Aardbeitjesquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:06 schreef STING het volgende:
[..]
Pisoletje op. Over op aardbeiennomnom
Hoe was dat ook al weer, opgewarmd in het blik zelf toch?quote:
zien je kookkunsten er al wat beter uit ondertussen?quote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:11 schreef STING het volgende:
[..]
Lekkel
oh ja, met slagroom natuurlijk
met aardappels erbij, alvast voor vanavond, heb je maar 1 pan nodigquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe was dat ook al weer, opgewarmd in het blik zelf toch?
Aimadonnaquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
met aardappels erbij, alvast voor vanavond, heb je maar 1 pan nodig
Wij zijn dinsdag heerlijk wezen uit etenquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
Wij hoeven lekker niet te koken vanavonden gister zijn we ook al uit geweest
Lekker hoor zo'n weekend
Jawel maar soms ook niet als ik gewoon geen zin of tijd heb om er veel moeite voor te doen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zien je kookkunsten er al wat beter uit ondertussen?
ik hoef vanavond ook niet te koken, ga naar groot bedrijfsfeest van mn oom! Echt een mega buffet, en live muziek enzo!quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
Wij hoeven lekker niet te koken vanavonden gister zijn we ook al uit geweest
Lekker hoor zo'n weekend
weet ik maar dat ding doet het niet op mijn toetsenbordquote:
details allemaal lekker boeiend jullie snappen toch wat ik bedoel?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
Maar waarom typ je dat niet a la?
Alsnog beter dan alla en dan gaat je bezwaar tenminste op
Nee, ik begrijp echt he-le-maal niks van je postquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:20 schreef kree het volgende:
[..]
details allemaal lekker boeiend jullie snappen toch wat ik bedoel?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zien je kookkunsten er al wat beter uit ondertussen?
hmms niet genoeg mee gelezen dan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp echt he-le-maal niks van je post![]()
Wow, tien woorden zonder ook maar een beetje cohesiequote:Op zaterdag 1 september 2012 13:20 schreef kree het volgende:
[..]
details allemaal lekker boeiend jullie snappen toch wat ik bedoel?
Gezegd is met een d.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:22 schreef kree het volgende:
[..]
hmms niet genoeg mee gelezen dan.
Want over mij en eten koken is genoeg gezegd.
Was een onschuldig garpje kerelquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:22 schreef kree het volgende:
[..]
hmms niet genoeg mee gelezen dan.
Want over mij en eten koken is genoeg gezegd.
Ik haat wel echt op kreequote:Op zaterdag 1 september 2012 13:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Was een onschuldig garpje kerel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |