Service hèquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:08 schreef Panthera. het volgende:
Gelukkig hebben ze wel Boogerd en Van Moorsel in de studioMaar ja, dat wisten we al, NOS ziet liever zichzelf dan sport.
Dat mag ik toch wel aannemen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:59 schreef Alleskids het volgende:
wordt de ploegen TT wel uit gezonden?
twitter:TourDeJose twitterde op maandag 10-09-2012 om 12:50:32Danish selection Worlds: Fuglsang, CA Sörensen & Breschel. Fuglsang on time trial too (via @dullemarulle) reageer retweet
Dus geen Vanendert. Tevens o.a. geen Nuyens en Bakelants. Vandenbergh en De Weert zijn door respectievelijk Boonen en Gilbert als knecht uitgekozen. Meersman vind ik wel een enigszins rare keuze, die liet in de Vuelta toch duidelijk zien een paar niveau's tekort te komen op de hellende aankomsten waar hij op mikte. En als helper zou ik dan eerder gaan voor iemand als Vanendert of Devenyns.quote:Tom Boonen
Philippe Gilbert
Björn Leukemans
Kevin De Weert
Gianni Meersman
Jürgen Roelandts
Greg Van Avermaet
Stijn Vandenbergh
Johan Vansummeren
Geen Simon dus wat mij enorm verbaast. Ook een type als Roy lijkt me voor het WK en een eventuele vlucht geen verkeerde, maar die is er dus ook niet bij. Voor de rest wel een logische selectie.twitter:TourDeJose twitterde op maandag 10-09-2012 om 18:00:40France Worlds: Bouet, Chavanel, Coppel, Delage, Galland, Gallopin, Jérôme, Vichot and Voeckler reageer retweet
Sep Vanmarcke is iig ontevreden.twitter:sepvanmarcke twitterde op maandag 10-09-2012 om 17:32:58Just heard I'm not selected for the world championships! Again! "Mix of young and experienced riders",what a joke! Where are the young ones? reageer retweet
Roy rijdt wel de tijdrit (samen met Chavanel)quote:Op maandag 10 september 2012 18:13 schreef TheArt het volgende:
Geen Simon dus wat mij enorm verbaast. Ook een type als Roy lijkt me voor het WK en een eventuele vlucht geen verkeerde, maar die is er dus ook niet bij. Voor de rest wel een logische selectie.twitter:TourDeJose twitterde op maandag 10-09-2012 om 18:00:40France Worlds: Bouet, Chavanel, Coppel, Delage, Galland, Gallopin, Jérôme, Vichot and Voeckler reageer retweet
Wow dat Leo dat aan durft en dat hij ze überhaupt kenttwitter:HarmVonk twitterde op maandag 10-09-2012 om 20:16:58Morgen in #DvhN: opinie over WK-selectie van bondscoach @leovanvliet Bert Jan Lindeman en Tom-Jelte Slagter maken in Valkenburg hun debuut. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |