Hmm, ja, daar zit wat in. Het is alleen dat ik er zo moeilijk aan kan wennen dat de wedstrijden van de toppers in het begin eigenlijk niet echt boeiend zijn en dat ik zo weinig enthousiasme kan opbrengen voor de mindere goden uitzonderingen daargelaten. Vroeger had ik dat wel (toen keek ik naar alles ook naar bijvoorbeeld Korda-Krickstein om maar een dwarsstraat te noemen), maar voor Kohlschreiber, Chardy, Benneteau, Gasquet, enz enz. kan ik dus weinig enthousiasme opbrengen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het klonk een beetje ongeduldig, als in 'ik kijk nu al een halve dag en er is geen reet aan'. Daarom zeg ik de leuke wedstrijden komen niet op bestelling. Daarvoor moet je echt meer kijken
Echt een verschrikkelijke uitstraling heeft ze jaquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:31 schreef Anonymousz het volgende:
mevrouw fedje kijkt altijd zo zuur
Best medelijden met Federer ook. Ik vind dit gewoon een hele knappe vrouw op dat plaatje, maar de Mirka van nu vind ik echt zum kotsen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een verschrikkelijke uitstraling heeft ze ja
Ze is er na haar sportcarrière ook niet beter op geworden. Oude Mirka (L)
[ afbeelding ]
Echt een typische getrouwde vrouw..ieder jaar een beetje dikker en chagrijnigerquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:36 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Best medelijden met Federer ook. Ik vind dit gewoon een hele knappe vrouw op dat plaatje, maar de Mirka van nu vind ik echt zum kotsen.
Heeft iemand zo'n programma waarmee je kunt zien hoe iemand er over bijvoorbeeld tien jaar uitziet? Zou ik bij Milka wel willen zien.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een typische getrouwde vrouw..ieder jaar een beetje dikker en chagrijniger
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heeft iemand zo'n programma waarmee je kunt zien hoe iemand er over bijvoorbeeld tien jaar uitziet? Zou ik bij Milka wel willen zien.
quote:
Dat heb je snel gedaan.quote:
quote:
Tijd voor een pittig kapseltjequote:Op zaterdag 1 september 2012 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een typische getrouwde vrouw..ieder jaar een beetje dikker en chagrijniger
Dat is echt het enige dat nog mist jaquote:
Goh, Mirka was echt aantrekkelijk, ze lacht zelfs.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een verschrikkelijke uitstraling heeft ze ja
Ze is er na haar sportcarrière ook niet beter op geworden. Oude Mirka (L)
[ afbeelding ]
Het zal ookquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:01 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Goh, Mirka was echt aantrekkelijk, ze lacht zelfs.
Neeeee, kijk maar naar mevrouw Hewittquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het zal ook
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
zo vergaan
Hewitt is bij lange na niet zo actief op de Tour als die tweequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neeeee, kijk maar naar mevrouw Hewitt
Mevrouw Roddick kan ookquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hewitt is bij lange na niet zo actief op de Tour als die twee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |