ploeg van de Colombianen zeg.
pi_116643586
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:30 schreef baggerbaas het volgende:

[..]

Op de een of andere manier verwacht ik het meeste van Betancur. Was vorig jaar ook erg sterk in deze periode van het jaar en heeft bovendien een aardige sprint.
Is ook het meest gesicht voor een dergelijk parcours. Samen met Uran dan.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_116643608
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:41 schreef Marcoss het volgende:
Kroon had ik niet verwacht eigenlijk, dan eerder Langeveld, Weening of Hoogerland. Maar mooie selectie hoor :)
Kroon gaat winnen, let maar op
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_116643653
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:55 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Is ook het meest gesicht voor een dergelijk parcours. Samen met Uran dan.
Een Rubiano in topvorm zie ik ook hele leuke dingen doen. Voor hem is dit parcours misschien wel het meest geschikt.
pi_116643925
Goede Nederlandse selectie _O_
En Wilco voor de tijdrit :)
pi_116644258
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:57 schreef TheArt het volgende:

[..]

Een Rubiano in topvorm zie ik ook hele leuke dingen doen. Voor hem is dit parcours misschien wel het meest geschikt.
leuke dingen misschien, maar lijkt me niet dat hij het speerpunt is. Dat lijkt me eerder Uran of Betancur.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_116645067
Ik vind het ook wel een ideaal parcours voor Freire. Er wordt vaak gedacht dat hij heel goed is in een kort sprintje bergop, maar z'n specialiteit is juist om als een van de weinige sprinters een selectief parcours te overleven en dan in een vlakke sprint toe te slaan.

Zou wel vet zijn!
  Moderator dinsdag 11 september 2012 @ 16:35:29 #86
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_116647767
Leo heeft het licht gezien? Slagter. _O_
  dinsdag 11 september 2012 @ 17:10:16 #87
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_116649093
Selectie Frankrijk:

Thomas Voeckler
Sylvain Chavanel
Maxime Bouet
Jérôme Coppel
Mickael Delage
Jérémie Galland
Tony Gallopin
Vincent Jérôme
Arthur Vichot

met woordje uitleg van bondscoach Jalabert:

quote:
"Iedereen moet werken voor Voeckler"

De Franse bondscoach Laurent Jalabert heeft zijn WK-ploeg gebouwd rond Thomas Voeckler.

"Hij heeft het ideale profiel voor dit WK. Alle renners in de ploeg willen zich opofferen voor Voeckler."

"Ik heb een selectie gemaakt zonder echter spurter. Zelfs als er in de laatste ronde 80 renners naar de Cauberg rijden, verwacht ik daar vuurwerk. In theorie zou Tom Boonen ook kunnen winnen, maar hij zou het van een spurt moeten hebben."

"Sylvain Chavanel is onze schaduwkopman. Maar hij moet het van ver proberen. Sylvain is beter als hij 50 kilometer voor de finish aanvalt. Voeckler is onze man in de laatste ronde."
pi_116652209
quote:
Hij is gewend aan discussies rond de samenstelling van zijn selectie. Leo van Vliet had ook dinsdag voor het aanstaande WK wielrennen in Limburg een paar verrassingen in petto. En natuurlijk waren er teleurgestelde renners. "Maar de negen die ik gekozen heb zijn op dit moment voor dit parcours gewoon de besten.”

Om diverse redenen passeerde de bondscoach 'grote' namen als Johnny Hoogerland, Steven Kruijswijk en Sebastian Langeveld. Hoogerland onderscheidde zich het afgelopen weekeinde in Canada niet, Kruijswijk heeft volgens Van Vliet „een beetje stilgestaan” en Langeveld reed dit najaar te weinig wedstrijden. "Hij kwam bovendien geblesseerd uit de Tour.” De enige renner die hij tot zijn spijt niet kon selecteren was Wout Poels, de Limburger die herstelt van een zware val in de Tour. "Dit WK was hem op het lijf geschreven.”

Van Vliet wilde niet over tactiek en kopmannen praten. "Dat komt volgende week.” Wel liet hij wederom doorschemeren een rotsvast vertrouwen te hebben in Terpstra. "En die is nog zo veel sterker geworden. Iedereen heeft gezien hoe hij de Rabo's een lesje leerde bij het NK. Reken maar dat die jongens respect voor hem hebben. Vorig jaar wilde Niki geen kopman zijn want hij geloofde niet dat die andere jongens voor hem zouden rijden. De Terpstra van 2012 zal dat niet meer zeggen.”
Zie toch eerder Mollema als kopman eigenlijk (ook al was de Vuelta natuurlijk niet goed qua klassement, maar zat er wel een paar keer goed bij in de heuvelachtige ritten), al weet je het nooit met Terpstra.
pi_116662162
waar zijn al de lijsten te zien van deelnemende ploegen? ik kan het niet vinden op de officiele website.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 september 2012 @ 21:43:16 #90
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_116663114
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:27 schreef FredWielergek het volgende:
waar zijn al de lijsten te zien van deelnemende ploegen? ik kan het niet vinden op de officiele website.
http://www.uci.ch/Modules(...)&id=Nzk4Mjc&LangId=1

Dat zijn iig de gekwalificeerde ploegen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_116663413
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:27 schreef FredWielergek het volgende:
Op vorige pagina heb ik wen lijst neergezet.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_116664860
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:43 schreef borisz het volgende:

[..]

http://www.uci.ch/Modules(...)&id=Nzk4Mjc&LangId=1

Dat zijn iig de gekwalificeerde ploegen.
ah dat is wat ik zoicht, dank je
pi_116675318
Garmin zal bij de TTT in elk geval starten met Dekker, Millar en Talansky. Zabriskie, Vandevelde en Danielson zullen niet starten.

Leuk voor TD.
pi_116677991
Argos - Shimano
Bert De Backer
Patrick Gretsch
Roger Kluge
Ramon Sinkeldam
Mathieu Sprick
Albert Timmer
pi_116678160
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:39 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Zie toch eerder Mollema als kopman eigenlijk (ook al was de Vuelta natuurlijk niet goed qua klassement, maar zat er wel een paar keer goed bij in de heuvelachtige ritten), al weet je het nooit met Terpstra.
Als hij er in die rit die Gilbert won niet goed bij had gezeten, had ik zelfs een selectie van Mollema wat belachelijk gevonden. Maar hij schijnt weer op de goede weg te zitten, dus ik ben heel benieuwd wat we van hem kunnen verwachten.
pi_116678274
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:24 schreef Sautor het volgende:

[..]

Als hij er in die rit die Gilbert won niet goed bij had gezeten, had ik zelfs een selectie van Mollema wat belachelijk gevonden. Maar hij schijnt weer op de goede weg te zitten, dus ik ben heel benieuwd wat we van hem kunnen verwachten.
Hij heeft vooral in het begin van de Vuelta genoeg laten zien. Daarnaast heeft hij het, nadat hij die mindere dag had halverwege de Vuelta, gewoon laten lopen voor het klassement. En terecht. Goed WK is belangrijker dan een 12e plaats in het AK.
pi_116679834
Rabobank:

Lars Boom
Stef Clement
Rick Flens
Robert Gesink
Wilco Kelderman
Luis Leon Sanchez
pi_116680343
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 11:19 schreef Marcoss het volgende:
Rabobank:

Lars Boom
Stef Clement
Rick Flens
Robert Gesink
Wilco Kelderman
Luis Leon Sanchez
Toch niet kansloos.
pi_116680588
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 11:35 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Toch niet kansloos.
Zijn ook allemaal groot en of breed, dus eigenlijk iedereen kan goed schuilen. Top 5 moet zeker mogelijk zijn.
  Moderator woensdag 12 september 2012 @ 12:03:26 #100
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_116681357
Moeten ze met vijf binnen komen of met zes?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')