quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:21 schreef De_Guidance het volgende:
De VVD wint en de PvdA en SP eindigen ongeveer gelijk, het is al besloten.
Hij is al verslagen. Laat nu aub Samsom de SP volledig leegeten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:12 schreef remlof het volgende:
Ben benieuwd of Roemer zich nog een beetje kan herstellen of dat dit debat echt de genadeslag voor hem wordt.
Hij gaat helemaal ten onder.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:12 schreef remlof het volgende:
Ben benieuwd of Roemer zich nog een beetje kan herstellen of dat dit debat echt de genadeslag voor hem wordt.
Inderdaad, niet te geloven dat de VVD stijgt in de peilingen en op meer virtuele zetels staat dan dat ze in de Kamer hadden/hebben. Hebben we dan blijkbaar zoveel miljonairs in Nederland?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
WEER MEER RUTTE!
WEER MEER zetels voor liegende VVD.
Wat zit je nou toch weer overal te miemelen EG?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
WEER MEER RUTTE!
WEER MEER zetels voor liegende VVD.
Het is denk ik eerder het bandwagon effect. Menig blonde kiezer trapt in de misleidende gladde praatjes van Rutte. Verder gebrek aan normen en waarden van Nederlanders die liegende mensen belonen. Ik kan het anders niet verklaren waarom ze zo graag naar een zo Amerikaans mogelijke samenleving willen waarin grote groepen in de armoe leven zelf werkenden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:16 schreef Nwana-Zeist het volgende:
[..]
Inderdaad, niet te geloven dat de VVD stijgt in de peilingen en op meer virtuele zetels staat dan dat ze in de Kamer hadden/hebben. Hebben we dan blijkbaar zoveel miljonairs in Nederland?
Hoezo ? het CDA is er toch bijquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:59 schreef Eenskijken het volgende:
waarom WEER geen kleinere partijen aanwezig? Dit is neit eerlijk
Wilders is juist iemand die er perfect tussen past. Is er naast politiek gebabbel ook nog komisch gebabbel, een man met zulke prachtige humor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:36 schreef sonnyspek het volgende:
Al die kleine partijen...irritant om naar te luisteren. Wilders maakt gehakt van Roemer.
Haha, wat is er precies grappig aan zijn opmerkingen?:)quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wilders is juist iemand die er perfect tussen past. Is er naast politiek gebabbel ook nog komisch gebabbel, een man met zulke prachtige humor.
Eigenlijk alles.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:11 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Haha, wat is er precies grappig aan zijn opmerkingen?:)
En Samsom van Wilders.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:36 schreef sonnyspek het volgende:
Al die kleine partijen...irritant om naar te luisteren. Wilders maakt gehakt van Roemer.
Je zou eens willen dat ook voor de domme kiezers Rutte eindelijk eens goed wordt ontmaskerd, want in de peilingen stijgen ze nog steeds door.quote:
Wat is er eigenlijk dom aan die mensen? Jij hebt de wijsheid wel in pacht wil je zeggen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je zou eens willen dat ook voor de domme kiezers Rutte eindelijk eens goed wordt ontmaskerd, want in de peilingen stijgen ze nog steeds door.
Het is dom om op een partij te stemmen waarvan mensen klaarblijkelijk niet eens beseffen hoe het beleid voor hun persoonlijk uitwerkt. Ik kan mij niet indenken dat meer dan 20% van het electoraat baat heeft bij de keuzes die de VVD maakt. Maw een deel is dom of nogal massochistisch ingesteld.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk dom aan die mensen? Jij hebt de wijsheid wel in pacht wil je zeggen?
Hoeveel % stemt op de VVD dan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is dom om op een partij te stemmen waarvan mensen klaarblijkelijk niet eens beseffen hoe het beleid voor hun persoonlijk uitwerkt. Ik kan mij niet indenken dat meer dan 20% van het electoraat baat heeft bij de keuzes die de VVD maakt. Maw een deel is dom of nogal massochistisch ingesteld.
Ipsos/synovate peilde gister nog 36 zetels....dus reken maar uit.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoeveel % stemt op de VVD dan?
Toch niet heel veel meer dan 20%?
Of men is geheel in lijn met de VVD van mening dat het niet aan de overheid is om jou beter te maken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is dom om op een partij te stemmen waarvan mensen klaarblijkelijk niet eens beseffen hoe het beleid voor hun persoonlijk uitwerkt. Ik kan mij niet indenken dat meer dan 20% van het electoraat baat heeft bij de keuzes die de VVD maakt. Maw een deel is dom of nogal massochistisch ingesteld.
24%.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ipsos/synovate peilde gister nog 36 zetels....dus reken maar uit.
Of sommige mensen durven iets verder te kijken dan hun eigen bankrekening. Het is toch een godsgeklaag dat je mensen 'dom' noemt die misschien wel hun persoonlijke belangen opzij zetten voor het landsbelang.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Over welke partijen heb je? SGP, PvdD, DPK?quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:59 schreef Eenskijken het volgende:
waarom WEER geen kleinere partijen aanwezig? Dit is neit eerlijk
Roemer zat gister weer onzeker te stotteren. Wel vreemd, in 2010 was hij juist enorm goed in de debatten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:05 schreef MrBadGuy het volgende:
Hopelijk houdt Roemer nu tenminste nog een beetje stand, zometeen verliest hij te veel zetels aan de PvdA en gaan die echt de strijd met de VVD aan
Ik denk niet dat de PvdA en SP veel zetels van de VVD kunnen winnen. Ik denk dat alleen Wilders dat kan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je zou eens willen dat ook voor de domme kiezers Rutte eindelijk eens goed wordt ontmaskerd, want in de peilingen stijgen ze nog steeds door.
Ik vond hem gisteren inderdaad ook zwak. In 2010 was hij nog een fris gezicht, waren niet alle ogen op hem gericht, was de premiersdruk er niet en gingen niet alle partijen vol tegen de SP in. Op die manier kun je veel sympathie winnen door een grap te maken. Inderdaad dus een vorm van onder de druk bezwijken, ik denk dat hij het vanavond ook niet veel beter zal gaan doen (iig niet zo goed dat de overgelopen kiezers terug gaan komen).quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
Roemer zat gister weer onzeker te stotteren. Wel vreemd, in 2010 was hij juist enorm goed in de debatten.
Misschien bezwijkt hij onder de druk.
Ik kan mij niet indenken dat de VVD 1 op de 4 kiezers kan bedienen, anders dan op een nadelige wijze.quote:
Of juist het CDA . Het is erg jammer dat de laatste op haar rug ligt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:21 schreef rop45 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de PvdA en SP veel zetels van de VVD kunnen winnen. Ik denk dat alleen Wilders dat kan.
In het verleden behaalde resultaten...quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:26 schreef rop45 het volgende:
Waarom begint niemand erover dat Samson tien keer is opgepakt door de politie? Dat lijkt me toch wel relevant.
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:05 schreef MrBadGuy het volgende:
Hopelijk houdt Roemer nu tenminste nog een beetje stand, zometeen verliest hij te veel zetels aan de PvdA en gaan die echt de strijd met de VVD aan
Roemer is in de TK juist één van de betere debaters. Vandaar dat zijn optredens tot nu toe zo tegenvallen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij gaat helemaal ten onder.
Tot nu toe heeft hij in geen enkel debat goed gepresteerd. Staat hij ook niet om bekend.
Zijn tekort aan kennis komt dan goed naar voren, dat schrikt mensen af.
Hebben we gezien tijdens het radio 1 debat jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:36 schreef sonnyspek het volgende:
Begin eens.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:26 schreef rop45 het volgende:
Waarom begint niemand erover dat Samson tien keer is opgepakt door de politie? Dat lijkt me toch wel relevant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |