Ik vanmorgen ook al nietquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Op het moment kom ik niet verder dan mijn rechterhand.
Ook niet onbelangrijkquote:
Pica pica!quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Tis een lief wit roze jurkje geworden btw
Tjeeeez. Wat moet ik daarvan denken?quote:
Moest vannacht half 2 de was nog in de droger down.quote:
Moeheid enzo.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tjeeeez. Wat moet ik daarvan denken?
Ik moet zo was ophangen lekker buiten, want mooi weer.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Moest vannacht half 2 de was nog in de droger down.
Had ik gisterquote:
Whoohoo!quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
Lola heeft gescoord
2 paar gymschoentjes v een tientje
Beter, wakker blijven om dat te doen is niet echt chill.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet zo was ophangen lekker buiten, want mooi weer.
Nope, ik lag gister al om 23u in bed,nog ff gelezen maar volgens mij sliep ik nog voor twaalven.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beter, wakker blijven om dat te doen is niet echt chill.
Ze waren even in de keuken wat aan het pakken, dus dan pak ik mijn mobiel er even bij.quote:Op zaterdag 1 september 2012 08:59 schreef Vinniiee het volgende:
Je bent bij die dates en dan ga je op fok zitten
Is t nog wat geworden?
Same herequote:Op zaterdag 1 september 2012 11:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet zo was ophangen lekker buiten, want mooi weer.
Die heb ik volgende week pas.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Same herealle vakantiewas opruimen
Neuh das een heel verschilquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Die heb ik volgende week pas.
En ook lange niet zoveel.
Dus alleen nog maar onmeunig veel vouwen en strijken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuh das een heel verschil
Maar sinds thuiskomst zit nu de 5e was er in en.is mijn wasmand leeg
Jaquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus alleen nog maar onmeunig veel vouwen en strijken.
Meh stom. Maar je bent er bijna doorheen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaik moest gewoon extra wassen... Had op de vakantie wel een was gedraaid maar dat wasmiddel was niet echt tof. J. Heeft uitslag gekregen er van dus moest die was alsnog opnieuw thuis doen
Pas je op met overbelastingquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Meh stom. Maar je bent er bijna doorheen.
Pff, Ik ben nu in de keuken bezig met een grondlaag van speciale verf die vetvlekken e.d. isloeert.
Maar, godsallemachtig wat is die verf dik, en wat schildert dat zwaar.
Maar goed dat ik vanmorgen al even, euhm... jullie weten wel.
goed bezigquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:14 schreef Moeraskat het volgende:
20 baantjes gezwommen en nog niet moe, jammer dat het al tijd was anders had ik nog meer baantjes kunnen doen.. Op naar de 80
Ja hèquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goed bezig
Ik ga vanavond weer een rondje lopen
Nice.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:14 schreef Moeraskat het volgende:
20 baantjes gezwommen en nog niet moe, jammer dat het al tijd was anders had ik nog meer baantjes kunnen doen.. Op naar de 80
Ik ga er mee stoppen voor vandaag.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pas je op met overbelasting
Voor je het weet heb je een slijmbeursontsteking in je schouder...
Respect MK.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:14 schreef Moeraskat het volgende:
Ja en mijn buik moet afvallen, heb teveel gevreten de laatste zes maanden.en nu zitten mijn kledingstukken niet meer zo fijn plus ik wil strakke kleding aan en dat voelt niet prettig.. Kilootje of vijf zes kwijt raken zou fijn zijnquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Respect MK.
Probeer je je conditie te verbeteren?
Ik zit er aan te denken ook te gaan zwemmen (al 10 jaar geen zwembad van binnen gezien) omdat ik te dik ben geworden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja en mijn buik moet afvallen, heb teveel gevreten de laatste zes maanden.en nu zitten mijn kledingstukken niet meer zo fijn plus ik wil strakke kleding aan en dat voelt niet prettig.. Kilootje of vijf zes kwijt raken zou fijn zijn
Is het zo erg misschien ?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken ook te gaan zwemmen (al 10 jaar geen zwembad van binnen gezien) omdat ik te dik ben geworden.
Maar nu heb ik ook daadwerkelijk tijd er voor.
Moet ik wel eerst over de schaamte heenkomen van mijn dikke pens in een zwembroek en plein public.
Mwah, ik ben wel veel te dik.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanaf morgen geen FOK! Crew meer
geloof mij, als je dat zwemmbad binnen komt en gewoon je ding doet wordt er veel minder op je gelet dan jij denkt!quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, ik ben wel veel te dik.
Ik ben 1,75 en weeg meer dan 80 kilo.
Verkering?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zie FC
Staat wel een MED daaro
quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zie FC
Staat wel een MED daaro
Wat tof.quote:
Allicht, ja. Van de week eens gaan kijken wat de prijzen zijn hier.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
geloof mij, als je dat zwemmbad binnen komt en gewoon je ding doet wordt er veel minder op je gelet dan jij denkt!
Je kunt aan je buikje werken, maar je bent nog niet lelijk dik..quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Ik werk er ook aan. Iedere dag meer bewegen. Lopen, opdrukken, werken aan de schuine buikspieren.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt aan je buikje werken, maar je bent nog niet lelijk dik..
Tis mij nooit opgevallen in ieder geval
Je doet net alsof je 200+ kilo weegt...quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werk er ook aan. Iedere dag meer bewegen. Lopen, opdrukken, werken aan de schuine buikspieren.
Je hebt me ook nog niet naakt gezien. Ik draag altijd verhullende kleding.
Vandaag is je party toch?
Ik ben een klein kereltje, dan valt het echt snel op hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Je doet net alsof je 200+ kilo weegt...
Jaja, we komen ongeveer met 100 man bij jou in de huiskamer chillen, heb je al bier gekocht?quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werk er ook aan. Iedere dag meer bewegen. Lopen, opdrukken, werken aan de schuine buikspieren.
Je hebt me ook nog niet naakt gezien. Ik draag altijd verhullende kleding.
Vandaag is je party toch?
Ik ben dalijk op de verjaardag van mijn zwager, hihi.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jaja, we komen ongeveer met 100 man bij jou in de huiskamer chillen, heb je al bier gekocht?
Zulks een doos.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:45 schreef kingtoppie het volgende:
De kassa miep vroeg weer om mijn ID...
Gaat ze ook echt mijn geboortejaar opzoeken op mijn rijbewijs
Bwehehe.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:45 schreef kingtoppie het volgende:
De kassa miep vroeg weer om mijn ID...
Gaat ze ook echt mijn geboortejaar opzoeken op mijn rijbewijs
Appie heyn.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben dalijk op de verjaardag van mijn zwager, hihi.
[..]
Zulks een doos.
Welke winkel?
Ik ken je niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben een klein kereltje, dan valt het echt snel op hoor.
Of gewoon 2m zijn. Dat helpt ook.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:48 schreef kingtoppie het volgende:
Ze vroeger minder om mijn ID toen ik +- 16 was als nu overigens.... Gek genoeg..
Als je lang haar hebt lijk je ouder blijkt maar weer...
Ook als je dikker bent lijk je ouder.
Beetje laat, maar dat is behoorlijk pittig jaquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:41 schreef Fera het volgende:
Net kettlebell training gedaan en daarna 2,5 km zo snel mogelijk roeien. Ik ben kapot.
Nice, goed bezigquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:14 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:39 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb een foto uit de toekomst... Zo ben ik later over 40 jaar:Katten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik ook niet echt. Ben al een poosje groot.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja ik was niet groter toen ik 16 was als nu..
Ik vind het niet erg om die te zijn hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]!
Er moeten uitzonderingen gemaakt worden
Haha dat dacht ik al jaquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om die te zijn hoor.
whut wie?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof dat door Mr. Spam hier komt
Ipony?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed hoor
Godver, volgens mij is m'n telefoon kapot. Hij speelt muziek niet meer goed af.
Lol, ik zit in de trein terug. Was er van 11 tot 16:55.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:10 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben ook in Utrecht.
Mooi weer wel.
Nope, Galaxy S2. Overigens lijkt het alleen bij net gekopieerde nummers te zijn.quote:
Misschien zijn die bestanden dan gewoon corrupt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lol, ik zit in de trein terug. Was er van 11 tot 16:55.
Was zeker lekker weer ja
[..]
Nope, Galaxy S2. Overigens lijkt het alleen bij net gekopieerde nummers te zijn.
Zou kunnen, op pc doen ze t wel gewoon.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien zijn die bestanden dan gewoon corrupt.
Fotoquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er was een vrouw die probeerde vlinderslag geloof ik en die kwamquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje laat, maar dat is behoorlijk pittig ja
[..]
Nice, goed bezigIn de weg zwemmende mensen zijn behoorlijk irritant ja.
Wat is iedereen sportief bezig
quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er was een vrouw die probeerde vlinderslag geloof ik en die kwam
Niet vooruit.. Ik piste bijna in m'n broek van't lache
Ze spatte alleen elke keer mijn neus vol waterquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Altijd grappig als mensen iets proberen en het niet lukt
Goed bezigquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze spatte alleen elke keer mijn neus vol water![]()
Maar goedFf aan de kant gehangen tot ik ver genoeg achter haar lag
en geen last meer van
Ik ook niet toen ik laatst geen kaartje had.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:32 schreef Vinniiee het volgende:
Grr, niet gecontroleerd in de trein
Ik al 2x niet, had voor die 40 euro wel wat leukers kunnen doenquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet toen ik laatst geen kaartje had.
Ik moest laatst kiezen, of de trein missen en de laat op school komen of een boete riskeren. Ik vond school op dat moment even belangrijker dan geld.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik wordt 9vd 10 keer niet gecontroleerd en toch durf ik niet zwart te reizen!
Als het daadwerkelijk 9/10x is... Maak je al winst als je treinkaartje duurder is dan 3.50.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dit dus, 1x gedaan en ik werd gecontroleerd. Op een traject van een kwartier wat altijd een mega trein isquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Goedzoquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ben vooral afscheid aan het nemenquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:56 schreef Fera het volgende:
Het is ineens stil hier.Iedereen is eten zeker.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben vooral afscheid aan het nemen
-_Guitarist_- stopt als Mod
18 hotwings naar binnen gewerkt en nu terug fietsenquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:56 schreef Fera het volgende:
Het is ineens stil hier.Iedereen is eten zeker.
Ik heb absoluut geen trek.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
18 hotwings naar binnen gewerkt en nu terug fietsen
*knuffel terugquote:
Dat kan ie ook best zelf, en anders smeert ie maar een boterham.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:36 schreef Fera het volgende:
[..]
*knuffel terug
Ik moet wel m'n vriend nog voeren. Geen zin om te koken.
Dan heb ik ruzie, denk ik. Ik had ook al kip uitgelegd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat kan ie ook best zelf, en anders smeert ie maar een boterham.
Hihihihi. Nee.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:36 schreef Fera het volgende:
[..]
*knuffel terug
Ik moet wel m'n vriend nog voeren. Geen zin om te koken.
Stom.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan heb ik ruzie, denk ik. Ik had ook al kip uitgelegd.
Ik vind het ook stom eigenlijk. Maar ik heb de afgelopen tijd, toen ik vooral thuis was, altijd voor hem gekookt omdat hij fulltime werkte. Hij zegt ook dat hij het niet kan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Stom.
Als mijn meisje dat zegt kook ik gewoon zelf.
Is gelijk uit huis met jou gaan samenwonen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het ook stom eigenlijk. Maar ik heb de afgelopen tijd, toen ik vooral thuis was, altijd voor hem gekookt omdat hij fulltime werkte. Hij zegt ook dat hij het niet kan.
Nee, andersom juist.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Is gelijk uit huis met jou gaan samenwonen?
Hij zegt dat hij niet kan maken wat ik altijd maak enz.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus hij heeft alleen gewoond?
En hij kan niet koken?
En hij leeft nog steeds?
Dan maakt ie toch iets wat hij kan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij niet kan maken wat ik altijd maak enz.
Hij ligt nu gewoon te slapen op de bank tot dat ik eten voor hem heb.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan maakt ie toch iets wat hij kan.
Ik kook anders dan mijn meisje.
Dat is echt met recht het grootste excuus van mannen; dat kan ik niet! nou alles kun je leren hoor, die van mij zegt ook vaak dat ie t niet kan maar vaak lukt t met aanwijzingen prima!!quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het ook stom eigenlijk. Maar ik heb de afgelopen tijd, toen ik vooral thuis was, altijd voor hem gekookt omdat hij fulltime werkte. Hij zegt ook dat hij het niet kan.
Ik kook iets geavanceerder, zeg maar. Hij kan dus alleen een pot sperziebonen koken, krieltjes en een stukje vlees bakken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
Zou niet best wezen als iedereen hetzelfde kookt.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij ligt nu gewoon te slapen op de bank tot dat ik eten voor hem heb.
O, dat zegt knetter dan weer wel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat is echt met recht het grootste excuus van mannen; dat kan ik niet! nou alles kun je leren hoor, die van mij zegt ook vaak dat ie t niet kan maar vaak lukt t met aanwijzingen prima!!
toegegeven: als ik kook zit er meer smaak aan maar dat zeg ik niet hardop!
Eigenlijk ben ik ook niet zo, ik laat niet over me heen lopen. Maar er zijn de laatste tijd veel spanningen en ruzies geweest en hij loopt te mokken over dat ik praat met FOK!kers. Zucht.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie relatie ook iets anders in elkaar zit.
Ik hoef dat dus niet te flikken.Of tenmniste, een keertje wel, maar niet op regelmatige basis.
ooh meid ik zou echt m boterham neerzetten!! principekwestiequote:Op zaterdag 1 september 2012 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij ligt nu gewoon te slapen op de bank tot dat ik eten voor hem heb.
Ben ik het mee eens, maar ik heb de afgelopen tijd dus vaker thuis gezeten dan hem.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:47 schreef JJH het volgende:
[..]
O, dat zegt knetter dan weer wel.
Maar, als zei 8 uur gewerkt heeft en ik heb de hele dag thuis gezeten dan kook ik gewoon.
Jij mag toch ook een uitlaatklep hebben?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik ook niet zo, ik laat niet over me heen lopen. Maar er zijn de laatste tijd veel spanningen en ruzies geweest en hij loopt te mokken over dat ik praat met FOK!kers. Zucht.
Naja, ik had 't eerder al ongeveer gezegd dat ik wel voor hem alleen iets zou maken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ooh meid ik zou echt m boterham neerzetten!! principekwestie
Hij vindt het allemaal maar vreemd, dat praten met vreemden op internet. Als ik irl met random mensen praten is het wel goed.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij mag toch ook een uitlaatklep hebben?
Dat heeft iedereen nodig en toevallig is die van mij ook hier.
Kip bakken, aardappeltjes bakken, klaar. Geen extra moeite instoppen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Naja, ik had 't eerder al ongeveer gezegd dat ik wel voor hem alleen iets zou maken.
En hij is niet geboren in 1947?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij vindt het allemaal maar vreemd, dat praten met vreemden op internet. Als ik irl met random mensen praten is het wel goed.
"Er zit geen groente bij", krijg ik dan. Ik heb geen aardappels in huis, die eten we niet zoveel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Kip bakken, aardappeltjes bakken, klaar. Geen extra moeite instoppen.
Nee, iew.quote:
Jij hebt de eerste kerel op aarde geloof ik die om groente zeurt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
"Er zit geen groente bij", krijg ik dan. Ik heb geen aardappels in huis, die eten we niet zoveel.
Hij is een healthfreak. Sport ook elke dag, heel zwaar. En hij is fitnessinstructeur.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij hebt de eerste kerel op aarde geloof ik die om groente zeurt.
Daar is toch ook niks mis mee?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kook iets geavanceerder, zeg maar. Hij kan dus alleen een pot sperziebonen koken, krieltjes en een stukje vlees bakken.
Ik deed eerst het huishouden + bijbaantjes (niet veel werk) en hij werkte full time. Nu ga ik studeren, vanaf maandag. Dan zal de verdeling van taken wel even veranderen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
op internet praat je nu eenmaal makkelijker dan irl!
is het verder wel een beetje eerlijk verdeeld thuis?
Ja, maar hij wil dus mijn culinaire goochelkunsten proeven, geen simpele maaltijd.quote:
Verwend nest is hetquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar hij wil dus mijn culinaire goochelkunsten proeven, en geen simpele maaltijd.
Op zich wel een complimentje.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar hij wil dus mijn culinaire goochelkunsten proeven, geen simpele maaltijd.
Hij heeft het nooit zo gezegd, ik denk dat hij er eerder niet op achteruit wil gaan.quote:
Hij is nog niet zo lang fitnessinstructeur.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verwend nest is hetAls ie zo gezond wilt eten als fitnessinstructeur dan kon hij dat eerst ook, en dus nu ook.
Hij heeft billenkoek nodig, iemand?![]()
Zal ik je vervangen ?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben vooral afscheid aan het nemen
-_Guitarist_- stopt als Mod
Eigenlijk mag ik ook niet zeuren met die van mij. Hij is lief, attent, begripvol en behulpzaam. We doen veel leuke dingen samen en zonder hem was ik dakloos geweest.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik voel me wel een beetje n bitch dat ik na t verhaal van fera pas besef dat ik met mijn vriend niet mag mopperen
Is het eigendunkerig om te zeggen dat mijn meisje ook mazzel heeft?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik voel me wel een beetje n bitch dat ik na t verhaal van fera pas besef dat ik met mijn vriend niet mag mopperen
Jep, veel kwark vooral.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:58 schreef kingtoppie het volgende:
Gemiddelde fitnessinstructeur slokt ook heel wat eiwitten weg denk ik.
Ah oke! Hmm, ja ik vind dat ie niet zoveel moet/mag eisen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is nog niet zo lang fitnessinstructeur.
2-3gram per kg lichaamsgewichtquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:58 schreef kingtoppie het volgende:
Gemiddelde fitnessinstructeur slokt ook heel wat eiwitten weg denk ik.
210 gram per dag, really?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke! Hmm, ja ik vind dat ie niet zoveel moet/mag eisen.
[..]
2-3gram per kg lichaamsgewicht
Geen shakes, puur natuur voor hem.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kwark.. Melk.... eiwitshakes.... Eieren.
als ik t zo lees dan heeft knetter het idd ook getroffen :yquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Is het eigendunkerig om te zeggen dat mijn meisje ook mazzel heeft?
Vlees,nomz.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen shakes, puur natuur voor hem.Veel kip en vlees ook.
Jij weegt 100 kilo?quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
210 gram per dag, really?(voor mij is dat dan)
Mijn kant van het verhaal hè.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
als ik t zo lees dan heeft knetter het idd ook getroffen :y
Mja in welke trant is plofkip puur natuur, en een bijproduct van de productie van kaas met wat zoetstofjes geen puur natuur...quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen shakes, puur natuur voor hem.Veel kip en vlees ook.
Ik ben zelf erg van het biologisch vlees. Maar het is gewoon te duur op dit moment.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja in welke trant is plofkip puur natuur, en een bijproduct van de productie van kaas met wat zoetstofjes geen puur natuur...
Jup, daarom ook veel producten met eiwitten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
210 gram per dag, really?(voor mij is dat dan)
Is vooral belangrijk voor je herstel idd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:03 schreef kingtoppie het volgende:
1 shake na een training is genoeg voor mij....
Scheeld alles. Is iets van 30-40 gram eiwit oid?
Ik neem (nog) geen shakes, dus geen idee. Maar er zit veel meer producten eiwitten in.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:03 schreef kingtoppie het volgende:
1 shake na een training is genoeg voor mij....
Scheeld alles. Is iets van 30-40 gram eiwit oid?
Als ik 200-300x opdruk is een shake ook goed.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Is vooral belangrijk voor je herstel idd.Maar ook alleen drinken als je daadwerkelijk traint.
Ik ken mensen die shakes drinken en opscheppen, maar nauwelijks sporten. Die worden hoogstens dikker.
Tis gewoon relaxed om wat sneller te herstellenquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:05 schreef Fera het volgende:
Gezien mijn vriend, heb je de shakes niet echt nodig. Hij ziet er prima gespierd uit zonder ooit een shake te hebben gedronken.
Eiwitten zijn bouwstoffen, daar ontwikkel je (o.a.) spieren mee en dus ook vet ja. Eerst bulken (boven onderhoud eten) en sterk worden, daarna cutten (beneden onderhoud eten).quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Is vooral belangrijk voor je herstel idd.Maar ook alleen drinken als je daadwerkelijk traint.
Ik ken mensen die shakes drinken en opscheppen, maar nauwelijks sporten. Die worden hoogstens dikker.
Waarom zou je 200-300x opdrukken? Heeft weinig nut ... En de shake is bijna altijd voor de spierhersel, na je work out.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik 200-300x opdruk is een shake ook goed.
Weinig nut? Ben je gek? Harstikke goede training.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zou je 200-300x opdrukken? Heeft weinig nut ... En de shake is bijna altijd voor de spierhersel, na je work out.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik 200-300x opdruk is een shake ook goed.
Ligt eraan wat je doel is. Mijn vriend doet niet aan cutten en droog worden. Hij traint op kracht, ook dat is na een tijdje zichtbaar. Persoonlijk vind ik dat mooier dan hele zichtbare spieren. En je hebt er meer aan, je bent ook echt sterk.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eiwitten zijn bouwstoffen, daar ontwikkel je (o.a.) spieren mee en dus ook vet ja. Eerst bulken (boven onderhoud eten) en sterk worden, daarna cutten (beneden onderhoud eten).
Nee hoor, zoveel herhalingen is tijdverspilling.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weinig nut? Ben je gek? Harstikke goede training.
Ja voor bodybuildersquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee hoor, zoveel herhalingen is tijdverspilling.
Klopt ligt aan je doel, maar ligt ook aan je vetpercentage. Soms is iets meer zichtbare spieren wel mooi, maar veelal niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je doel is. Mijn vriend doet niet aan cutten en droog worden. Hij traint op kracht, ook dat is na een tijdje zichtbaar. Persoonlijk vind ik dat mooier dan hele zichtbare spieren. En je hebt er meer aan, je bent ook echt sterk.
Nee hoor, je kunt beter verschillende oefeningen doen of het opdrukken zwaarder maken door bijv. je voeten op een bankje te zetten. Het gaat om intensiviteit, niet herhaling.quote:
Hij traint voornamelijk ook op krachtspieren.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt ligt aan je doel, maar ligt ook aan je vetpercentage. Soms is iets meer zichtbare spieren wel mooi, maar veelal niet.
Weet niet of je die foto van Panzermaus wel eens gezien hebt in US?
Ja voor spiergroei.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt beter verschillende oefeningen doen of het opdrukken zwaarder maken door bijv. je voeten op een bankje te zetten. Het gaat om intensiviteit, niet herhaling.
I know, maar hij cut wel:quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij traint voornamelijk ook op krachtspieren.
Nee, met veel herhalingen train je voor je spieruithoudingsvermogen. Kracht gaat met veel gewicht en ongeveer 8-12 herhalingen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja voor spiergroei.
Van veel herhalingen train je een meer doorbloedde spier.. Dit zijn minder opgepompte - dus minder zichbare spieren.... Maar zeggen dat je er niks mee traint is onzin, dat je zegt dat je er geen kracht mee traint dan heb je gelijk.
Mooie sixpack idd. Dit zit nog net op het randje van wat ik mooi vindt, nog 'droger' en ik vind het nep. Ik hou helemaal niet van bodybuilders. Vaak te opgeblazen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know, maar hij cut wel:
[M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #42
Echt wtf die sixpack
En z'n trapezius
Ik spreek dat nergens tegenquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, met veel herhalingen train je voor je spieruithoudingsvermogen. Kracht gaat met veel gewicht en ongeveer 8-12 herhalingen.
Je traint wel wat, maar je kunt veel effectiever zijn met minder herhalingen, meer gewicht en meer diversiteit aan oefeningen. Bovendien lijkt het me ook erg saai om 200-300 x hetzelfde te moeten doen.
Nog een beetje weer bij jullie?quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
Zo gegeten, kinderen gedouched, en omgekleed voor een stukje rennen...
Maar eerst nog ff wat drinken
Eens. Ik dacht dat je dit al extreem vondquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooie sixpack idd. Dit zit nog net op het randje van wat ik mooi vindt, nog 'droger' en ik vind het nep. Ik hou helemaal niet van bodybuilders. Vaak te opgeblazen.
Massa en kracht is niet hetzelfde.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik spreek dat nergens tegen![]()
Effectiever, met welk doel? Meer spiermassa aanzetten, inderdaad.
En diversiteit is altijd goed, maar opdrukken kan ik thuis heel simpel doen, en daar hou ik mijn borstpieren mee bij.... Prima lijkt me.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
Zo gegeten, kinderen gedouched, en omgekleed voor een stukje rennen...
Maar eerst nog ff wat drinken
Wat zei hij?quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:17 schreef Fera het volgende:
Vriendlief is trouwens ergens uit gaan eten.
En t word ook gewoon alweer vroeg donker...quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De zon heeft de hele dag geschenen. Nu nog alleen is het wel fris.....
quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:17 schreef Fera het volgende:
Vriendlief is trouwens ergens uit gaan eten.![]()
Klopt, massa en kracht is niet hetzelfde...quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Massa en kracht is niet hetzelfde.
En sorry, ik zal je wel verkeerd begrepen hebben. Het was me niet helemaal duidelijk.
Gewoon, dat hij dan maar zelf eten moest halen. Dus nu gaat 'ie in DB waarschijnlijk ergens eten.quote:
Wat ik bedoel met effectiever trainen, is dat je niet zozeer meer massa aanmaakt, maar wel sterker wordt. Kijk, er zal altijd massa bijkomen, maar niet zoveel als wanneer je daar specifiek op traint (zoals bodybuilders). Vaak zijn die opgepompte spieren niet eens zo sterk. Bij extreme bodybuilders zit er ook veel vocht in.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klopt, massa en kracht is niet hetzelfde...
quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon, dat hij dan maar zelf eten moest halen. Dus nu gaat 'ie in DB waarschijnlijk ergens eten.
Ik belicht nu ook slechts een enkele kant van hem, is eigenlijk niet genoeg voor een oordeel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Sorry, ik vind het een beetje aparte gozerAl kan ik daar eigenlijk niks over zeggen
Ik zie er niet super gespierd uit, ben toch wel een sterke kikker als je gaat kijken naar mijn kracht.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat ik bedoel met effectiever trainen, is dat je niet zozeer meer massa aanmaakt, maar wel sterker wordt. Kijk, er zal altijd massa bijkomen, maar niet zoveel als wanneer je daar specifiek op traint (zoals bodybuilders). Vaak zijn die opgepompte spieren niet eens zo sterk. Bij extreme bodybuilders zit er ook veel vocht in.
Bodybuilders hebben meer massa als powerlifters, powerlifters zijn sterker dan bodybuilders.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat ik bedoel met effectiever trainen, is dat je niet zozeer meer massa aanmaakt, maar wel sterker wordt. Kijk, er zal altijd massa bijkomen, maar niet zoveel als wanneer je daar specifiek op traint (zoals bodybuilders). Vaak zijn die opgepompte spieren niet eens zo sterk. Bij extreme bodybuilders zit er ook veel vocht in.
Klopt heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik belicht nu ook slechts een enkele kant van hem, is eigenlijk niet genoeg voor een oordeel.
Dat kan inderdaad, maar ik geef alleen aan hoe je het nog beter kan doen. Als dat niet je doel is, prima. Het zijn maar tips.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie er niet super gespierd uit, ben toch wel een sterke kikker als je gaat kijken naar mijn kracht.
Ik denk eerlijk gezegd wel dat er de laatste tijd een sleur in zit. En we hebben pas anderhalf jaar iets.quote:
Dat is wel balenquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd wel dat er de laatste tijd een sleur in zit. En we hebben pas anderhalf jaar iets.
Ben alleen de laatste tijd nauwelijks in de sportschool...quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, maar ik geef alleen aan hoe je het nog beter kan doen. Als dat niet je doel is, prima. Het zijn maar tips.
En of je echt zo sterk bent moet ik dan nog maar ervaren.
100 kilo? Dude, ik moet het echt een keer zien.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ben alleen de laatste tijd nauwelijks in de sportschool...
Ik eet eigenlijk ook te weinig, heb daar problemen mee... Maar ik heb heel kort geleden een tijdje heel goed getraind.... En gegeten....
Kreeg er 3kilo bij etc... (in 1 maand)
Kon 100 kilo deadliften in ieder geval.
100kg DL zegt nog niet zo veelquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ben alleen de laatste tijd nauwelijks in de sportschool...
Ik eet eigenlijk ook te weinig, heb daar problemen mee... Maar ik heb heel kort geleden een tijdje heel goed getraind.... En gegeten....
Kreeg er 3kilo bij etc...
Kon 100 kilo deadliften in ieder geval.
Dat is geen goed vooruitzicht.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel balenBij mij ging het na 1,5 jaar uit, kon er niet meer tegen
Sterkte
Niet van dat vooruitzicht uit gaan, mijn hele relatie liep niet lekker.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is geen goed vooruitzicht.
Dank je. Ik ben wel heel erg bang, er staat veel op het spel als het uit gaat.
Meer eten, jij bent licht (vooral als je zoveel krachttraining doet).quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
100kg DL zegt nog niet zo veel1 rep, set van 5 etc etc?
Ik kan nu ():
Benchpress: 3*8*30
Squat: 3*5*30 (lichte rugblessure dus ik moet oppassen)
Deadlift: 3*5*60
Chinups: 4/3/3
Ik woog 4 weken geleden 57kg @ 1,82m. Inmiddels 63,5
Dat is niet zo raar. Dan is de eerste verliefdheid een beetje weg. Je voelt je nu prettig bij elkaar. Op je gemak. Vertrouwen, liefde, dit dat.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd wel dat er de laatste tijd een sleur in zit. En we hebben pas anderhalf jaar iets.
Mag ik vragen wat er dan aan de hand was?quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet van dat vooruitzicht uit gaan, mijn hele relatie liep niet lekker.
Weet ik, dat was ook het doel icm krachttraining. Kan wel veel gaan vreten maar dan wordt ik een tonnetje, heb ik liever wat spieren erbijquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Meer eten, jij bent licht (vooral als je zoveel krachttraining doet).
Ik heb niet echt een gevoel van honger.... Maar ik ben ook een beetje afgestompt heb ik het idee, ben niet zo dierlijk dat ik in mijn emoties meega en alles....quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:26 schreef Fera het volgende:
[..]
100 kilo? Dude, ik moet het echt een keer zien.
Wat voor problemen heb je dan met eten? Krijg je het moeilijk naar binnen?
6kilo erbij in 1 maand?quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
100kg DL zegt nog niet zo veel1 rep, set van 5 etc etc?
Ik kan nu ():
Benchpress: 3*8*30
Squat: 3*5*30 (lichte rugblessure dus ik moet oppassen)
Deadlift: 3*5*60
Chinups: 4/3/3
Ik woog 4 weken geleden 57kg @ 1,82m. Inmiddels 63,5
Wij zijn bijna een jaar bij elkaar, wonen samen, zijn een beetje gesetteld en alles heeft z'n gangetje gevonden en alles gaat goed. Niet meer de wilde verliefdheid en dagenlang sex die er aan het begin wel was, maar wel houden van, en nog steeds verliefd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is geen goed vooruitzicht.
Dank je. Ik ben wel heel erg bang, er staat veel op het spel als het uit gaat.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat 2-3x zoveel eten al niet doet
Maar ik ga er vandoor mensen! Fijne avond!
Kan het zeker lekker vinden hoor... Maar dan nog steeds niet zoveel behoefte aan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:32 schreef Fera het volgende:
Hmmm, maar vind je eten dan ook niet lekker? Want ik ben echt dol op lekker (en vaak gezond) eten.
Lopen jullie dan nu weer tegen dezelfde dingen aan als de eerste keer?quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet. Even wat geschiedenis: ik kwam bij hem in huis wonen omdat ik op straat gezet was (eigenlijk vrijwillig gegaan, maar hoefde niet meer terug te komen) en het is toen uitgegroeid tot een relatie. Iets waar we beiden helemaal niet aan wilde beginnen (we waren exen
[..]
Hmmm, maar vind je eten dan ook niet lekker? Want ik ben echt dol op lekker (en vaak gezond) eten.
Ik heb mezelf de tifus in gegeten voor die 3 kilo... Ik vind het oneerlijk.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat 2-3x zoveel eten al niet doet
Maar ik ga er vandoor mensen! Fijne avond!
Feest in je toko zag ik.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
dadelijk maar eens gaan werken
Nou kijk, de laatste tijd zijn er nogal wat twijfels van mijn kant. Ik heb nog niet zo lang geleden een erg depri periode gehad (relatie met mijn vader niet goed, heb bij een psycholoog gelopen). Toen heb ik vaak hele sombere gevoelens en huilbuien gehad. Ik ben vreselijk onzeker aangelegd, mede dankzij mijn vader en het vele pesten in jongeren jaren en dat kwam er toen ineens uit. Het verdriet, alle nare dingen die ik weggestopt hebt. Heel mijn leven heb ik me afgevraagd: "Is dit het nu?" en ik dacht het eindelijk gevondenen te hebben.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar. Dan is de eerste verliefdheid een beetje weg. Je voelt je nu prettig bij elkaar. Op je gemak. Vertrouwen, liefde, dit dat.
Of is dat niet het geval?
Ik zou terug naar m'n vader kunnen gaan, maar dat wil ik niet. Mijn moeder is zelf net uit haar relatie en druk bezig woonruimte te vinden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat is vervelend Fera.
Het je momenteel wel een andere ruimte waar je naartoe kan als je bij hem weg zou gaan?
De hele maandquote:
Ik ben gewoon stronteigenwijs. Elke keer als ik een beetje vrijheid proefde stapte ik toch weer in een relatie. Ik ben eigenlijk nooit echt vrijgezel geweest.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
Heerlijk, ik moet ook niet aan een ''gevangen'' relatie denken...
Lekker losjes aan alles mogen zitten vind ik fijner.
O, ik dacht dat jullie eerder samen een relatie hadden gehad.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou terug naar m'n vader kunnen gaan, maar dat wil ik niet. Mijn moeder is zelf net uit haar relatie en druk bezig woonruimte te vinden.
En als exen lopen we niet tegen dezelfde dingen aan. Alleen ik loop tegen hetzelfde aan, keer op keer.
Dat zeg ik ook ...quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:41 schreef JJH het volgende:
[..]
O, ik dacht dat jullie eerder samen een relatie hadden gehad.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben gewoon stronteigenwijs. Elke keer als ik een beetje vrijheid proefde stapte ik toch weer in een relatie. Ik ben eigenlijk nooit echt vrijgezel geweest.
What does?quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:41 schreef kingtoppie het volgende:
Ooooohhhhhhhhh, it makes me wonderr.....
Werk ze..quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
dadelijk maar eens gaan werken
Mooi nummer.quote:
Best hur en daarquote:
Waar is ze danquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Prima.
Zomaar een paar daagjes alleen thuis.
Lekker...quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Prima.
Zomaar een paar daagjes alleen thuis.
Buiten.quote:
Haha ja.... dat geloof ik wel..quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja.
Toch wel een beetje gek eigenlijk.
Ooooh... Drukquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Buiten.
Wat vrienden en kennissen bezoeken gister en vandaag.
Morgen nog drukdrukdruk. Schoonouders over de vloer, en ik ga maandag weg.
Klinkt goed.quote:
Jij hebt smaak.quote:
Thx...quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij hebt smaak.
Even het hondje uitlaten.
Damn, jammer dat ik niet kan komen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:05 schreef kingtoppie het volgende:
We hopen het... Komt wel goed want ik heb 6 kratten bier staan en heb 18 speciaal biertjes....
6 duvel
6 westmalle dubbel
6 westmalle tripel
6 westmalle quadtripel.
Hoezo minder?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:07 schreef kingtoppie het volgende:
Komt vast maar een mannetje of 8 als het niet minder is
Ik krijg er dorst van.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:05 schreef kingtoppie het volgende:
We hopen het... Komt wel goed want ik heb 6 kratten bier staan en heb 18 speciaal biertjes....
6 duvel
6 westmalle dubbel
6 westmalle tripel
6 westmalle quadtripel.
1 krat grolsch .45 beugel flessen... 16 stuks.
1 krat grolsch .33 normale flessen 24 stuks.
4 kratten hertog jan .3 24*4 = 96 stuks
Total....
24 + 96 + 16 + 24 = 160 flesjes.
Ik kwam eergisteren ook pas met de uitnodigingquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:09 schreef Moeraskat het volgende:
Oh vriendelijk da ze het laten weten...
Dat is ook mooi vlot.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kwam eergisteren ook pas met de uitnodiging
Heb 5 afmeldingen gehad zogezegd.
Ik doe dat altijd een maand of 3 weken van tevoren.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kwam eergisteren ook pas met de uitnodiging
Heb 5 afmeldingen gehad zogezegd.
En op facebook staat nog 2 extra... Dus dat is dan 8...quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
Ah der komen der alvast 4, gezellig
En daarna nog de stad in?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En op facebook staat nog 2 extra... Dus dat is dan 8...
160 bier... Iedereen 20...
Wordt vast gezellig zo.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En op facebook staat nog 2 extra... Dus dat is dan 8...
160 bier... Iedereen 20...
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Wordt vast gezellig zo.Zijn er geen mensen die geen bier drinken?
Oeps, een 'geen' teveel.quote:
Ik weet niet of er mensen zijn die geen bier drinkenquote:
Niet iedereen vindt bier lekker. En komen er geen meisjes? Of drinken die ook allemaal bier?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet niet of er mensen zijn die geen bier drinken
Het lijken me wel hele nare mensen mogen ze bestaan....
Meisjesquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet iedereen vindt bier lekker. En komen er geen meisjes? Of drinken die ook allemaal bier?
Je weet wel, zo een waar je gister nog bovenop lag.quote:
Ah ja, leuke wezens zo van de buitenkantquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Je weet wel, zo een waar je gister nog bovenop lag.
Je hebt ze ook met karakter hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah ja, leuke wezens zo van de buitenkant
Hmm, verwacht er geen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |