Hoe kom je aan deze info, want naar mij weten is "rise like a phoenix" pas later geschreven.quote:Op maandag 3 december 2012 19:01 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Marco zei: dit is een jongen met littekens op zijn ziel.
Dat klopt ook, de familie Oosterloo heeft heel wat meegemaakt.
Bij de begravenis van zijn zus (zelfmoord) heeft hij dit zelfgeschreven liedje gezongen.
Heeft-ie zelf aangegeven in een interview.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:32 schreef Dr.Downscroll het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze info, want naar mij weten is "rise like a phoenix" pas later geschreven.
En ik hoop echt dat deze man gaat winnen!
Wel aandoenlijk, en hij moest plassen.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:06 schreef ranja het volgende:
Ivar: "Ik ben wel bang voor de andere twee dames"
En dan heb je nog al die veertigers met opspelende moedergevoelens enzo ....quote:Op woensdag 5 december 2012 22:27 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hij heeft nu echt een giga meiden-fanbase.
Inderdaad. Ik had ook verwacht dat hij het nummer zou bewerken, bij de auditie deed-ie immers al Britney Spears maar dan wel op z'n eigen manier. Deze versie van Baby, kan me niet voorstellen dat hij zelf deze kant op wil...quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:59 schreef hunter2011 het volgende:
Alleen ben ik niet giga-enthousiast over de singlekeuze Baby van Justin Bieber.
Begrijp nu wel dat Marco & Co. hem tot het nieuwste tiener-idool willen lanceren.
Wellicht mogelijk dat ze Baby nog misschien omturnen in een soort "baby hit me one more time" arrangement (auditie Ivar).quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:01 schreef ranja het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had ook verwacht dat hij het nummer zou bewerken, bij de auditie deed-ie immers al Britney Spears maar dan wel op z'n eigen manier. Deze versie van Baby, kan me niet voorstellen dat hij zelf deze kant op wil...
Helemaal eens, onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:59 schreef hunter2011 het volgende:
Alleen ben ik niet giga-enthousiast over de singlekeuze Baby van Justin Bieber.
Begrijp nu wel dat Marco & Co. hem tot het nieuwste tiener-idool willen lanceren.
Maar maak dan een soort unplugged versie van Baby.
Ah mooi, heb ik vast een kerstcadeautje voor mijn dochter van 8 (en ze mag 'm ook best ergens anders ophangen dan in haar eigen kamer)quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:59 schreef hunter2011 het volgende:
Volgende week Ivar in de Hitkrant met een giga-poster
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |