Ja, hij gaat lekker.quote:Op zondag 2 september 2012 22:41 schreef Tim86 het volgende:
GSM Roddick. Dit besluit heeft hem lekker vrij in zijn kop gemaakt, doet hem goed.
Maakt op deze maier best nog kans tegen die futloze GVRquote:Op zondag 2 september 2012 22:41 schreef Tim86 het volgende:
GSM Roddick. Dit besluit heeft hem lekker vrij in zijn kop gemaakt, doet hem goed.
Ik zou er niet eens van opkijken nee, JMDP was echt baggerslecht. Alsof hij al 3 dagen wakker is, zo zag hij eruit en speelde hij.quote:Op zondag 2 september 2012 22:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maakt op deze maier best nog kans tegen die futloze GVR
Nou we kunnen niet wachten op je oordeel!quote:Op zondag 2 september 2012 23:09 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik ga eens even kijken wat die Robson hype nu is. Indrukwekkende game om te breaken iig.
quote:Op zondag 2 september 2012 23:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou we kunnen niet wachten op je oordeel!
quote:Op zondag 2 september 2012 23:33 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Mijn eerste, voorzichtige, oordeel is dat je op zich wel mag breaken als Stosur 2 dubbele fouten en een hele makkelijke UE maakt in een game.
En niet geheel onverwachts maakt hij het 2 games later toch af. GSM Tipsy.quote:Op zondag 2 september 2012 23:41 schreef BobW het volgende:
Tipsy had 3 MPs maar laat zich toch breaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |