Ik vanmorgen ook al nietquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Op het moment kom ik niet verder dan mijn rechterhand.
Ook niet onbelangrijkquote:
Pica pica!quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Tis een lief wit roze jurkje geworden btw
Tjeeeez. Wat moet ik daarvan denken?quote:
Moest vannacht half 2 de was nog in de droger down.quote:
Moeheid enzo.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tjeeeez. Wat moet ik daarvan denken?
Ik moet zo was ophangen lekker buiten, want mooi weer.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Moest vannacht half 2 de was nog in de droger down.
Had ik gisterquote:
Whoohoo!quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
Lola heeft gescoord
2 paar gymschoentjes v een tientje
Beter, wakker blijven om dat te doen is niet echt chill.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet zo was ophangen lekker buiten, want mooi weer.
Nope, ik lag gister al om 23u in bed,nog ff gelezen maar volgens mij sliep ik nog voor twaalven.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beter, wakker blijven om dat te doen is niet echt chill.
Ze waren even in de keuken wat aan het pakken, dus dan pak ik mijn mobiel er even bij.quote:Op zaterdag 1 september 2012 08:59 schreef Vinniiee het volgende:
Je bent bij die dates en dan ga je op fok zitten
Is t nog wat geworden?
Same herequote:Op zaterdag 1 september 2012 11:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet zo was ophangen lekker buiten, want mooi weer.
Die heb ik volgende week pas.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Same herealle vakantiewas opruimen
Neuh das een heel verschilquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Die heb ik volgende week pas.
En ook lange niet zoveel.
Dus alleen nog maar onmeunig veel vouwen en strijken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuh das een heel verschil
Maar sinds thuiskomst zit nu de 5e was er in en.is mijn wasmand leeg
Jaquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus alleen nog maar onmeunig veel vouwen en strijken.
Meh stom. Maar je bent er bijna doorheen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaik moest gewoon extra wassen... Had op de vakantie wel een was gedraaid maar dat wasmiddel was niet echt tof. J. Heeft uitslag gekregen er van dus moest die was alsnog opnieuw thuis doen
Pas je op met overbelastingquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Meh stom. Maar je bent er bijna doorheen.
Pff, Ik ben nu in de keuken bezig met een grondlaag van speciale verf die vetvlekken e.d. isloeert.
Maar, godsallemachtig wat is die verf dik, en wat schildert dat zwaar.
Maar goed dat ik vanmorgen al even, euhm... jullie weten wel.
goed bezigquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:14 schreef Moeraskat het volgende:
20 baantjes gezwommen en nog niet moe, jammer dat het al tijd was anders had ik nog meer baantjes kunnen doen.. Op naar de 80
Ja hèquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goed bezig
Ik ga vanavond weer een rondje lopen
Nice.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:14 schreef Moeraskat het volgende:
20 baantjes gezwommen en nog niet moe, jammer dat het al tijd was anders had ik nog meer baantjes kunnen doen.. Op naar de 80
Ik ga er mee stoppen voor vandaag.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pas je op met overbelasting
Voor je het weet heb je een slijmbeursontsteking in je schouder...
Respect MK.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:14 schreef Moeraskat het volgende:
Ja en mijn buik moet afvallen, heb teveel gevreten de laatste zes maanden.en nu zitten mijn kledingstukken niet meer zo fijn plus ik wil strakke kleding aan en dat voelt niet prettig.. Kilootje of vijf zes kwijt raken zou fijn zijnquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Respect MK.
Probeer je je conditie te verbeteren?
Ik zit er aan te denken ook te gaan zwemmen (al 10 jaar geen zwembad van binnen gezien) omdat ik te dik ben geworden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja en mijn buik moet afvallen, heb teveel gevreten de laatste zes maanden.en nu zitten mijn kledingstukken niet meer zo fijn plus ik wil strakke kleding aan en dat voelt niet prettig.. Kilootje of vijf zes kwijt raken zou fijn zijn
Is het zo erg misschien ?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken ook te gaan zwemmen (al 10 jaar geen zwembad van binnen gezien) omdat ik te dik ben geworden.
Maar nu heb ik ook daadwerkelijk tijd er voor.
Moet ik wel eerst over de schaamte heenkomen van mijn dikke pens in een zwembroek en plein public.
Mwah, ik ben wel veel te dik.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanaf morgen geen FOK! Crew meer
geloof mij, als je dat zwemmbad binnen komt en gewoon je ding doet wordt er veel minder op je gelet dan jij denkt!quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, ik ben wel veel te dik.
Ik ben 1,75 en weeg meer dan 80 kilo.
Verkering?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zie FC
Staat wel een MED daaro
quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zie FC
Staat wel een MED daaro
Wat tof.quote:
Allicht, ja. Van de week eens gaan kijken wat de prijzen zijn hier.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
geloof mij, als je dat zwemmbad binnen komt en gewoon je ding doet wordt er veel minder op je gelet dan jij denkt!
Je kunt aan je buikje werken, maar je bent nog niet lelijk dik..quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Ik werk er ook aan. Iedere dag meer bewegen. Lopen, opdrukken, werken aan de schuine buikspieren.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt aan je buikje werken, maar je bent nog niet lelijk dik..
Tis mij nooit opgevallen in ieder geval
Je doet net alsof je 200+ kilo weegt...quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werk er ook aan. Iedere dag meer bewegen. Lopen, opdrukken, werken aan de schuine buikspieren.
Je hebt me ook nog niet naakt gezien. Ik draag altijd verhullende kleding.
Vandaag is je party toch?
Ik ben een klein kereltje, dan valt het echt snel op hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Je doet net alsof je 200+ kilo weegt...
Jaja, we komen ongeveer met 100 man bij jou in de huiskamer chillen, heb je al bier gekocht?quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werk er ook aan. Iedere dag meer bewegen. Lopen, opdrukken, werken aan de schuine buikspieren.
Je hebt me ook nog niet naakt gezien. Ik draag altijd verhullende kleding.
Vandaag is je party toch?
Ik ben dalijk op de verjaardag van mijn zwager, hihi.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jaja, we komen ongeveer met 100 man bij jou in de huiskamer chillen, heb je al bier gekocht?
Zulks een doos.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:45 schreef kingtoppie het volgende:
De kassa miep vroeg weer om mijn ID...
Gaat ze ook echt mijn geboortejaar opzoeken op mijn rijbewijs
Bwehehe.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:45 schreef kingtoppie het volgende:
De kassa miep vroeg weer om mijn ID...
Gaat ze ook echt mijn geboortejaar opzoeken op mijn rijbewijs
Appie heyn.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben dalijk op de verjaardag van mijn zwager, hihi.
[..]
Zulks een doos.
Welke winkel?
Ik ken je niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben een klein kereltje, dan valt het echt snel op hoor.
Of gewoon 2m zijn. Dat helpt ook.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:48 schreef kingtoppie het volgende:
Ze vroeger minder om mijn ID toen ik +- 16 was als nu overigens.... Gek genoeg..
Als je lang haar hebt lijk je ouder blijkt maar weer...
Ook als je dikker bent lijk je ouder.
Beetje laat, maar dat is behoorlijk pittig jaquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:41 schreef Fera het volgende:
Net kettlebell training gedaan en daarna 2,5 km zo snel mogelijk roeien. Ik ben kapot.
Nice, goed bezigquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:14 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:39 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb een foto uit de toekomst... Zo ben ik later over 40 jaar:Katten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik ook niet echt. Ben al een poosje groot.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja ik was niet groter toen ik 16 was als nu..
Ik vind het niet erg om die te zijn hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]!
Er moeten uitzonderingen gemaakt worden
Haha dat dacht ik al jaquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om die te zijn hoor.
whut wie?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof dat door Mr. Spam hier komt
Ipony?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed hoor
Godver, volgens mij is m'n telefoon kapot. Hij speelt muziek niet meer goed af.
Lol, ik zit in de trein terug. Was er van 11 tot 16:55.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:10 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben ook in Utrecht.
Mooi weer wel.
Nope, Galaxy S2. Overigens lijkt het alleen bij net gekopieerde nummers te zijn.quote:
Misschien zijn die bestanden dan gewoon corrupt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lol, ik zit in de trein terug. Was er van 11 tot 16:55.
Was zeker lekker weer ja
[..]
Nope, Galaxy S2. Overigens lijkt het alleen bij net gekopieerde nummers te zijn.
Zou kunnen, op pc doen ze t wel gewoon.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien zijn die bestanden dan gewoon corrupt.
Fotoquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er was een vrouw die probeerde vlinderslag geloof ik en die kwamquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje laat, maar dat is behoorlijk pittig ja
[..]
Nice, goed bezigIn de weg zwemmende mensen zijn behoorlijk irritant ja.
Wat is iedereen sportief bezig
quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er was een vrouw die probeerde vlinderslag geloof ik en die kwam
Niet vooruit.. Ik piste bijna in m'n broek van't lache
Ze spatte alleen elke keer mijn neus vol waterquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Altijd grappig als mensen iets proberen en het niet lukt
Goed bezigquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze spatte alleen elke keer mijn neus vol water![]()
Maar goedFf aan de kant gehangen tot ik ver genoeg achter haar lag
en geen last meer van
Ik ook niet toen ik laatst geen kaartje had.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:32 schreef Vinniiee het volgende:
Grr, niet gecontroleerd in de trein
Ik al 2x niet, had voor die 40 euro wel wat leukers kunnen doenquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet toen ik laatst geen kaartje had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |