ja, tis een ouwe man! hij is al halfweg 30!quote:Op zondag 2 september 2012 12:58 schreef Piles het volgende:
Wat een item is het ook
Of wil je 150 gulden
Hij deed bij mij ook heel raar daarna, toen ik em aan wilde zetten begon ie op dat korte frangtmentje van Run To The Water, dat was al geweest toen, toen stopte ik em en weer opnieuw, en begon ie weer exact op dat momentquote:Op zondag 2 september 2012 13:04 schreef 3rdRock het volgende:
en weer klapt de stream er om 13.03u uit. is iedere zaterdag en zondag zo. weird.
hier ook! en het vreemde is dat ie dat bij mij al weeeeeken doet op dat tijdstip. zowel zaterdag als zondag. andere dagen weet ik niet want dan heb ik de stream niet aanstaanquote:Op zondag 2 september 2012 13:13 schreef alors het volgende:
[..]
Hij deed bij mij ook heel raar daarna, toen ik em aan wilde zetten begon ie op dat korte frangtmentje van Run To The Water, dat was al geweest toen, toen stopte ik em en weer opnieuw, en begon ie weer exact op dat momentDat kan toch niet Timur???
Nog een keer opnieuw en toen deed ie wel normaal.
Hmm... maar eens in de gaten houden dan. Klinkt niet helemaal als zijnde de bedoeling.quote:Op zondag 2 september 2012 13:13 schreef alors het volgende:
[..]
Hij deed bij mij ook heel raar daarna, toen ik em aan wilde zetten begon ie op dat korte frangtmentje van Run To The Water, dat was al geweest toen, toen stopte ik em en weer opnieuw, en begon ie weer exact op dat momentDat kan toch niet Timur???
Nog een keer opnieuw en toen deed ie wel normaal.
als je er wat aan hebt: ik gebruik de laatste versie van Opera en heb er last van op http://www.3fm.nl/webcam/popup ieder zaterdag en zondag rond 13.03uur. Besturingssysteem maakt niet uit. paar weken geleden had ik XP en er last van, Nu win7 en er nog steeds last vanquote:Op zondag 2 september 2012 14:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hmm... maar eens in de gaten houden dan. Klinkt niet helemaal als zijnde de bedoeling.
Had 't volgens mij vandaag zelf ook hier, lijkt dus wel iets met de stream te zijn...quote:Op zondag 2 september 2012 14:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als je er wat aan hebt: ik gebruik de laatste versie van Opera en heb er last van op http://www.3fm.nl/webcam/popup ieder zaterdag en zondag rond 13.03uur. Besturingssysteem maakt niet uit. paar weken geleden had ik XP en er last van, Nu win7 en er nog steeds last van
die moet ik dan ff bewaren tot volgend weekend want dan is Timur er weerquote:Op zondag 2 september 2012 14:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had 't volgens mij vandaag zelf ook hier, lijkt dus wel iets met de stream te zijn...
Evt. kan je proberen of je het probleem ook hebt met de nieuwe stream http://www.3fm.nl/api/webcam (flash-based ipv silverlight)
Kwaliteit van die nieuwe stream is 'adaptive'. Dat wil zeggen dat 'ie vanzelf beter wordt als je bandbreedte het toelaat. Hij begint idd slecht, maar wordt na een paar seconden al een stuk beter en is volgens mij zelfs op het hoogste niveau beter dan de oude stream qua kwaliteit.quote:Op zondag 2 september 2012 14:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die moet ik dan ff bewaren tot volgend weekend want dan is Timur er weer
ff gekeken, kwaliteit is niet best, maar hij loopt wel voor op de andere stream (of dat ligt aan mij). als ik er aan denk probeer ik em volgende week....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |